اکرم خدابنده کاپیتان تیم ملی تکواندو بانوان در مسابقات وزن ۷۳+ کیلوگرم حضور داشت اما با شکست در دور نخست مقابل حریف آلمانی از دور رقابت‌ها کنار رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع فصول گذشته نساجی به کادر فنی این تیم ملحق شده است.
کار جواد نکونام، کاپیتان سابق تیم ملی، با آبی‌ها تمام است و او با یک سال تاخیر و پس از رد کردن پیشنهاد آبی‌ها در ابتدای فصل گذشته، روی نیمکت استقلال خواهد نشست.
بعید است مرحله دوم این رقابت‌ها هم مرحله سختی برای شهداب تلقی شود که در این دوره با چند ستاره نامی پا به این رقابت‌ها گذشته است. ستاره این تیم سعید معروف کاپیتان سابق تیم ملی ایران است که به‌طور بسیار واضحی سطحش از این رقابت‌ها بالاتر است و مربی تیم هم رغبت نمی‌کند در تمامی دیدار‌ها از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده کند
کاپیتان اسبق پرسپوليس و مربی کنونی ذوب‌آهن از گزینه شدن مهدی تارتار برای نیمکت تیم ملی و همچنین انتخاب دستیاران ایرانی امیر قلعه‌نویی دفاع کرد.
اهواز- کاپیتان سابق تیم ملی امید به عنوان دستیار علیرضا منصوریان به کادر فنی تیم فولاد خوزستان اضافه شد.
شمشیرباز سابر ایران در تیم ملی سوئد مربی شد و در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان اروپا شرکت کرد.
کاپیتان سابق تیم ملی شمشیربازی ایران هدایت تیم جوانان سوئد را برعهده گرفته است.
لوییس دلافوئنته، مربی جدید تیم ملی اسپانیا، با سرخیو راموس تماس گرفته و قرار است به زودی با او جلسه‌ای داشته باشد.
ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران قصد داشت از تیمش جدا شود.
کاپیتان پیشین تیم ملی ایران معتقد است اگر مربی دیگری روی نیمکت این تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ می‌نشست، ملی‌پوشان کشورمان نتیجه بهتری نمی‌گرفتند.
کاپیتان باتجربه صنعت نفت در حرکتی عجیب پیش از به ثمر رسیدن گل استقلال به سرمربی تیم گفت بازی تمام شده است.
کاپیتان باتجربه صنعت نفت در حرکتی عجیب از سرمربی خواست تیمش را از زمین بیرون بکشد.
مراکش با هدایت مربی بومی اش الرکراکی، شگفتی را دوباره تعریف کرد و پرتغال با کاپیتان رونالدو و همه ستاره‌هایش را حذف کرد. مراکش با این پیروزی، فینال رویایی مسی و رونالدو در جام‌جهانی قطر را هم منتفی ساخت.
مراکش با هدایت مربی بومی اش الرکراکی، شگفتی را دوباره تعریف کرد و پرتغال با کاپیتان رونالدو و همه ستاره‌هایش را حذف کرد. مراکش با این پیروزی فینال رویایی مسی و رونالدو در جام‌جهانی قطر را هم منتفی ساخت
مهدی رجب‌زاده که قبلا کاپیتان تیم یحیی گل محمدی بود، حالا در پستی جدید کنار سرمربی پرسپولیس قرار گرفت.
تیاگو سیلوا، کاپیتان تیم ملی برزیل، پس از پیروزی برابر صربستان به اظهارنظر اخیر مربی این تیم پاسخ داد.
سرمربی و کاپیتان تیم فوتبال زنان پیکان بعد از کسب اولین پیروزی فصل این تیم در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر زنان در خصوص شرایط متفاوت پیکان با سایر تیم‌ها صحبت کرد.
کاپیتان پیشین تیم فوتبال تراکتور تبریز برد این تیم مقابل پرسپولیس را حاصل صبوری و استراتژی های قربان بردیف دانست و گفت: تراکتور برای مهار یورگن لوکادیا از دفاع منطقه‌ای استفاده کرد.
کاپیتان پیشین تیم فوتبال تراکتور تبریز برد این تیم مقابل پرسپولیس را حاصل صبوری و استراتژی های قربان بردیف دانست و گفت: تراکتور برای مهار یورگن لوکادیا از دفاع منطقه‌ای استفاده کرد.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در باشگاه یونانی پست تازه‌ای از سوی مربی پیدا کرده است.
رسول خطیبی می‌گوید باشگاه تراکتور بهترین شرایط را برای سرمربیان خارجی مهیا می‌کند و زمانی که وضعیت مالی خوبی ندارد به سراغ او می‌رود.
کاپیتان اول تیم ملی فوتبال ایران در حالی فصل جدید را در باشگاهی اروپایی آغاز کرده که با ثبات کیفی‌اش هر هواداری را وادار به تحسین می‌کند.
گروگانگیری ۳۰ میلیاردی پسر تاجر ناکام ماند
سعید معروف کاپیتان کنار رفته تیم ملی والیبال ایران در مصاحبه تصویری با عادل فردوسی‌پور درباره اینکه زمانی با نفوذ زیادش، مربی و رئیس فدراسیون را عوض می‌کرده، گفت : دم خودم گرم اگر رئیس فدراسیون و مربی عوض می‌کردم!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ