اعتماد نوشت: ۲۹ آبان ماه سال جاری پسر ۱۶ ساله‌ای به نام «کاروان قادرشکری» اهل پیرانشهر واقع در آذربایجان غربی با ضرب گلوله کشته شد. در پیرانشهر بعد از مراسم خاکسپاری این نوجوان، اعتراضات و درگیری‌هایی شکل گرفت. لحظه‌ای که جسد کاروان در بیمارستان به خانواده‌اش تحویل داده شد تصویری از مادر او که سرش را روی جسد فرزندش گذاشته بود و گریه می‌کرد به ثبت رسید. این عکس واکنش‌های زیادی را از سوی افکار عمومی به همراه داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پدر نیمار ستاره برزیلی تیم فوتبال الهلال عربستان، در فروشگاه این باشگاه حضور پیدا کرد. در حالی که بسیاری از بازدیدکنندگان در فروشگاه الهلال مشغول خرید پیراهن نیمار بودند، نشانه‌هایی از ابراز رضایت در شادی پدر نیمار دیده می‌شد.
در ابتدای جلسه وکیل اولیای دم به دفاع پرداخت و گفت: متهمان سکوت کرده‌اند تا مشخص نشود کدام یک قاتل اصلی است. در این سال‌ها ۴ متهم رضایت پدر قربانی را جلب کرده‌اند. مادر قربانی نیز به متهمان ردیف دوم تا چهارم رضایت داده، اما برای هادی که متهم ردیف اول است قصاص خواسته و اعلام کرده حاضر به گذشت نیست.
آنچه مسلم است این که شهریار علاقه‌ای بی حد و حصر به ثریا – که در اشعارش از او با نام پری یاد می‌کند – داشته و قصد داشته پس از پایان تحصیل او را به همسری خود درآورد. موضوعی که پدر و مادر ثریا نیز از آن مطلع بوده‌اند.»
محسن اسدی‌لاری پدر دو قربانی هواپیمای اوکراینی گفت: تعداد زیادی از اسامی را در جریان دادگاه به آن رسیدیم و خواستیم از آن‌ها تحقیق شود، اما این کار انجام نشد. ما معترض هستیم که چرا این کار را انجام نداده‌اید. ما بار‌ها برای آن‌ها خواندیم و نوشتیم از فرمان حضرت امیر که قاضی باید صبورترین و پرانگیزه‌ترین فرد برای کشف حقیقت باشد، اما به هر دلیلی رعایت نشد و نهایت این شد که با حکمی بسیار سبک روبه‌رو هستیم.
پدر شهیدان عرفان و علیرضا انتظامیِ ۴ و ۱۰ ساله از لحظه‌ای می‌گوید که کودکانش در اثر بمب‌گذاری گروهک جمشید شارمهد قطعه‌قطعه می‌شوند.
اعظم (عالیه) روحانی گفت: مطهری نظیر نداشت، او یک بشر عادی نبود، برای مادرش بهترین پسر، برای من بهترین همسر و برای بچه هایش بهترین پدر بود. در زندگی مشترک با وجود حقوق طلبگی سعی می کرد، تا حد توان زندگی خوبی برای ما فراهم کند، او اصلاً اهل مریدبازی و ریاکاری نزد مردم نبود و تنها رضای خدا را مدنظر داشت.
پدر می گفت: ما در مبارزه دنبال مبارزه با استعمار بودیم و بعد برای مبارزه با استکبار داخلی یک نظامی را در ایران ایجاد کنیم و بعد از پیروزی انقلاب ایشان می گویند من به این نتیجه رسیدم که سومین دشمن کشور افراط است، یعنی اول می گویند استعمار، بعد می گویند استکبار و بعد می گویند افراط.
محسن هاشمی: پدر می گفت؛ ما در مبارزه دنبال مبارزه با استعمار بودیم و بعد برای مبارزه با استکبار داخلی یک نظامی را در ایران ایجاد کنیم و بعد از پیروزی انقلاب ایشان می گویند من به این نتیجه رسیدم که سومین دشمن کشور افراط است، یعنی اول می گویند استعمار، بعد می گویند استکبار و بعد می گویند افراط.
پدر شهید مدافع امنیت با بیان اینکه شهید بارها در جاهایی که مشغول به کار بود به دلیل آنکه بی احترامی نسبت به نظام و ارزش‌ها از سوی دیگر افراد انجام می‌شد کار خود را رها کرد افزود: یک بار به او گفتم کار جای خودش و بسیج هم جای خودش و باید یکی را انتخاب کنید که گفت من کارم را رها می‌کنم.
قاسم جعفری معاون امور نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری گفت: این حوادث برنامه ریزی شده بود؛ جریان فوت مرحومه مهسا امینی فقط یک نقطه‌ای برای شروع فاز عملیاتی بود. دشمنان به دنبال یک نقطه شروع و زمانی می‌گشتند، اما احساس کردند فوت مهسا امینی همه گسل‌های فعال را دارد و می‌توانند گسل‌های مختلف مانند حوزه‌های آزادی زنان، قومیتی، مذهبی و جوان و ... را ایجاد کنند. پدر مهسا امینی هم در ادامه با کنار گذاشتن اخلاق دینداری گفت دختر من جز بیماری سرماخوردگی به بیمارستان مراجعه نکرده است که اگر جوانمرد بود می‌گفت دختر من بیماری زمینه‌ای داشت و قضیه می‌توانست بسیار متفاوت باشد.
روایت رسمی: آيلار شب‌هنگام ۲۵ آبان در داخل گودبرداری یک ساختمان سقوط کرده و جان خود را از دست داده است. / دایی آيلار: او روز چهارشنبه 25 آبان‌ماه در تظاهرات و به دليل شليك از فاصله نزدیک و از پشت سر و با تفنگ ساچمه‌ای كشته شده‌است. پدر آیلاردر گفت‌و‌گو با خبرگزاري دولت : رسیدگی به فوت دخترم را به مراجع قضایی سپرده‌ام. فوت او ربطی به حوادث اخیر ندارد
پدر علم ژنتیک ایران؛ دکتر داریوش فرهود، چند روز پیش از مقابل خانه‌اش به طرز عجیب و مشکوکی ربوده شد. ۲۶ ساعت از او خبری نبود تا اینکه آزاد شد. امروز پلیس اعلام کرده سه آدم‌ربا در این رابطه دستگیر شده‌اند و انگیزه‌شان را از این گروگانگیری تصاحب پول میلیاردی اعلام کردند. در ادامه روایت دکتر فرهود از این ماجرا را ببینید.
پروفسور داریوش فرهود، دانشمند ایرانی ۸۵ ساله و معروف به پدر علم ژنتیک ایران، بامداد یکشنبه ۸ آبان از مقابل منزل خود در تهران، توسط افرادی با پوشش «لباس شخصی‌ها» ربوده شد.
پروفسور فرهود گفت: من هر روز ساعت ۶ صبح از خانه بیرون می‌آیم و به کلینیک می‌روم. وقتی از منزل خارج شدم دو نفر با لباس تیره، مثل همین افراد معروف به لباس شخصی‌ها، آمدند جلوی ماشین. گفتند ما سوار ماشین شما بشویم. وقتی سوار ماشین شدند و من شروع به حرکت کردم در میانه راه مسیر را تغییر دادند و کمی جلوتر که رفتیم از من خواستند که در صندلی عقب ماشین بنشینم و یکی از خودشان مشغول به رانندگی شد.
در ادامه تحقیقات، پدر "آرنیکا قائم‌مقامی" گفته که با هک شدن آی‌پی‌ تلفن همراه، عکس‌های دخترش به عنوان ضرب و جرح در جریان اغتشاشات توسط ماموران پلیس در فضای‌مجازی منتشر شده است که بابت این موضوع از عاملان این اتفاق شکایت دارد.
در ادامه تحقیقات، پدر "آرنیکا قائم‌مقامی" گفته که با هک شدن آی‌پی‌ تلفن همراه، عکس‌های دخترش به عنوان ضرب و جرح در جریان اغتشاشات توسط ماموران پلیس در فضای‌مجازی منتشر شده است که بابت این موضوع از عاملان این اتفاق شکایت دارد.
آرش صادقیانی روایت جالبی را از برد فوق العاده تیمش در هفته اول لیگ برتر مطرح کرد.
پدر حسن یزدانی با کنایه‌هایی تند خطاب به رییس فدراسیون کشتی، گلایه‌های شدیدش از واکنش دبیر به شکست یزدانی را عنوان کرد.
بیشتر از مسئولان بلدیم حجاب را رعایت کنیم/ اصلاً خبر نداریم روز حادثه چه اتفاقی افتاده/ می‌گویند کاری نکرده‌ایم، قرار بود دیگر چه کار کنید؟ / به آقایانی که آمده بودند گفتم صورت مساله را پاک و لاپوشانی می‌کنید، ما به چای و نان و جای خواب شما محتاج نیستیم/ داعیه ما فقط برای مهسا نیست، باید دست به دست هم بدهیم این مساله کلاً برداشته شود/ پدر و مادر مهسا به هر جا که شده شکایت کرده‌اند و پیگیر مساله هستند
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ جزئیات شهادت مأمور پلیس در بیمارستان/ مرگ مشکوک فعال فضای مجازی در پاریز/ فرجام یک ازدواج اشتباه!/ آزادی پسر با رضایت پدر/ کله‌پاچه جان زن تهرانی را گرفت!/ پایان مرگبار کری‌خوانی در فضای مجازی/ عقده‌هایی برای قدرت نمایی!/ اجاره آدمکش با ۵۰ میلیون تومان و یک پراید
پدر شهید الشحام درحالیکه سعی می کرد گریه‌اش را نگه دارد، گفت:خواب بودم و صدای ضربه های محکم به در را شنیدم،محمد اولین کسی بود که به سمت در رفت و ناگهان هدف تیراندازی از فاصله صفر قرار گرفت.
فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت: پس از برگزاری جلسه دادگاه و آنطور که شهود روایت کرده اند، در زمانی که مأموران قصد انتقال محیطبان نجفی از مجتمع قضائی کرمانشاه به زندان را داشتند، یکی از اقوام مقتول به سرباز زندان که محیطبان را همراهی می‌کرد، حمله ور شده و او را از ناحیه دست مجروح می‌کند. در همین زمان، پدر مقتول هم با سلاح گرم که احتمالاً کلاشینکف بوده به سمت محیطبان نجفی تیراندازی و او را به قتل می‌رساند.
مهم نیست بیماری تا چه حد شدید باشد؛ آلزایمر یا هر بیماری ذهنی مرتبط دیگر، باعث می‌شوند فرد مبتلا آرام‌آرام نام افراد، مکان‌ها، چهره‌ها و در نهایت ذره‌ذره بخش‌های شخصیت خود را به فراموشی بسپارد. آنتونی هاپکینز تمامی این وقایع را به نحو احسن به تصویر می‌کشاند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ