مربی تیم ملی تکواندو تاکید کرد که باید شرایط برای ادامه همکاری او با تیم ملی مهیا شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فردین هدایتی با عملکردی بی نظیر و خیره کننده قهرمانی خود در دسته سنگین وزن کشتی فرنگی جوانان جهان جشن گرفت.
رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح گفت: ماهواره‌بر سیمرغ به عنوان یک ماهواره‌بر نسل جدید در کشور مطرح است و ساخت نسل‌های بعدی آن نیز برنامه‌ریزی شده است.
بندرعباس - رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح گفت: ماهواره‌بر سیمرغ به عنوان یک ماهواره‌بر نسل جدید در کشور مطرح است و ساخت نسل‌های بعدی آن نیز برنامه‌ریزی شده است.
شباهت روزافزون ربات ها با انسان ها می تواند باعث شود انسان ها تصور کنند که ربات ‌ها توانایی‌ های بیشتری نسبت به آنان دارند. هنگامی که ربات انتظارات انسان را برآورده نمی کند این امر می تواند باعث ناامیدی و عصبانیت شود.
سرمربی تیم والیبال جوانان با بیان اینکه موفقیت تیم بی‌سابقه بود، گفت: امیدوارم بازیکنان این تیم حفظ شود و مسئولان سرمایه‌سوزی نکنند، آن‌ها نسل طلایی والیبال ایران هستند.
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران گفت: قبل از میدان مختار، توسعه میادین شوریجه و سراجه اجرایی شد و توسعه مخازن قزل‌تپه در شمال و بانکول در غرب کشور نیز در دستور کار قرار گرفت.
بهروز عطایی می‌گوید او جوانگرایی نکرده بلکه تغییر نسل داده و ظرفیت والیبال ایران در حال حاضر همین نفرات هستند.
مربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: تیم جوانی داریم که با وجود کم تجربکی، انگیزه بالایی برای موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا دارد.
تیم هندبال زنان ایران در حالی راهی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا شده که سرمایه گذاری روی نسل جوان امیدها برای ایستادن روی سکوی این تیم را افزایش داده است.
کارشناس والیبال ایران معتقد است در نتایج به دست آمده در لیگ ملتهای والیبال، بهروز عطایی سرمربی ایران تصمیمات اشتباه داشته است اما ظرفیت فعلی والیبال همین قدر است و او مقصر نیست.
سرمربی تیم ملی والیبال بانوان گفت: میانگین سنی تیم ملی ۲۳ سال است و نسل جوانی به بدنه والیبال بانوان اضافه شد.
مینی‌چیلر گردشی به عنوان نسل جدیدی از دستگاه‌های خنک‌کننده توسط محققان دانشکدگان فنی دانشگاه تهران طراحی و تولید شد.
رأی جوانان در انتخابات آتی ترکیه بسیار تأثیرگذار خواهد بود، چرا که تعداد زیادی از جوانان برای اولین بار رأی می‌دهند؛ امری که می‌تواند برای اردوغان مشکل آفرین باشد.
نماینده مردم تبریز گفت: به واسطه آن نامه‌ای که توسط ۲۲۷ نفر امضا شد، آنها قادر به درک شرایط موجود کشور نیستند. چه بسا تعدادی از آن‌ها برداشت‌شان این است که نسل بعد هم باید مثل نسل فعلی یا قبلی باشد. ما حتما باید واقعیت تغییر نسل‌ها و عقاید را بپذیریم. اتفاقاتی در جامعه در حال رخ دادن است که در واقع انرژی این اتفاقات را اشتباهات و خطاها تعیین می‌کند.
سرمربی تیم ملی تالو گفت: نسل فعلی تالو به خاطر سرمایه‌گذاری چند ساله فدراسیون خیلی بهتر از نسل گذشته شده است.
تیم ملی انگلیس با یک برد قاطع مقابل سنگال باید به مصاف فرانسه برود T که نتیجه آن دیدار تأثیر بسزایی در نوع عملکرد نسل فعلی تیم ملی انگیز خواهد داشت.
پرواضح است که جانبداری جدید دولتی‌ها و چهره‌های بعضا تندرو اصولگرا از بازیکنان نسل فعلی تیم ملی فوتبال ایران هم به دلیل مصلحت‌اندیشی و مرتبط با «فضای کنونی» ایران است؛ وگرنه بسیاری از همین بازیکنان، تا پیش از آنکه «خط قرمز» محسوب شده و منتقدان آن‌ها سخت مورد عتاب قرار بگیرند، در کانون انتقادات چهره‌های همین جریان بوده‌اند.
لوکاس پودولسکی دلتنگ نسل قدیم فوتبال آلمان است و معتقد است ملی پوشان فعلی از انگیزه لازم برای کسب موفقیت برخوردار نیستند.
بعید به‌نظر می‌رسد تیم فعلی، بهترین تیم ملی ادوار فوتبال ایران باشد اما آنها می‌توانند تاریخ‌ساز شوند.
بعید به‌نظر می‌رسد تیم فعلی، بهترین تیم ملی ادوار فوتبال ایران باشد اما آنها می‌توانند تاریخ‌ساز شوند.
رئیس پلیس پایتخت گفت: در حوادث مختلف نشان داده اند که برای رسیدن به مطامع شومشان پایبند هیچ مرام و مسلک و آئینی نیستند و ترور، نسل کشی و کشتار زنان و کودکان فصلی جداناپذیر آنها است.
علیرضا نادی، کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران معتقد است نسل فعلی بازیکنان بسیار با استعداد و قدرتمند هستند.
علیرغم اینکه انتظار داشتیم شاهد تغییرات زیادی در گوشی گلکسی S23 بعدی سامسونگ باشیم، اما به نظر می‌رسد این چنین نباشد. به گفته افشاگر معروف دنیای فناوری «Ice Universe» گلکسی S23 و +S23 سامسونگ بسیاری از مشخصات فنی گلکسی S22 و +S22 فعلی را به ارث خواهند برد.
صفحه رسمی اینستاگرام فیفا آخرین پست خود را به پوستری از بازیکنان تیم ملی ایران اختصاص داده و با استناد به یکی از مصاحبه‌های علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران از مخاطبان خود خواسته تا به این سوال پاسخ بدهند که آیا نسل فعلی فوتبالیست‌های ایرانی بهترین نسل تاریخ ایران هستند یا خیر؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ