محمد کریمی گفت: با ایجاد شعب ویژه در دادسرا‌های عمومی و انقلاب استان، تحقیقات حوادث اخیر به سرعت در حال انجام است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون دادستان کل کشور گفت: از بین ۹۳ ساختمان نا ایمن، ۳۸ ساختمان از نظر درجه بندی خطر طبق نتایج ارزیابی ایمنی یکپارچه (اطفا حریق و سازه)، وضعیت پرخطری دارند. در نتیجه سایر ساختمان‌های مذکور در فهرست منتشره، از حیث درجه بندی خطر از نظر سازه و ایمنی یکپارچه در وضعیت کم خطر تری قرار گرفته اند.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: مجری پتروشیمی میانکاله از سال ۱۳۹۴ بالغ بر ۵۸ میلیون یورو از بانک صادرات شعبه ساری تسهیلات گرفته که هنوز پس نداده و از بدهکاران بزرگ بانکی است که باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد.
دادستان کل کشور با تاکید بر این که صیانت از حقوق عامه چند سالی است که در دستور کار جدی دستگاه قضایی قرار گرفته است، گفت: لایحه صیانت از حقوق عامه تهیه شده و در مراحل نهایی خود در قوه قضائیه
شهردار منطقه ۱۷ تهران گفت: پس از ۱۰ سال و با مجوز معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران و سرپرست دادسرای ناحیه ۳۷، گود رها شده شاندیز، ایمن سازی می‌شود.
شهردار منطقه ۱۷ تهران گفت: پس از ۱۰ سال و با مجوز معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران و سرپرست دادسرای ناحیه ۳۷، گود رها شده شاندیز، ایمن سازی می‌شود.
میامی- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میامی از دستگیری سارق تنها طلا فروشی این شهرستان خبر داد.
دادستان تهران از ورود قضائی به بحث ناایمن بودن ورزشگاه آزادی و مطالبه از دستگاه‌های مسئول برای انجام اقدامات لازم برای ایمن سازی آن خبر داد.
شلیک با تفنگ ساچمه‌ای بدون خان به متین از هر دو طرف، روبه‌رو و پشت سر، اتفاق افتاده و در روز حادثه یکی از بیمارستان‌های ساری هم به او که غرق خون و ساچمه بوده خدمات پزشکی ارائه نکرده است. سید‌متین حالا تصمیم گرفته با طرح شکایتی در دستگاه قضائی، بخشی از صدمات واردشده به جسم و روانش را جبران کند.
خرمشهر- مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر از رفع مانع قانونی خارج سازی بزرگترین مغروقه دوران جنگ تحمیلی از آبراه اروند با دریافت مجوز دادستان خبر داد.
دادستان تهران گفت: جهت رسیدگی به جرایم احتمالی ارتکابی در رابطه با چهارشنبه آخر سال، شعب ویژه‌ای در همه نواحی عمومی دادسرای تهران ایجاد شده است.
«مریک گارلند» دادستان کل آمریکا امروز در سفری غیرمنتظره به اوکراین رفت.
منتظری در عین حال گفت: با سارق و کسانی که امنیت جامعه را هدف قرار می‌دهد، ترحم و اغماضی نخواهیم کرد. کسی که جلوی ناموس مردم را می‌گیرد و با زور و تهدید جانی، مال او را می‌گیرد و به خانه مردم هجوم می‌برد، اصلا قابل ترحم نیست. دادگاه‌ها باید متناسب با جرم اینها برخورد کنند.
ابوالفضل تحریری معاون دادستان قم در امور فضای مجازی: عضویت در صفحات گروه‌ها و کانال‌هایی که اقدام به انتشار مطالب غیرقانونی می‌کنند، تگ و هشتگ در راستای فراخوان‌ها و اقدامات گروه‌های غیرقانونی و ضد امنیتی، درج نظرات غیرمجاز سایر افراد در صفحه شخصی خود و درج این نوع نظرات در صفحه دیگران نیز از موارد مجرمانه در فضای مجازی است که برخورد قضایی به همراه خواهد داشت.
محمد کریمی دادستان مرکز استان مازندران اظهار کرد: با توجه به انتشار تصاویری در فضای مجازی در خصوص وضعیت یک قلاده شیر و خرس نحیف در باغ وحش ساری با دستور رئیس کل دادگستری استان مازندران این موضوع در دستور کار این دادستانی قرار گرفت و در کمترین زمان، جلسه با حضور رئیس محیط زیست شهرستان ساری و مدیر باغ وحش تشکیل شد.
دادستان تهران به مالکان ساختمان‌های ناایمن برای ایمن سازی تا پایان سال دستور داد.
دادستان کل کشور گفت: دستگاه قضائی به صورت مستقیم وظیفه ایمنی سازی ساختمان‌ها را ندارد اگر تخلفی صورت گرفت باید این تخلف بلافاصله به دستگاه قضا اعلام شود.
دادستان کل کشور گفت: دستگاه قضائی به صورت مستقیم وظیفه ایمنی سازی ساختمان‌ها را ندارد اگر تخلفی صورت گرفت باید این تخلف بلافاصله به دستگاه قضا اعلام شود.
رئیس قوه قضائیه گفت: به مسئولان ذیربط قضایی در سراسر کشور از جمله دادستان تهران دستور داده‌ام که چنانچه فردی حرف دروغ یا ادعای بدون سند را منتشر کرد، در کوتاه ترین زمان ممکن او را احضار کنید و مستندات ادعایش را از او بخواهید.
دادستان مرکز استان گیلان درباره شایعات منتشره درمورد فوت مائده جوانفر گفت: فوت نامبرده هیچ ارتباطی با تجمعات و اغتشاشات اخیر ندارد و شایعه کشته شدن وی مانور دشمن برای انحراف اذهان عمومی و فضا سازی منفی است.
همچنان که در سایر نقاط کشور شاهد تجمعات اعتراضی مردم به برخی رفتار‌ها هستیم در البرز نیز شاهد این موضوع هستیم. اما برای این اعتراضات مسیر قانونی وجود دارد اگر اعتراضات از مسیر قانونی خارج و موجب تعرض به امنیت و آسایش مردم شود دستگاه انتظامی، امنیتی و قضایی مکلف به انجام وظیفه در این بخش خواهد بود.
در پی تاخیر ۱۵ ساعت پرواز شماره ۴۸۰۲ نجف- تهران شرکت هواپیمایی معراج، سایر پروازهای این شرکت هواپیمایی در فرودگاه نجف با تاخیر زنجیروار و سرگردانی زائران ایرانی در عراق مواجه شد.
دادستان تهران گفت: قرار مجرمیت و کیفرخواست سارق مسلح بزرگراه نیایش با اتهام «محاربه» صادر و این پرونده امروز به دادگاه ارسال شد.
رئیس فدرال رزرو بار دیگر بر عزم خود برای کاهش تورم تاکید کرد و گفت که از افزایش نرخ بهره تا زمانی که قیمت‌ها شروع به کاهش کنند، حمایت خواهد کرد.
مواضع کلی در قوه قضائیه از ناحیه ریاست قوه قضائیه بیان می‌شود و بر اساس اجازه رئیس قوه قضائیه، سخنگوی این دستگاه هم در بیان مواضع کلی می‌تواند ورود داشته باشد. ما اعتقاد داریم اگر نقصی در حجاب است، باید با فرهنگ سازی و آموزش برطرف شود و در مورد حجاب باید اندیشمندانه و بدون عجله و شتاب عمل کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ