حجت الاسلام والمسلمین مروی گفت: بر اساس گزارشات، عده‌ای مزدور و اجیر شده هستند که با حمایت مالی دشمن نوعی از پوشش و رفتار ناهنجار با فرهنگ اسلامی و ایرانی را در جامعه ترویج کنند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر ورزشی جدید بارسلونا در مورد دلیل ناکامی در جذب نیمار صحبت کرد.
اینستاگرام توانست فضایی باشد در پاسخ به تنهایی نسل جدید که به‌دلیل تفاوت نسل که در جوامع نتوانستند با خانواده رابطه قوی برقرار کنند، تنهایی‌های‌شان را آنجا به نمایش گذاشتند.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، می‌گوید تیمش هرچه زودتر باید از این وضعیت ناامیدکننده خارج شود.
فرزین گفت: موضوع نرخ ارز، همه را نگران کرده، البته در هفته‌های اخیر کاهش یافته است. نوسان نرخ ارز به سایر بازار‌ها علامت می‌دهد و باعث بی‌ثباتی می‌شود.
والیبال ایران بار دیگر به سطح حریفان آسیایی برگشته و با تغییر نسل ، نتوانست جای ستاره‌های سابق را پر کند. استفاده از سه ترکیب مختلف در هر ست نشان از عدم شناسایی نفرات اصلی دارد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از تساوی 1-1 مقابل استون‌ویلا اعتراف کرد که تیمش عملا شانس کسب سهمیه چمپیونزلیگ را از دست داده است.
گلایه دارم که چرا نیمه اول نتوانستیم این کیفیت را ارائه کنیم؟ شاید اسیر جو استادیوم شدیم و اشتباهاتمان زیاد شد
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به مشکلاتی که تیمش برای رسیدن به پیروزی در دیدار با پارس جنوبی داشت گفت: آنطور که انتظارش را داشتیم نتوانستیم بازی کنیم اما در نهایت برنده شدیم.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه با مربی خارجی نتوانستیم موفق باشیم گفت: اگر می خواهیم با مربی ایرانی موفق باشیم باید حریفان قویتری را برای تیم ملی انتخاب کنیم.
سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن پس از شکست تیمش برابر نماینده اردن در لیگ غرب آسیا گفت: حفظ تمرکز بازیکنان در دیدارهایی که برد و باخت آن اهمیت زیادی ندارد، سخت است.
رحمان محمدی راد، سرمربی هورسان رامسر اعتراف کرد که تیمش در مهار امین اسماعیل نژاد ناموفق بوده است.
مخابرات و اینترنت نسل پنجم (۵G) زندگی ما را متحول کرد. ما توانستیم فیلم‌های با کیفت ۴K را روی تلفن همراه خود ببینیم، راحت‌تر کار از راه دور انجام دهیم و همچنین داده‌های حجیم را در مدت زمانی کوتاه‌تر انتقال دهیم. اما در واقع زندگی آینده ما با اینترنت ماهواره‌ای، واقعیت مجازی، وسیله‌های نقلیه خودکار، خانه‌های هوشمند و توسعه بسیاری فناوری‌های دیگر گره خورده است. چنین پیشرفت‌هایی نیازمند جابجایی حجم بسیار بالاتری از داده و در نتیجه سرعت انتقال بالاتر خواهد بود.
محمد مومنی اعلام کرد که باشگاه استقلال پولی را به کاوه رضایی پرداخت نخواهد کرد.
شان دایش، سرمربی اورتون، پس شکست 2-0 تیمش مقابل لیورپول، درباره دلایل رقم خوردن این نتیجه صحبت کرد.
نیک بین با اظهار تأسف از اینکه نتوانستیم نسل جوان را به خوبی بشناسیم و با آن‌ها ارتباط برقرار کنیم، افزود: حتی اینکه بعضاً گفته می‌شود مدیران برخی مدارس در شهرستان‌ها به گشتن کیف دانش آموزان می‌پردازند نه تنها کار اشتباه و غلط و ممنوع است بلکه معتقدم تفتیش عقاید و آدم‌ها ممنوع است.
فرمانده واحد دفاع هوافضای آمریکای شمالی تایید کرد که بالون‌های چین در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ، دست کم سه بار بر فراز آمریکا به پرواز درآمده بودند.
جسارتا ما حتی نتوانستیم از جام جهانی قطر-به جز آن دلار‌هایی که فیفا به همه تیم‌های حاضر در جام جهانی می‌دهد- اندازه بانو «ایوانا نول» مدل اهل کرواسی هم سود کنیم. زنی که با زرنگی و ارتباطاتش خواسته یا ناخواسته از نظریه میان فرهنگی به بهترین نحو ممکن استفاده کرد و با آن شکل و شمایل و نوع لباس پوشیدنش در قطر حضور یافت. هم تمام بازی‌های تیم ملی کشورش را تا کسب مقام سوم تماشا کرد، هم چهره شد و حالا به عنوان یک مدل پرطرفدار، قیمت‌های نجومی برای تبلیغات در وب سایت و پیج اینستاگرام و سایر حساب هایش در شبکه‌های اجتماعی در نظر گرفته است.
مربی تیم فوتبال مس کرمان می‌گوید فارغ از مسائل حاشیه‌ای پیرامون باشگاه مس رفسنجان این تیم با تمام قوا به دربی کرمان وارد خواهد شد.
دکتر محقق داماد در ادامه گفت: «من به‌عنوان یک روحانی نسبتاً سالخورده، از همه‌ی ملت ایران عذرخواهی می‌کنم. ما نتوانستیم اخلاق اسلامی را ارتقا ببخشیم و نسل امروز را مهربان و رحیم و بدون خشونت تربیت کنیم».
مربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از روند نتیجه‌گیری سرخپوشان گفت، شاگردان گل‌محمدی با ادامه همین رویه قهرمان می‌شوند.
اساس پرونده ویلموتس به دلیل تحریم ما بوده که نتوانستیم به موقع پول را پرداخت کنیم. در شرح رای هم به صراحت به این موضوع اشاره شده است، همچنان هم تحریم هستیم و می‌خواهیم فیفا تحریم را بردارد
ژوزه مورینیو در آستانه دیدار فردای رم در لیگ اروپا به هواداران جالوروسی مژده داد که نیکولو زانیولو به ترکیب بازخواهد گشت.
وزیر آموزش و پرورش گفت: پیشینه مواد مخدر در ذهنمان منفور نیست و ما به خوبی نتوانستیم تصویر سازی منفی از مواد مخدر نشان دهیم.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، معتقد است تیمش فرصت پیروزی برابر موناکو را داشت اما از آن استفاده نکرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ