امروز دوشنبه در یک حادثه تیراندازی در شهر ایژوسک روسیه، ۹ نفر کشته و ۲۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواپیمای توپولف از رده خارج که در کنار کشتی یونانی به یکی از جاذبه‌های گردشگری کیش تبدیل شده بود در سایه بی‌توجهی طی دوره‌های گذشته، وضعیت مناسبی ندارد. این هواپیما با وزن ۵۷ تن از ۲۹ بهمن سال ۸۹ پس از آخرین پرواز از تهران به مقصد کیش، در شمار هواپیماهای از رده خارج قرار گرفت و تا اسفند ۱۳۹۴ در فرودگاه بین المللی کیش نگهداری می شد، مدتی به عنوان رستوران و کافی شاپ پذیرای ساکنان و گردشگرانی بود که برای دیدن غروب زیبای کیش به بخش جنوب غربی جزیره می روند؛ اما متاسفانه با شیوع ویروس کرونا به حال خود رها شد و هم اکنون وضعیت مناسبی ندارد. منبع: ایرنا
اردوی تیم ملی کشتی آزاد ایران پیش از ظهر دوشنبه (۲۹ خرداد ۱۴۰۲) زیر نظر پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی و با حضور قهرمانان و مدعیان حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد در سالن شهید صدرزاده کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.
در تصادف یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک کامیون در استان «الوادی الجدید» در غرب مصر، ۱۷ نفر کشته و دست‌کم ۲۹ تَن زخمی شدند.
آتش سوزی در بیمارستان «چانگ فنگ» در پکن تا کنون ۲۹ کشته برجای گذاشته است.
همسر سابق کوبی برایانت، ۲۸.۹ میلیون دلار به خاطر لو رفتن عکس‌های محل سقوط هلیکوپتر که منجر به کشته شدن همسر و دخترش توسط پلیس و آتش نشانان شد، دریافت خواهد کرد.
شمار قربانیان سانحه برخورد دو دستگاه قطار در یونان به ۲۹ کشته و ۸۵ زخمی افزایش پیدا کرد.
مقامات اوکراین روز یکشنبه اعلام کردند در اثر برخورد یک موشک روسی به آپارتمان مسکونی در شهر دنیپرو ۲۹ نفر کشته، ۷۳ نفر زخمی و ۴۰ نفر مفقود شدند.
در عملیات بازداشت رئیس یک کارتل مواد مخدر در مکزیک، دست کم ۲۹ نفر از جمله ۱۰ پلیس کشته شدند.
در حادثه برخورد یک خودرد با یک دستگاه کامیون نزدیک شهر سئول در کره جنوبی، ۲۹ نفر کشته و ۶ تَن هم زخمی شدند.
سرویس های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی «شاباک» اذعان کرد که در جریان عملیات فلسطینیان در سال جاری میلادی ۲۹ صهیونیست کشته شدند.
چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای رویدادهای سال ۲۰۲۳ با برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور از روز ۲۹ آذرماه آغاز خواهد شد.
چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای رویدادهای سال ۲۰۲۳ با برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور از روز ۲۹ آذرماه آغاز خواهد شد.
روزنامه دولت به نقل از تسنیم نوشته است: مسعود دولتشاهی شخصی است که نه در تجمعات بلکه پس از سرقت مسلحانه در شامگاه ۲۹ آبان در حوالی بلوار فرحزادی حین تعقیب و گریز با نیرو‌های انتظامی و در حال فرار مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد
اعتماد نوشت: ۲۹ آبان ماه سال جاری پسر ۱۶ ساله‌ای به نام «کاروان قادرشکری» اهل پیرانشهر واقع در آذربایجان غربی با ضرب گلوله کشته شد. در پیرانشهر بعد از مراسم خاکسپاری این نوجوان، اعتراضات و درگیری‌هایی شکل گرفت. لحظه‌ای که جسد کاروان در بیمارستان به خانواده‌اش تحویل داده شد تصویری از مادر او که سرش را روی جسد فرزندش گذاشته بود و گریه می‌کرد به ثبت رسید. این عکس واکنش‌های زیادی را از سوی افکار عمومی به همراه داشت.
نیروهای هوایی روسیه موفق به سرنگونی جنگنده نظامی اوکراینی از نوع میگ ۲۹ در منطقه ولیکوالکساندروکا شده است.
یک منبع امنیتی افغان از وقوع یک انفجار در مسجد ساختمان وزارت کشور افغانستان در کابل خبر داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۰۰ نیروی نظامی ارتش اوکراین کشته شدند و یک جنگنده این کشور نیز سرنگون شده است.
وزارت دفاع تایوان از ادامه حضور جنگنده ها و کشتی های چین در اطراف این جزیره خبر داد.
شامگاه روز شنبه ۲۹ مرداد در حومه شهر مسکو، انفجاری تروریستی صورت گرفت که منجر به کشته شدن «داریا دوگینا» دختر ۳۰ ساله الکساندر دوگین؛ فیلسوف مشهور روسی شد.
درپی نقص سیستم ترمز یک دستگاه کامیون و برخورد آن با جمعیت در دیریک واقع در استان ماردین، ۱۶ نفر کشته و ۲۹ نفر زخمی شدند که حال ۸ نفر از آنها وخیم اعلام شده است.
وزیر بهداشت ترکیه از کشته شدن دست کم ۱۶ نفر و زخمی شدن ۲۹ نفر دیگر براثر برخورد یک دستگاه خودرو با جمعیت در جنوب شرقی این کشور خبر داد.
وزیر بهداشت ترکیه از کشته شدن دست کم ۱۶ نفر و زخمی شدن ۲۹ نفر دیگر براثر برخورد یک دستگان کامیون با جمعیت در جنوب شرقی این کشور خبر داد.
وزارت دفاع تایوان بار دیگر مدعی حضور نیروهای نظامی چین در اطراف این جزیره شد..
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی ۴۸ ساعت گذشته، هشت حادثه رانندگی در محورهای استان رخ داده است، گفت: این حوادث ۲۹ مصدوم و یک کشته داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ