نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که نیمی از مردم روسیه به سمت استفاده از کالاهای داخلی رفته و دیگر نیازی به برندهای غربی ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یوسف موکوکو با قطع حمایت مالی از پدر و مادرش آنها را با نیم میلیون یورو بدهی آواره کرده است.
یوسف موکوکو با قطع حمایت مالی از پدر و مادرش آنها را با نیم میلیون یورو بدهی آواره کرده است.
باشگاه سپاهان در یک توییت به شایعات مطرح‌شده پیرامون تغییرات در راس مدیریت این باشگاه واکنش نشان داد.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، با ستایش از روملو لوکاکو گفت مهاجم بلژیکی در حال حاضر بازیکن چلسی است ولی او مثل سال گذشته تمام سعی‌اش را برای انتقال او به اینتر انجام می‌دهد.
مقامات جنبش أمل و حزب الله لبنان در نشست مشترک امروز خود با حمایت قاطع از عملیات مبارزان فلسطینی در جنین علیه صهیونیست‌ها، تحرکات مرزی تنش‌آفرین این رژیم در جنوب لبنان را بررسی کردند.
دبیرکل ناتو در موضعگیری گستاخانه‌ای با حمایت قاطع از هتک مقدسات مسلمانان، این هتاکی را به زعم خود «آزادی بیان» خواند.
همانطور که انتظار می رفت، در فدراسیون فوتبال بلژیک و در واکنش به تنش بین تیبو کورتوا و تدسکو (مربی بلژیک) آنها حق را به مربی ایتالیایی دادند.
جدیدترین نظرسنجی مرکز فلسطینی پژوهش‌های سیاسی و مسیحی در نوار غزه و کرانه باختری انجام شده بیشتر فلسطینیان با تشکیل گروه‌های مسلح برای مقابله با اشغالگران در کرانه باختری موافق هستند.
ژاوی، مربی بارسلونا، رفتارهای نژادپرستانه شب گذشته در ورزشگاه مستایا علیه وینیسیوس را به شدت محکوم کرد.
جلسه بررسی نتایج و عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های آسیایی قزاقستان در شرایطی برگزار شد که خبری از تغییر سرمربی تیم ملی نیست و رئیس فدراسیون محکم پشت او خواهد ایستاد.
رئیس فدراسیون فوتبال حمایت قاطعانه‌ای از سرمربی تیم ملی در حضور بازیکنان داشت.
سازمان حمایت مصرف کنندگلن و تولیدکنندگان با توجه به کمبود و افزایش قیمت تایر در سطح عرضه، اعلام کرد که با احتکارکنندگان تایر برخورد قاطع می کند.
مدیرعامل باشگاه سایپا ضمن حمایت قاطع از محمود فکری، از تقویت تیمش برای صعود به لیگ برتر خبر داد.
کارشناس و پیشکسوت داوری بین المللی ضمن تاکید بر درست بودن تصمیم جنجالی علیرضا فغانی در بازی اروگوئه مقابل پرتغال، فیفا را ملزم به حمایت از این داور ایرانی می‌داند.
در روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین، اعضای پارلمان کویت ضمن مخالفت قاطع با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بر لزوم افزایش حمایت ها از مقاومت تاکید کردند.
از صبح امروز شایعاتی مبنی بر استعفای محمدرضا ساکت در برخی رسانه‌ها به گوش رسید که البته این موضوع اساسی ندارد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: اکثریت قاطع اعضای فراکسیون از تصدی صولت مرتضوی بر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حمایت کردند.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: اکثریت قاطع اعضای فراکسیون از تصدی صولت مرتضوی بر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حمایت کردند.
ریکاردو ساپینتو با حضور در باشگاه استقلال جلسه‌ای را با تیم مدیریتی جدید آبی‌پوشان برگزار کرد.
کریم باقری مربی تیم پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام به صحبت های حسن عباسی علیه علی کریمی، سردار آزمون و سایر فوتبالیست ها واکنش نشان داد.
تبریز- سرپرست باشگاه تراکتور از حمایت قاطع مدیران تراکتور از بردیف سرمربی خارجی این تیم خبرداد و گفت: می‌توانیم با همدلی و در کنار هم بودن به بهترین تیم ایران تبدیل شویم.
ژوزه مورائس تاکید کرد باوجود اشتباه امروز یاسین سلمانی نباید فراموش کرد که او چه امتیازاتی برای سپاهان آورده است.
فرهاد نظری افشار، بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران از محمد موسوی در برابر انتقادات حمایت کرد.
وزیر خارجه چین از دولت بنگلاش برای حمایت دوباره از سیاست های پکن در قبال منطقه تایوان تشکر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ