طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف شهر تهران حوادثی رخ داد از دستگیری سارقان تا بازداشت زورگیری در شرق تهران که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان مسلحانه که از شهروندان با تهدید و ایجاد رعب و وحشت سرقت می‌کردند، خبر داد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد از انهدام باند سارقان تا کشف کالای قاچاق که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
باندی از سارقان تلفن همراه توسط پلیس آگاهی تهران شناسایی شد و سارقان اعتراف کردند یا قطعات تلفن های همراه را می فروشند یا آن را به خارج از کشور منتقل می‌کنند.
آیت الله مکارم شیرازی فعالیت فرهنگی و معنوی را از جمله وظایف نیروی انتظامی دانسته و افزود: نیروی انتظامی علاوه بر دستگیری سارقان و قاتلان، در مسائل فرهنگی نیز باید تأثیرگذار باشد.
جرایم مختلفی طی شبانه روز گذشته در سطح شهر تهران رخ داده از دستگیری سارقان حرفه‌ای تا مأمور قلابی که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
در شبانه روز گذشته در سطح شهر تهران حوادثی رخ داده از دستگیری سارقان مسلح تا سارق اموال که همه این موارد در دستور کار پلیس قرار گرفتند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح شهر تهران حوادثی رخ داده از دستگیری سارقان حرفه ای تا کلاهبرداری ۲۰۰ میلیارد ریالی که ماموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد از دستگیری ۱۳۷ خرده فروش مواد مخدر تا سارقان زورگیر که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
فرمانده پلیس اگاهی تهران بزرگ در بازدید از طرح تشدید برخود با سارقین در پلیس اگاهی تهران بزرگ از دستگیری و شناسایی ۲۳۰ متهم خبر داد خبر داد و جزئیات آن را تشریح کرد.
در شبانه‌روز گذشته در پایتخت جرایمی رخ داده از اعتراف به سرقت تا دستگیری سارقان که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
طی ۲۴ ساعت گذشته جرایمی در نقاط مختلف تهران رخ داده از صراف مجازی کلاهبردار تا اعتراف سارقان به سرقت که همه توسط مأموران نیروی انتظامی دستگیر شدند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف پایتخت حوادثی رخ داد از انهدام باند زورگیری تا دستگیری سارقان حرفه ای که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
طی ۲۴ ساعت گذشته شهر تهران آبستن حوادثی متعددی بوده است؛ از دستگیری موبایل قاپان حرفه ای تا دستگیری سارقان منزل
شهر ۱۲ میلیونی تهران در ۲۴ ساعت گذشته آبستن حوادث متعددی بوده است؛ از دستگیری موبایل قاپان و سارقان محتویات خودرو تا دستگیری سارقان منزل در جنوب شهر.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ نفر سارق حرفه ای خودرو هنگام سرقت یک دستگاه خودروی سواری پارک شده خبر داد و گفت: تا کنون ۱۱ شاکی، متهمان را شناسایی کردند.
فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه این نیرو برای حل دو معضل که دغدغه مردم است هم قسم شده‌اند، گفت: یکی از موضوعات مقابله با سارقان و مالخران است که تعداد زیادی سارق و مالخر دستگیر شدند و اجناس در اختیار اداره آگاهی قرار گرفته است تا تعیین مالکیت شود.
سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: هماهنگ شده با دستگاه قضایی تا افرادی که در طرح مقابله با سرقت دستگیر می‌شوند هرچه سریعتر به احکام آنها رسیدگی شود.
پلیس تهران در شبانه روز گذشته موفق شد نسبت به دستگیری عاملان وحشت در محله مهرآباد و دستگیری سارق موبایل اقدام کند که در بسته خبری پلیس، آنها را مرور می‌کنیم.
پلیس تهران در شبانه روز گذشته موفق شد نسبت به دستگیری عاملان وحشت در محله مهرآباد و دستگیری سارق موبایل اقدام کند که در بسته خبری پلیس، آنها را مرور می‌کنیم.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم‌ترین حوادث را بخوانید.
رئیس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: این سرنخ سبب شد تا ماموران پایگاه یازدهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات، با هماهنگی‌های لازم قانونی به مخفیگاه متهمان بروند و هر سه سارق جوان را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.
محسنی اژه‌ای با اشاره به ضرورت سرعت عمل بیشتر نیروی انتظامی در دستگیری زورگیران و سارقان به عنف، گفت: قوه قضاییه این آمادگی را دارد تا در راستای دستگیری هرچه سریع‌تر سارقان خشن، به نیروی انتظامی کمک کند؛ همچنین فراجا می‌تواند در انجام این مهم از نیرو‌های بسیج نیز کمک بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ