عضو شورای عالی بورس با بیان اینکه دامنه نوسان باید مانند بورس‌های جهانی حذف شود، گفت: پس از تصمیم وزارت صمت مبنی بر وضع عوارض صادراتی بر محصولات معدنی که باعث ریزش شدید بازار سرمایه شد، افزایش دامنه می‌تواند تا حدودی به وضعیت صف فروش التیام بخشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لادا X-Cross برای بازار روسیه در کارخانهٔ آوتوواز در سنت پترزبورگ تولید می‌شود که قبلاً متعلق به نیسان بود. انتظار می‌رود قیمت این خودرو مشابه بستیون T۷۷ باشد که هم‌اکنون قیمت آن در روسیه از ۲.۱۷ میلیون روبل معادل ۲۶،۵۷۰ دلار آغاز می‌شود. همان‌طور که انتظار می‌رفت، اولین محصولات جدید لادا در دوران پس از رنو را کراس‌اوور‌ها و سدان‌های چینی تشکیل می‌دهند، زیرا این شرکت روسی به دنبال ساده‌سازی تولیدات خود و تمرکز روی مدل‌هایی است که تقاضای بالایی دارند.
عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت:گواهی سپرده نفت خام تحول بزرگی بود که اتفاق افتاد؛ قطعا این بازار مراقبت و همراهی وزارت نفت را می‌طلبد،اصلاح دامنه نوسان در بورس ادامه‌دار خواهد بود.
شرکت بورس کالای ایران، اطلاعیه‌ای در خصوص اصلاح دامنه نوسان قیمت گواهی سپرده کالایی سکه ربع بهار آزادی منتشر کرد.
در چند روز اخیر در عرضه ربع سکه بورسی، عده‌ای با ثبت تقاضا با بهای بسیار بالاتر از متوسط بازار، تلاش کردند روند صعودی قیمت در بازار شکل بگیرد و به همین دلیل ضروری است عرضه در قیمت‌های پیشنهادی غیرمتعارف متوقف شود.
بر اساس تصمیم اتخاذ شده، از ساعت یازده صبح امروز ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۱ تمام معاملات ‎دلار توافقی و ‎یورو توافقی در بازار متشکل ارزی ایران بدون دامنه نوسان انجام می‌شود.
معاونت نظارت بر بازار شرکت فرابورس با انتشار اطلاعیه‌ای از شمول ۱۱ نماد برای تغییر دامنه نوسان قیمت در صورت تمایل به رعایت بندهای ۲ ، ۳ و ۴ ضوابط مربوط به ماده ۲۱ دستورالعمل فعالیت بازارگردانی خبر داد.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: دامنه نوسان برای بازارهای کارا و بازارهای بزرگ بسیار مضر است و در فعالیت بازار سرمایه اختلال ایجاد می کند.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: هر اندازه دامنه نوسان بزرگتر باشد، هیجانات خرید و فروش در زمان کمتری اتفاق افتاده و قیمت‌ها سریعتر اصلاح می‌شود.
امروز مطالبی همچون جزئیات کاهش قیمت سکه در بازار تهران، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، ارزش سهام عدالت در روز رشد ۱۰۴۹ واحدی شاخص چقدر شد؟، اخبار مهم کدال دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ | پرداخت سود نقدی فولاد، مجمع کاذر ۱۴۰۱ | افزایش سرمایه چه شد؟، پرسودترین صندوق‌های سرمایه گذاری در مرداد ۱۴۰۱ کدام صندوق‌ها بودند؟، پول داغ چیست؟ + فیلم، آیا باید دامنه نوسان بازار پایه هم افزایش یابد؟، خریداران این خودرو ۲۰۰ میلیون سود کردند، بازگشایی نماد پرسپولیس چه شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سازمان بورس اعلام کرد که با پیشنهاد شرکت بورس و فرابورس و تصویب هیئت مدیره این سازمان، دامنه نوسان یک درصد دیگر افزایش یافت و به مثبت و منفی ۷ درصد رسید.
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: موفقیت طرح حذف دارو از سبد ارز ترجیحی موسوم به طرح « دارویار» در گرو آن است که این طرح روی منابع مشخص، معین و قابل استحصال تکیه داشته باشد.
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا گفت: مردم به درگاه‌های پرداخت حتما توجه بکنند. در کشور هیچ درگاهی به غیر از شاپرک دات‌آی‌آر نداریم.
فدراسیون فوتبال: زیان‌های دیگر قرارداد ویلموتس در آینده مشخص می‌شود
توضیحات و آمارعلی بهادری جهرمی سخنگوی دولت از وضعیت گمرک و انبارهای اموال تملیکی در ۱۱ ماه اخیر را در این فیلم مشاهده می کنید.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل ایجاد سایت فروش موبایل و لوازم جانبی تلفن همراه با جعل ای نماد خبر داد.
بازنده داریم تا بازنده. شکست‌خوردن و باختن تحقیر نیست. یک سر مسابقه رزمی و اصلا هر مسابقه ورزشی دیگر باخت است و یک سر آن برد. تحقیر و حقارت جایی در ورزش ندارد و هرگز هیچ ورزشکاری بابت باختن به مرحله ذلالت و حقارت نمی‌رسد. شکست عادی‌ترین اتفاقی است که می‌تواند در ورزش رقم بخورد. اما سجاد غریبی تمام این معادلات را به هم زد و نشان داد هم می‌توان شکست خورد و هم می‌توان تحقیر شد. بدتر از آن نشان داد که می‌توان از این تحقیرشدن لذت برد و با کمک آن شهرت بیشتری جمع کرد.
امیدوارم که در گرامیداشت هفته دفاع مقدس مجددا صداوسیمای جمهوری اسلامی رشادت‌های گذشتگان و مدال‌داران را که حال بانیان وضع موجود نامیده می‌شوند، فراموش نکند. در همه کشور‌ها قدرشناس مدال‌آوران خود هستند.
ایسوس Zenfone 9 به پردازنده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.
نخستین بخش آزمایشگاهی ایستگاه فضایی چین با موفقیت پرتاب شد. کمی پیش‌تر، یک سفینه باری به ایستگاه فضایی در حال ساخت چین پرتاب شده بود. محفظه آزمایشگاهی ونتیان که با هدف انجام آزمایش‌های علمی و زیست‌شناسانه طراحی شده است، سوار بر موشک چانگ ژنگ ۵بی از سکوی پرتاب ونچانگ در استان هاینان، جزیره‌ای در جنوب چین، به فضا منتقل شد. به گزارش شینهوا، تقریبا هشت دقیقه پس از پرتاب زمان برد تا این محفظه ۲۳ تُنی در مدار خود قرار گیرد.
از مسواک نرم استفاده کنید و هر سه یا چهار ماه یکبار آن را تعویض کنید یا اگر خراب شد، زودتر. اندازه و شکل مسواک باید به خوبی با دهان مطابقت داشته باشد تا بتوانید به راحتی به همه مناطق دسترسی داشته باشید.
هر حبه قند تقریبا ۳ گرم وزن دارد. اگر فرض کنیم که هر یک گرم قند ۴ کیلو کالری انرژی فراهم می‌کند انرژی دریافتی بدن با خوردن ۳ حبه قند برابر ۱۲ کیلوکالری است. در حالی که برخی افراد ترجیح می‌دهند چای خود را با خرما، توت خشم و انجیر و ... میل کنند میزان کالری دریافتی آن‌ها برابر با ۵۰ الی ۶۰ کیلو کالری است.
ریختن مایعات، کشیدن سیگار، جاماندن خوراکی و … می‌تواند دلیل اصلی بوی نامطبوع خودرو باشد که با گرم شدن هوا در فصل تابستان و برخورد نور مستقیم آفتاب به قطعات داخلی، بوی بد خودرو می‌تواند شدیدتر هم بشود.
درحالی که طبق گفته های عشقی انتظار می‌رفت تکلیف دامنه نوسان تا پایان سال ۱۴۰۰ مشخص شود، اما پس از آن عشقی اعلام کرد که فرایندی برای تغییر دامنه نوسان طی شده است و دامنه به تدریج بازتر خواهد شد. تصمیمی که در این مورد گرفته شده است در سال جدید (۱۴۰۱) اعلام خواهد شد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شبندر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شبندر در روزهای آینده بورس است.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۴۹۱۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۲۰ هزار و ۲۹۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ