اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی سابق تیم ملی والیبال در اردوی تمرینی باشگاهش حضور پیدا کرد.
نایب‌رئیس فدراسیون والیبال جدایی «پاول متئوس وویسکی» از تیم ملی به دلیل اختلافش با میلاد عبادی‌پور را رد کرد و گفت: صحبت‌هایی که در این مورد مطرح می‌شود کاملاً غلط است.
مربی خارجی تیم ملی والیبال استعفا داد و رفت
پاول متئوس مربی تمرین دهنده لهستانی تیم ملی والیبال به توجه به مخالفت باشگاهش برای ادامه همکاری با تیم ملی ایران، به کشورش بازگشت.
سرپرست تیم ملی والیبال از جدایی مربی تمرین دهنده لهستانی تیم ملی والیبال ایران خبر داد و گفت:تیم باشگاهی پاول خواستار بازگشت این مربی شده بود و به همین خاطر به کشورش بازگشت.
اگرچه در جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال موضوع تقویت کادر فنی تیم ملی مطرح شد و برخی اعتقاد داشتند باید این اتفاق رخ دهد، اما در نهایت تصمیم بر ادامه همکاری با سرمربی ایرانی گرفته شد.
پاول متئوس مربی تمرین دهنده تیم ملی والیبال روز چهارشنبه به همراه پسرش وارد تهران می‌شود.
دبیرکل فدراسیون والیبال جذب مربی خارجی را پروسه طولانی دانست و گفت: برای رسیدن به نتیجه به زمان نیاز داریم.
مربی تمرین دهنده تیم ملی والیبال ایران گفت: باید راهی پیدا کنیم که بهترین بازی خود را ارائه دهیم، کار خیلی سختی است اما امتیاز به امتیاز می‌جنگیم.
مربی تیم ملی والیبال از ریجکت شدن قطعی‌اش برای سفر به آمریکا خبر داد و گفت هنوز تکلیف بهروز عطایی و دو بازیکن ملی‌پوش دیگر مشخص نیست.
مربی تیم ملی والیبال ایران در ارزیابی حریفان این تیم در هفته دوم لیگ ملت‌ها، گفت: اطلاعات کافی از تیم‌های آلمان، ایتالیا، آمریکا و هلند داریم و براساس نقاط ضعف آن‌ها پیش خواهیم رفت.
پاول متئوس وییسکی، مربی لهستان تیم ملی والیبال، درباره حضور در ایران صحبت کرده است.
دراگان کوبیلیسکی، مربی سابق تیم ملی والیبال ایران، به شکلی باورنکردنی دختر خود را از دست داد.
پاول متئوس وییسکی مربی تمرین دهنده تیم ملی والیبال ایران بامداد جمعه 15 اردیبهشت وارد تهران می‌شود.
پاول وویتسکی در آستانه قرار داد رسمی با تیم ملی والیبال ایران است
پاول متئوس وییسکی پاسور اسبق تیم ملی والیبال لهستان و دستیار سابق ویتال هاینن به عنوان مربی تمرین دهنده به جمع کادر فنی تیم ملی والیبال ایران پیوست.
یاناس ویچیچ مربی بدنساز لهستانی تیم ملی والیبال ایران بامداد جمعه یکم اردیبهشت وارد تهران می‌شود.
یاناس ویچیچ مربی بدنساز لهستانی برای حضور در کادر فنی تیم ملی مردان ایران با فدراسیون والیبال کشورمان به توافق رسید.
پنجمین دوره لیگ ملت‌ها از ۱۶ خردادماه جاری آغاز می‌شود و هدایت تیم ملی والیبال ایران در این رقابت‌ها برای دومین سال متوالی برعهده سرمربی ایرانی خواهد بود.
برادرکشی پای بساط مشروب خواری!
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: انتظار داریم آمریکا زندانیان ایرانی که تنها به دلیل دور زدن تحریم‌های ظالمانه در بازداشت به سر می‌برند را آزاد کند.
درگیری میان توتولو و کادر فنی ایرانی والیبال زمانی بالا گرفت که احتمالا این مربی ایتالیایی تصور می‌کرد، تاثیر و نقشی که  فیلیپ بلان در تیم ژاپن دارد، او در ایران خواهد داشت؛ اختیارات تام و جایگاه تشریفاتی عطایی! باجی که کادر ایرانی هیچ گاه نمی‌داد.
پست اینستاگرامی سایت رهبر انقلاب در پی صعود تیم ملی والیبال ایران به جمع هشت تیم برتر لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ جهان ، از عملکرد تیم ملی با مربی ایرانی تجلیل کرد.
كارخانه: در تیم ملی والیبال مربی داخلی از خارجی بهتر بود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ