ژاوی، مربی بارسلونا، رفتارهای نژادپرستانه شب گذشته در ورزشگاه مستایا علیه وینیسیوس را به شدت محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نعمت‌اله کریمی گفت: در شرایط تحریمی کشور، صرافی‌های مجاز و قانونمند نقش مهمی در انجام امور ارزی کشور دارند و بانک مرکزی هم با پیاده‌سازی سیستم رتبه‌بندی از این صرافی ها حمایت می کند.
مقامات جنبش أمل و حزب الله لبنان در نشست مشترک امروز خود با حمایت قاطع از عملیات مبارزان فلسطینی در جنین علیه صهیونیست‌ها، تحرکات مرزی تنش‌آفرین این رژیم در جنوب لبنان را بررسی کردند.
همانطور که انتظار می رفت، در فدراسیون فوتبال بلژیک و در واکنش به تنش بین تیبو کورتوا و تدسکو (مربی بلژیک) آنها حق را به مربی ایتالیایی دادند.
جدیدترین نظرسنجی مرکز فلسطینی پژوهش‌های سیاسی و مسیحی در نوار غزه و کرانه باختری انجام شده بیشتر فلسطینیان با تشکیل گروه‌های مسلح برای مقابله با اشغالگران در کرانه باختری موافق هستند.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: چنانچه خودروسازی خودرو را با قیمت بالاتری به فروش برساند، با گزارش شاکی خصوصی و یا سازمان حمایت با گران فروشی آن برخورد می‌شود.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: از شورای امنیت می‌خواهیم که به مسئولیت خود عمل کند و برای پایان دادن به اشغالگری و تضمین حمایت از حقوق مردم فلسطین اقدام قاطعانه انجام دهد.
جلسه بررسی نتایج و عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های آسیایی قزاقستان در شرایطی برگزار شد که خبری از تغییر سرمربی تیم ملی نیست و رئیس فدراسیون محکم پشت او خواهد ایستاد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، برخورد قاطع حاکمیت اسلامی با هنجارشکنان، متجاهران و قبح شکنان را سبب بازگشت آرامش روانی به جامعه دانست و گفت: جمهوری اسلامی باید با قبح شکنی‌ها در فضای حقیقی و مجازی مقابله کند تا مردم همچنان از نظام اسلامی به واسطه پایبندی به اصول دینی حمایت کنند.
سازمان حمایت مصرف کنندگلن و تولیدکنندگان با توجه به کمبود و افزایش قیمت تایر در سطح عرضه، اعلام کرد که با احتکارکنندگان تایر برخورد قاطع می کند.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که نیمی از مردم روسیه به سمت استفاده از کالاهای داخلی رفته و دیگر نیازی به برندهای غربی ندارند.
برای پیشبرد یک سیاست اقتصادی یا باید حمایت و اعتماد و همدلی اکثریت قاطع را به همراه داشت و عموم نخبگان نیز از آن حمایت کنند، یا آنکه یک اقلیت متحد و منسجم با اتکا به دانش اقتصادی و علمی یک طرح و ایده را جلو ببرند، مثل چین. متاسفانه ایران از هر دو وضعیت به دور است. نه حمایت عمومی و اکثریت جامعه و نخبگان را دارد.
کمیته بین‌المللی المپیک تاکید کرد که تصمیم برای اجازه دادن به روس‌ها و بلاروس‌ها برای رقابت با پرچم بی‌طرف مورد حمایت اکثریت قاطع شرکت‌کنندگان در جنبش المپیک است.
کمیته بین‌المللی المپیک تاکید کرد که تصمیم برای اجازه دادن به روس‌ها و بلاروس‌ها برای رقابت با پرچم بی‌طرف مورد حمایت اکثریت قاطع شرکت‌کنندگان در جنبش المپیک است.
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای اعلام کرد: ضمن حمایت قاطع از نهاد ضدروریستی سپاه پاسداران، اقدام متقابل در صورت هر عمل مُغایر امنیّت ملّی جمهوری اسلامی ایران را حق مشروع و مُسلّم کشور می‌دانیم.
بورل در این توییتی با اعلام این خبر، نوشت: در گفت وگوی تلفنی با آنتونی بلینکن وزیر خارجه ایالات متحده بر عزم مشترک برای تداوم حمایت قاطع از اوکراین از جمله پشتیبانی نظامی تاکید کردیم.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران از انعقاد بزرگترین قرارداد تجاری زعفران جهان میان ایران و قطر خبر داد گفت که دولت از این قرارداد حمایت قاطع می کند.
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام قاطع قوه قضائیه در برخورد با اغتشاشگران و عوامل اصلی اغتشاش اقدامی قابل تقدیر و قابل حمایت است.
کارشناس و پیشکسوت داوری بین المللی ضمن تاکید بر درست بودن تصمیم جنجالی علیرضا فغانی در بازی اروگوئه مقابل پرتغال، فیفا را ملزم به حمایت از این داور ایرانی می‌داند.
در روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین، اعضای پارلمان کویت ضمن مخالفت قاطع با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بر لزوم افزایش حمایت ها از مقاومت تاکید کردند.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: اکثریت قاطع اعضای فراکسیون از تصدی صولت مرتضوی بر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حمایت کردند.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: اکثریت قاطع اعضای فراکسیون از تصدی صولت مرتضوی بر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حمایت کردند.
مسیح مهاجری نوشت: آنکس که بنا به مصلحت آنی، اغتشاش را محکوم می‌کند و خواستار برخورد قاطع با اغتشاشگران می‌شود و ساعاتی بعد براساس برنامه‌ای که به او دیکته شده اقدام به تکذیب آن می‌کند و از تروریست‌های تجزیه‌طلب حمایت می‌نماید، روشن است که عامل چه کسانی است.
کریم باقری مربی تیم پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام به صحبت های حسن عباسی علیه علی کریمی، سردار آزمون و سایر فوتبالیست ها واکنش نشان داد.
تبریز- سرپرست باشگاه تراکتور از حمایت قاطع مدیران تراکتور از بردیف سرمربی خارجی این تیم خبرداد و گفت: می‌توانیم با همدلی و در کنار هم بودن به بهترین تیم ایران تبدیل شویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ