مربی بدنساز تیم ملی تکواندو گفت: دوستان منتقدی که به برنامه بدنسازی تیم ملی ایراد می‌گیرند پیشینه علمی خود در خصوص بدنسازی را بگویند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارلینگ هالند تنها 4 دقیقه بعد از شروع بازی سیتی-برنلی اولین گل فصل جدید لیگ برتر را به ثمر رساند.
رییس فدراسیون والیبال تاکید کرد که در شرایط کنونی تیم ملی به همدلی نیاز دارد
«حائل پوست» از سلول‌های پوست و سیستم مرتبط پروتئین‌ها و لیپیدهایی ساخته شده است که سلول‌ها را احاطه و به‌هم متصل می‌کنند. این دیواره اولین خط دفاعی در برابر تهدیدهای بیرونی است – چه محرک‌هایی مانند سم‌ها باشند و چه عوامل عفونت‌زا مانند باکتری‌ها.
وین رونی که به عنوان سرمربی در لیگ فوتبال آمریکا فعالیت دارد می‌گوید لیونل مسی در MLS به زمان نیاز داشته و نمی‌تواند فورا با شرایط خاص آمریکا سازگار شود.
احمد مازنی نوشت: اولین و مهم‌ترین مساله در مورد تجمعات و راهپیمایی‌ها عدم نیاز به کسب مجوز است. اگر در بعضی از موارد مربوط به حقوق مردم به روح حاکم بر یک یا چند اصل قانون اساسی استناد شود، در مورد حق تجمع و راهپیمایی نیاز به تمسک به روح قانون اساسی نیست، چرا که متن اصل بیست و هفتم قانون اساسی بر این حق تصریح دارد.
اولین محموله خودروهای وارداتی گروه خودروسازی سایپا، در جهت تحقق اجرای قوانین و سیاست واردات خودرو كشور، ترخیص شد و قرار است تا پایان سال جاری در راستای تنظیم بازار خودرو و پاسخ مناسب به نیاز متقاضیان 100 هزار دستگاه خودرو چانگان از سوی گروه سایپا وارد شود.
تیرانداز کشورمان گفت: تیراندازی وابسته به تجهیزات است و خیلی نیاز به حمایت‌های بیشتری دارد.
ژو افزود:‌ «با هوش مصنوعی، کاری که قبلاً به ۱۰ نفر نیروی کار نیاز داشت، اکنون فقط با دو نفر انجام‌شدنی است.» این شرایط قطعاً ناراحت‌کننده است و متأسفانه احتمال دارد در آینده بازهم شاهد اخراج نیروی کار انسانی و جایگزین‌شدن آن‌ها با هوش مصنوعی باشیم.
جانشین پائولو بنتو در اولین نشست خبری خود با خبرنگاران کره‌ای با سوالات چالش برانگیزی مواجه شد.
به گزارش IACAD تکمیل پرینت سه بعدی سازه ساختمان حدودا چهار ماه طول خواهد کشید و ۱۲ ماه زمان نیاز است تا این مسجد با امکانات رفاهی مناسب تجهیز شود. سه کارگر بر روی پرینتر رباتیک سه بعدی کار خواهند کرد. این دستگاه در هر ساعت دو متر مربع از این ساختمان را چاپ خواهد کرد.
نکاتی مبهم درباره مهاجرت سارا وجود دارد که احتمالا نیاز به واکاوی بیشتر دارد. اولین و مهم‌ترین آن نکات می‌تواند بررسی‌کردن دلیل مهاجرتش باشد؛ آیا او به دلیل مسائل سیاسی از ایران رفته است؟
استفاده از این سیستم فناورانه و جذاب در جنسیس جی وی60، کاربر خودرو را از حمل دائمی کلید فیزیکی بی نیاز می کند و سطح جدیدی از ورود هوشمند به خودرو را عرضه می کند.
استفاده از این سیستم فناورانه و جذاب در جنسیس جی وی60، کاربر خودرو را از حمل دائمی کلید فیزیکی بی نیاز می کند و سطح جدیدی از ورود هوشمند به خودرو را عرضه می کند.
طبق نظر اولین پزشک متخصص بازوی وزنه بردار ملی پوش ایران نیاز به جراحی دارد که البته عمل سنگینی نخواهد بود.
از آنجایی که بسیاری از بانک‌های مرکزی نرخ‌های بهره خود را افزایش می‌دهند تنها نرخ تورم خود را کاهش نمی‌دهند بلکه توازن تقاضا و عرضه را برای سایرین نیز تغییر می‌دهند. اگر این اثرات سرریز در نظر گرفته نشوند باید نگران باشیم که در نهایت با کاهش نرخ تورمی بیش از آن چه نیاز داریم مواجه شویم.
‏ قایق برقی دوزیست سی‌گلایدر (Seaglider) که توسط شرکتی موسوم به ریجنت (Regent) ساخته شده است، اولین پرواز آزمایشی خود را با موفقیت انجام داد و توانایی خود را در شناور ماندن روی آب و پرواز همزمان به نمایش گذاشت. بدنه V شکل زیرین و بالاتنه شبیه به هواپیمای سی‌گلایدر به آن اجازه می‌دهد تا مانند یک قایق روی سطح دریا به آرامی حرکت کند و با افزایش سرعت بتواند به هوا بلند شود و پرواز کند. سی‌گلایدر می‌تواند با بلند شدن از سطح آب به راحتی روی آب پرواز کند. علاوه بر این، اصطکاک را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد و انرژی مورد نیاز برای حرکت در آب را پایین می‌آورد.
برگزاری بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران با روسیه قبل از شروع جام جهانی ۲۰۲۲ قطعی نیست و کارلوس کی‌روش قرار است نظر نهایی را در این خصوص بدهد.
شاگردان بردیف در روزی که تی تی ها را کنار خود دارند، به دنبال کسب اولین برد فصل هستند.
ریکی پویچ، ستاره سابق بارسلونا، در اولین بازی خود برای لس‌آنجلس گلکسی تنها 14 دقیقه زمان نیاز داشت تا به بارسا نشان بدهد چه بازیکنی را از دست داده است.
بازیکن ملوان می گوید که خیلی دوست داشتم در اولین بازی خانگی، تماشاگران در استادیوم حضور داشته باشند.
روزنامه کیهان، شانزده بهمن ۱۳۵۱، صفحه نوزده و بیست نوشت: «اولین باجه اتوماتیک کامپیوتری شروع به کار کرد. آقای «راد ـ لون» مسئول آموزش موسسه «باروس» کارت اعتبار نقدی خود را در محل مخصوص باجه اتوماتیک کامپیوتری قرار می‌دهد ۱۰ ثانیه بعد، پول نقد مورد نیاز بطور اتوماتیک در اختیار آقای «لون» قرار خواهد گرفت.
مهدی طارمی برای زدن اولین گل فصل تنها به 12 دقیقه زمان نیاز داشت و زننده اولین گل پورتو مقابل ماریتیمو بود.
رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری ۱۴ بدهکار بانکی و ۱۱ دلال ارزی خبر داد و گفت: ۳۷ فراری مالیاتی با رقم ۹۰۰ میلیارد تومان شناسایی و دستگیر شدند.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۲۵۲۵۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۵۶ هزار و ۵۴۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ