مربی تیم ملی تکواندو کشورمان از ادامه همکاری با تیم ملی استعفا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی سابق تیم ملی تکواندوی بانوان، درباره عملکرد ضعیف مهروز ساعی مربی تیم ملی در مسابقات ترکیه، گفت: برای کسی که سال‌ها از تکواندو دور بوده و حالا مربی تیم ملی شده قطعا میدان‌های بزرگ سخت و دشوار خواهد بود.
مربی بدنساز تیم ملی تکواندو تأکید کرد نتایج رقابت‌های گرندپری رم که به فاصله کوتاهی از مسابقات جهانی برگزار شد، نشان داد که ملی‌پوشان از لحاظ بدنی مشکلی نداشتند.
مربی تیم ملی تکواندو گفت: کیانی در مسابقات جهانی باکو تاریخ‌سازی کرد و این اتفاق بزرگی بود که برای تکواندوی ایران رقم خورد.
تیم ملی والیبال مربی لهستانی استخدام کرد
با حکم رئیس فدراسیون تکواندو، فاطمه نعمتی به‌عنوان مربی تیم ملی تکواندو بانوان انتخاب شد.
مربی تیم ملی تکواندو گفت: هر کسی مدعی لباس تیم ملی تکواندو است، باید داخل زمین و روی شیاب چانگ حقش را بگیرد.
در شرایطی که تکواندوکاران ایران کار بسیار سختی برای کسب سهمیه‌های المپیک از طریق سیستم رنکینگ دارند، کمیته فنی فدراسیون تکواندو کماکان در حال آزمون و خطا در کادرفنی تیم ملی است.
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی به یک مربی با مکتب جدید و قوی و افراد تازه نفس نیاز دارد.
در جلسه کمیته فنی فدراسیون که منجر به ابقای سرمربی تیم ملی تکواندو تا المپیک پاریس و اضافه فیض الله نفجم به کادرفنی تیم ملی همراه شد، در خصوص 4 مربی دیگر صحبت شد.
مربی جدید تیم ملی گفت: تکواندو ایران در شرایط فعلی پتانسیل بالایی دارد که باید تلاش کنیم از این شرایط برای بازگشت به سکو های جهانی و قاره‌ای بهره لازم را ببریم.
مربی جدید تیم ملی گفت: تکواندو ایران در شرایط فعلی پتانسیل بالایی دارد که باید تلاش کنیم از این شرایط برای بازگشت به سکو های جهانی و قاره‌ای بهره لازم را ببریم.
مربی اصلی ناهید کیانی، بعد از رقابت‌های مکزیک قید تیم ملی را زده و عنوان کرده می‌خواهد به آمریکا برود. این یکی زنگ خطر جدی‌تری است که به نظر می‌رسد بی‌ارتباط با تصمیمات اخیر و جدیدی که ناهید کیانی گرفته نباشد. در واقع با رفتاری که فدراسیون تکواندو با ناهید کیانی داشته به نظر می‌رسد این تکواندوکای سرشناس هم رفته رفته به فکر مهاجرت از ایران باشد
مربی سابق تیم ملی تکواندو گفت: نتیجه تکواندو در مسابقات جهانی مکزیک از لحاظ رتبه‌ای خوب نبود، اما باید قبول کنیم جوانگرایی کردیم و باید صبور باشیم.
مربی بدنساز تیم ملی تکواندو گفت: دوستان منتقدی که به برنامه بدنسازی تیم ملی ایراد می‌گیرند پیشینه علمی خود در خصوص بدنسازی را بگویند.
اکرم خدابنده کاپیتان تیم ملی تکواندو بانوان در مسابقات وزن ۷۳+ کیلوگرم حضور داشت اما با شکست در دور نخست مقابل حریف آلمانی از دور رقابت‌ها کنار رفت.
مربی تیم ملی تکواندو بانوان از پایان همکاری خود با تیم ملی کشورمان خبر داد.
مربی تیم ملی تکواندو گفت: کادرفنی با مطرح کردن مسائلی مانند اشتباهات داوری درخصوص عدم نتیجه‌گیری در مکزیک به جامعه تکواندو توهین نکند.
مربی تیم ملی تکواندو گفت: ما گلخانه‌ای عمل نکردیم و هرکسی به روی شیاپ چانگ آمد، مزد زحمات خود را در داخل زمین گرفته و فیکس تیم ملی شد.
مربی تیم ملی تکواندو گفت: ما گلخانه‌ای عمل نکردیم و هرکسی به روی شیاپ چانگ آمد، مزد زحمات خود را در داخل زمین گرفته و فیکس تیم ملی شد.
مربی تیم ملی تکواندو تاکید کرد که باید شرایط برای ادامه همکاری او با تیم ملی مهیا شود.
مربی پیشین تیم ملی تکواندو گفت: در اولین حضور خود در رقابتهای لیگ برتر با نگاه به جوانان با آتیه تیمی منسجم و در اندازه یکی از مدعیان وارد مسابقات می شویم.
مربی تیم ملی تکواندو ایران پس از استعفا از سمت خود در روزهای گذشته نیز در تمرینات تیم ملی حاضر نشده است.
استعفای مربی تیم ملی تکواندو به دلیل نامعلوم
تیم ملی بدون سرپرست و مربی ایرانی راهی اتریش شد و قرار است در بازگشت تیم ملی به تهران این دو نفر انتخاب شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ