مربی تیم ملی تکواندو بانوان از پایان همکاری خود با تیم ملی کشورمان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس دیدار این تیم با تراکتور را یکی از دیدنی ترین بازی های لیگ برتر پیش بینی کرد و گفت: بلوغ فنی دو تیم بسیار بالاست و هر تیمی که اشتباه نداشته باشد برنده می‌شود.
دبیر فدراسیون والیبال گفت: تقویت کادر فنی یکی از موضوعات جلسه کمیته فنی بود اما جمع بندی نهایی در مورد این موضوع برعهده داورزنی است.
احتمالا این اتفاق ناخوشایند گریبان شما را هم گرفته که بعد از خوردن غذا، سر میز شام یا ناهار یک مهمانی رودربایستی‌دار که همه مهمان‌ها غریبه‌اند، باد گلو بزنید! در این لحظه فاجعه‌بار، دلتان خواسته زمین دهان باز کند و توی زمین بروید! این، یک بخش ماجراست.
کمیته فنی باشگاه استقلال نظر نهایی خود را درباره گزینه‌های سرمربیگری این تیم اعلام کرد.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های شهر تهران از اجرای طرح ویژه نسل جدید معاینه فنی سیار در تهران تحت عنوان پرتابل خبر داد و گفت: در این طرح واحد‌های سیار معاینه فنی با درخواست ساکنین مجتمع‌ها و یا سازمان‌ها و شرکت‌ها در محل حاضر می‌شوند و نسبت به معاینه فنی خودرو‌های آن‌ها اقدام می‌کنند.
روزنامه‌های مطرح عربی در صفحات نخست خود به این نکته اشاره کرده‌اند که شکست «گنبد آهنین» رژیم صهیونیستی در جنگ موشکی با مقاومت فلسطین به دلیل گسترش توان نظامی این گروه‌ها به وقوع پیوسته است.
مخلوط میوه بلوط بوداده در دوغ یا ماست، اسهال را در دام و انسان بند می‌آورد. همچنین گال بلوط بعنوان مقوی معده، رفع کننده خونریزی‌ها بکار می‌رود. بلوط دارای مواد معدنی مانند پتاسیم، کلسیم، فسفر است که به تقویت سلامت استخوان‌ها کمک می‌کند و همچنین از احتمال پوکی استخوان جلوگیری می‌کند. کلسیم ماده معدنی حیاتی بوده که برای تراکم مواد معدنی استخوان ضروری است و به مقدار کافی یافت می‌شود.
با دستور رئیس جمعیت هلال‌احمر، تیم کارشناسان فنی و متخصص با هدف بررسی علت و یا علل سانحه سقوط بالگرد این جمعیت به کرمان اعزام شد.
با دستور رئیس جمعیت هلال‌احمر، تیم کارشناسان فنی و متخصص هلال‌احمر با هدف بررسی علت و یا علل سانحه سقوط بالگرد این جمعیت به کرمان اعزام شد.
مالکی گفت: بجز دو مرکز اشاره شده که از مراکز پر ازدحام به ویژه در ماه‌های پایانی سال هستند در بقیه مراکز معاینه فنی مراجعه بصورت حضوری و یا نوبت گیری اینترنتی امکان پذیر است. البته تاکید می‌شود بزودی پذیرش در کلیه مراکز معاینه فنی شهر تهران صرفا با تعیین وقت قبلی انجام خواهد شد و ما بدون تردید دیگر شاهد هیچگونه صف انتظاری برای دریافت معاینه فنی در مراکز شهر تهران نخواهیم بود.
سومین شکست متوالی فولاد در لیگ برتر زنگ خطر را برای تنها نماینده ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به صدا در آورد اما باید امیدوار بود که این تیم خوزستانی به بردن و پیروز شدن برگردد.
شورای فنی بوکس متشکل از قهرمانان و کارشناسان زبده این رشته تصمیمی در خصوص سرمربی تیم ملی گرفت که با وجود مستدل بودن و برگرفته از خرد جمعی، به مذاق برخی افراد خوش نیامده است.
جلسه شورای فنی فدراسیون بوکس روز شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه در تهران هیچ پل موقتی در حال حاضر وجود ندارد، گفت: هیچ یک از پل‌های فلزی موقت نیست.
تصاویر متشره توسط گروه فنی فیفا در جام جهانی از پیچیده‌تر شدن علم آنالیز در فوتبال جهان حکایت می‌کند
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۱۴۲ هزار خودرو که دارای نقص فنی بوده و یا دودزا بوده‌اند از ابتدای سال تا کنون توقیف شده‌اند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۱۴۲ هزار خودرو که دارای نقص فنی بوده و یا دودزا بوده‌اند از ابتدای سال تا کنون توقیف شده‌اند.
فرشاد کرمی در گفت‌وگویی به بررسی عملکرد تیم ملی برابر انگلیس پرداخت.
در شرایطی که رضا آذری مدعی است علت کنار گذاشته شدن او حمایت از وریا غفوری بوده، اما مرور چهار فصل حضورش در لباس استقلال چیز دیگری را نشان می دهد.
حالا نوبت فدراسیون و کادر جدید مدیریتی است تا انتخاب کنند؛ اعمال قدرت از کدام راه؟ دستور به قطع همکاری با کادر فنی یا حکم به بقای سرمربی و حضور در جام جهانی با دراگان.
شاید سرمربی تیم ملی در آینده بیشتر از مهدی مهدوی کیا در کادر فنی تیم ملی استفاده کند وهیچ بعید نیست با توصیه اسکوچیچ؛ مهدی مهدوی کیا در جام جهانی کنار تیم ملی باشد.
کارشناسان مالیاتی معتقدند قانون سامانه مؤدیان اگرچه یک قانون پیشرو است اما در اجرای آن صرفا به زیرساخت‌های فنی و اطلاعاتی نباید اکتفا کرد و اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی را هم در پیش گرفت.
اعضای کمیته فنی تلفن‌های همراه‌ خود را خاموش یا از دسترس خارج کرده و تمایلی به گفت‌وگو با رسانه‌ها درباره اتفاقات گذشته ندارند و به گونه‌ای می‌توان گفت که آن‌ها گوشه گیر شده‌اند
رئیس جمعیت هلال احمر، در دیدار با نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران بر ضرورت تداوم همکاری‌های هلال‌احمر با سازمان بهداشت جهانی تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ