وزارت دفاع تایوان از ادامه حضور جنگنده ها و کشتی های چین در اطراف این جزیره خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سامانه شبیه‌ساز جنگ الکترونیک جنگنده میگ ۲۹ در حاشیه بازدید فرمانده کل ارتش از سامانه‌های جنگ الکترونیک هواپیماها در دانشگاه شهید ستاری، عملیاتی شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: پنج حادثه تصادف و واژگونی خودرو به صورت جداگانه منجر به مصدومیت ۲۹ نفر در سطح خراسان رضوی شد.
در سال‌های اخیر ممنوعیت ساخت روی گسل‌ها، سخت‌گیرانه‌تر شده، اما نکته اینجاست که بسیاری از بیمارستان‌ها به‌عنوان مراکز درمانی، سال‌ها پیش ساخته شده و حالا پولی برای مقاوم‌سازی آن‌ها نیست. همه این‌ها در شرایطی است که به گفته پژوهشگران زمین‌شناسی و زلزله، در صورت وقوع زمین‌لرزه شدید در تهران، تعداد جان‌باختگان و مصدومان زیاد می‌شود؛ افرادی که به‌دلیل توزیع نامناسب بیمارستان‌ها در پایتخت، اگر حتی مرکز درمانی تخریب‌نشده باشد، امکان دسترسی به آن را ندارند.
با فراهم شدن امکان ثبت رأی نمایندگان مجلس در سامانه پارلیران، شمار نمایندگانی که آراء خود را شفاف کردند، به ۲۰۸ نفر رسید.
وزیر دفاع اسلواکی از تحویل کامل ۱۳ فروند جنگنده «میگ ۲۹» به اوکراین خبر داد.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای، روز ارتش و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی را تبریک گفت.
میگ-۲۹ جنگنده‌ای «آنالوگ» است که از فن آوری کهنه و قدیمی بهره می‌برد، اما جنگنده‌های اف-۱۶ آمریکایی که ولودومیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین خواهان آن است، جنگنده‌ای دیجیتال با فنآوری به مراتب پیش رفته تری است، «آلکس والمسلی» (Alex Walmsley) تحلیلگر نظامی، از موسسه خدمات متحد سلطنتی (RUSI) در لندن، این دو نوع جنگنده را مقایسه‌ای بین یک دستگاه لپ تاپ دهه ۱۹۹۰ با جدیدترین «مک بوک» می‌داند و می‌گوید، هر دو آن‌ها پرواز می‌کنند و قادر به حمل سلاح هستند، اما میگ‌ها آنقدر‌ها توانمند نیستند.
رسانه‌های چک اسلواکی اعلام کردند این کشور قرار است ۱۳ جنگنده میگ-۲۹ را به ارتش اوکراین تحویل دهد.
امروز شنبه مصادف است با بیست و نهمین سالروز کشتار حرم ابراهیمی در شهر الخلیل در سال ۱۹۹۴ میلادی، که طی آن دهها فلسطینی شهید و زخمی شدند.
لهستان جنگنده های میگ-۲۹ ( MiG-۲۹ ) خود را در تصمیم مشترک با کشورهای ائتلاف ناتو به کیف ارائه خواهد داد.
نخست وزیر اسلواکی متعهد شده است که موضوع تحویل جنگنده های MiG-۲۹ به اوکراین را بررسی و درباره آن مذاکره کند.
نخست وزیر اسلواکی متعهد شده است که موضوع تحویل جنگنده های MiG-۲۹ به اوکراین را بررسی و درباره آن مذاکره کند.
نخست وزیر اسلواکی متعهد شده است که موضوع تحویل جنگنده های MiG-۲۹ به اوکراین را بررسی و درباره آن مذاکره کند.
ایران از سال ۱۳۵۸ با موج گسترده‌ای از تحریم‌های تسلیحاتی به‌ویژه در بخش شکاری بمب‌افکن‌ها مواجه شد و این روند تا امروز ادامه دارد. در این مدت به‌جز تعداد محدودی میگ ۲۹، سوخو ۲۴، سوخو ۲۵، اف ۷ چینی و میراژ‌های عراقی چیزی به دارایی هوایی کشور اضافه نشد.
مشهد ـ هم‌زمان با دهه مبارک فجر از ۲۹ دستگاه اتوبوس درون‌شهری با حضور سرپرست شهرداری مشهد و جمعی از مدیران و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد رونمایی شد.
جنی صادر» اولین خلبان زن جنگنده در ارتش لبنان خواهد بود و فعالیت حرفه‌ای خود را با جنگنده سوپر توکانو A-۲۹ آغاز خواهد کرد.
در دهه فجر انقلاب اسلامی، همزمان با سالروز ولادت امیرالمومنین علی (ع)، ۲۹ طرح روبنایی و زیربنایی شامل مدرسه، فضای ورزشی، بازارچه، پارک و غیره با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان در پرند افتتاح شد.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای اعلام کرد: مسکو یک فروند جنگنده میگ- ۲۹ اوکراینی را در منطقه خرسون سرنگون کرده است.
سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان، گفت: در سال گذشته ۲۹ میلیارد تومان به بخش طیور استان که متحمل خسارات بلایای طبیعی شدند، پرداخت شده است.
معاون کمیته دفاع مجلس دومای روسیه از اقدام پدافند هوایی اوکراین در هدف قرار دادن یک فروند جنگنده میگ-۲۹ خودی در منطقه دونتسک خبر داد.
فالکروم با دو موتور توربوفن با نیروی رانش ۲۲ هزار پوندی می‌تواند به سرعت ۲.۳ ماخ برسد و از این نظر بهتر از اف ۱۶ است. اما وقتی صحبت از مانورپذیری به میان بیاید برگ برنده در اختیار میگ ۲۹ است که در بسیاری مانور‌ها بهتر از اف ۱۶ ظاهر می‌شود.
نیروهای هوایی روسیه موفق به سرنگونی جنگنده نظامی اوکراینی از نوع میگ ۲۹ در منطقه ولیکوالکساندروکا شده است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد یک فرونده جنگنده میگ-۲۹ ارتش اوکراین در آسمان منطقه میکولائیف سرنگون شده است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۰۰ نیروی نظامی ارتش اوکراین کشته شدند و یک جنگنده این کشور نیز سرنگون شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ