همسر سابق کوبی برایانت، ۲۸.۹ میلیون دلار به خاطر لو رفتن عکس‌های محل سقوط هلیکوپتر که منجر به کشته شدن همسر و دخترش توسط پلیس و آتش نشانان شد، دریافت خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس برآوردهای برخی کارشناسان ایرانی، 440 میلیارد دلار خسارات مستقیم جنگ تحمیلی بوده که با توجه به ارزش کنونی دلار، اکنون به 1.1 تریلیون دلار یا 1100 میلیارد دلار بالغ می‌شود. اینها به جز غرامتی است که برخی جانبازان ایران به واسطه لطمه انسانی به کشور، انتظار دریافتش را دارند و البته واضح است که این مجاهدت‌ها قابلیت ارزش گذاری ریالی ندارد. حتی اگر قرار باشد صرفاً رقم 97 میلیارد دلاری خسارات غیرمستقیم درج شده در گزارش هیات کارشناسی سازمان ملل پرداخت شود، اکنون می‌بایست بالغ بر 242 میلیارد دلار به ایران خسارت پرداخت شود.
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: پرداخت غرامت جنگی از سوی کشور متجاوز موضوعی غیر مرتبط با بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
دادگاه عالی مادرید امروز حکم صادر شده علیه وینیسیوس را تایید کرد و ستاره برزیلی باید به نایکی 4.5 میلیون یورو غرامت بدهد.
مایکروسافت  ۲۰ میلیون دلار غرامت برای تسویه اتهامات کمیسیون فدرال تجارت آمریکا مبنی بر نقض «قانون حفاظت از حریم خصوصی آنلاین کودکان»(COPPA) می پردازد.
کورین دیاکر، سرمربی سابق تیم ملی زنان فرانسه، که هروه رنار جانشین او شد برای جدایی‌اش از فدراسیون فوتبال این کشور مبلغی نجومی دریافت کرد.
باشگاه چلسی بابت اخراج گراهام پاتر باید مبلغ 13 میلیون پوند به عنوان غرامت پرداخت کند.
قاضی آمریکایی در حکمی بانک مرکزی ایران را به پرداخت۱.۶۸ میلیارد دلار غرامت به اعضای خانواده کشته شدگان بمب گذاری ۱۹۸۳ لبنان محکوم کرد.
ایران از پاکستان خواسته است تا بخشی از پروژه خط لوله واردات گاز از ایران را تا مارس ۲۰۲۴ در خاک خود بسازد یا آماده پرداخت جریمه ۱۸ میلیارد دلاری باشد.
در همه گواهی‌های پزشکی ارائه‌شده باید نوع بیماری، تاریخ آغاز و پایان استراحت، مدت زمان بستری در بیمارستان (یا استراحت در منزل) به تفکیک و با صراحت مشخص شده و نیز ممهور به مهر پزشک معالج باشد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مبلغ ۱۵۰ هزار دلار برای هر قربانی فارغ از ملیت، سن و جنسیت در نظر گرفته شده که هر کدام از بازماندگان قربانی، در صورت داشتن آمادگی دریافت غرامت می‌توانند به صندوق مربوطه در وزارت راه و شهرسازی رجوع کنند در همین راستا تعدادی از خانواده‌ها و یا وکلای قربانیان به این صندوق در وزارت مراجعه و غرامت خود را مطالبه کرده و به آن‌ها پرداخت شده است.
کشورهای فقیر از کشورهای ثروتمند برای خسارت های ناشی ازتغییرات آب و هوایی درخواست غرامت کردند.
غرامت میلیون دلاری کی‌روش به تیم ملی!
یوفا مبلغ سه میلیون یورو غرامت به خاطر ایست قلبی کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی، به اینتر پرداخت کرد.
بر اساس این رای درخواست پادووانی رد شده و باشگاه استقلال باید همان ۱۰۰ هزار دلار بر اساس حکم فیفا را به همراه جریمه دیرکرد پرداخت کند.
ارسلان مطهری چند باری تلاش کرده درباره مطالبات با مصطفی آجورلو جلسه‌ای برگزار کند که مدیرعامل استقلال حاضر به انجام چنین کاری نشده است.
مصدومیت رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه ای بارسا، در بازی تیم های ملی اروگوئه و ایران، او را بیش از 28 روز از میادین به دور نگه خواهد داشت و فیفا به همین دلیل باید به بارسا غرامت بدهد.
برندان راجرز، سرمربی لستر، به دلیل نتایج ضعیف تیمش در آستانه اخراج قرار دارد ولی لسترسیتی در صورت اخراج کردن او باید مبلغ قابل توجهی غرامت بپردازد.
برندان راجرز، سرمربی لستر، به دلیل نتایج ضعیف تیمش در آستانه اخراج قرار دارد ولی لسترسیتی در صورت اخراج کردن او باید مبلغ قابل توجهی غرامت بپردازد.
فناوری تبلیغاتی گوگل برای این شرکت دردسرساز شده و احتمال دارد به پرداخت غرامتی ۲۵ میلیارد یورویی در هلند و انگلیس منجر شود.
منابع عراقی اعلام کردند که دادگاهی در این کشور به علت سقوط پنکه سقفی بر سر دانش آموزی در نجف و وارد شدن آسیب صد در صدی به او، علیه وزیر آموز و پرورش این کشور حکم قضایی صادر کرد.
فدراسیون جهانی فوتبال در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال رویای پرداخت جریمه ویلموتس از مطالبات ایران در این نهاد را بر باد داد!
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در مورد پرداخت غرامت ایران در جنگ تحمیلی گفت: برخی مسئولان کشور آمدند و توجیهاتی را مطرح کردند. من یادم است که یکی از وزرای خارجه سابق که نام نمی‌برم گفت یک صندوقی تشکیل دهید و کشورها در آن پول بگذارند و بعد از آن صندوق این غرامت داده شود و می‌خواست توجیه کند. در صورتی که واقعیت قضیه این است که [غرامت ایران] نه حق آن سیاستمدار است نه دیپلمات؛ حق ملت است. / اعتماد آنلاین
در سال‌های گذشته پرسپولیس همیشه ازسیستم ۴-۴-۲ استفاده کرده، اما این فصل وضعیت خط حمله سرخپوشان و همچنین جذب سروش رفیعی باعث شده تا ارنج قرمز‌ها تبدیل به یکی از علامت سوال‌های این تیم باشد.
چطور می‌شود فردی با 600 هزار یورو قرارداد سالانه، قراردادی دو میلیون و 230 هزار یورویی می‌بندد که برای سه و سال نیم حدود هشت میلیون یورو می‌شود؟!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ