دادستان تهران گفت: قرار مجرمیت و کیفرخواست سارق مسلح بزرگراه نیایش با اتهام «محاربه» صادر و این پرونده امروز به دادگاه ارسال شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کودتاگران و حاکمان جدید نیجر می‌گویند رئیس‌جمهور سابق این کشور به اتهام خیانت بزرگ و تضعیف امنیت نیجر محاکمه می‌شود.
رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: سارق مسلحی که دارای سوابق متعدد کیفری بود و از بانوان شهرستان دزفول با سلاح سرد اقدام به زورگیری و سرق می‌نمود به اتهام محاربه و افساد فی الارض صبح امروز اعدام شد.
بنجامین مندی، مدافع چپ سابق منچسترسیتی، از اتهام تجاوز به یک زن و تلاش برای تجاوز به زن دیگر تبرئه شد.
داگلاس پریرا، مدافع راست سابق بارسلونا، به اتهام شلیک هوایی در برزیل بازداشت شد.
جانشین فرمانده انتظامی تهران از دستگیری مامور قلابی و سارق خودرو در پایتخت خبر داد.
رئیس جمهور سابق اکوادور به اتهام دریافت رشوه از یک شرکت چینی در بازداشت خانگی قرار گرفت.
دادستانی اسپانیا سانچز آرمینیو، رئیس سابق کمیته داوران فوتبال اسپانیا، را به اختلاس متهم کرده است.
دادستانی اسپانیا سانچز آرمینیو، رئیس سابق کمیته داوران فوتبال اسپانیا، را به اختلاس متهم کرده است.
یک نیروی امنیتی سابق سفارت انگلیس در آلمان به اتهام دریافت پول و جاسوسی برای روسیه به ۱۳ سال حبس محکوم شد.
در اسپانیا بعد از بررسی‌های اداره مالیات این کشور مشخص شده که باشگاه بارسلونا به مدت سه فصل به یکی از نایب‌رئیسان کمیته داوران این کشور 1 میلیون 400 هزار یورو پرداخت کرده است.
متهمان دو سارق بودند که پس از سرقت از خانه ای در محله مختاری تهران قصد فرار داشتند که با مقاومت فتح الهی رو به رو شده و او را با شلیک گلوله کشتند.
دادگاه عالی اسپانیا امروز حکم نهایی ژاوی تورس، هافبک سابق بارسلونا، بتیس و ختافه را صادر کرد و او به اتهام تبانی به 10 ماه زندان محکوم شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ پایان فرار یک ماهه ۴ سارق مسلح/ انفجار کپسول گاز با ۷ کشته و یک مجروح در کنارک/ شلیک در ملاقات دوستانه/ قتل همسر مقابل چشمان فرزند/ لاشه موتورسیکلت‌های اوراقی در لانه یک دزد!/ محاکمه پسر جوان به اتهام آزار دختر دانشجو/ ماجرای شکارچی گورستان!/ سفر به ایران برای انتقام عشق نافرجام
دنی آلوز که تعطیلات سال نو را در بارسلونا پشت سر می گذارد، با دردسر مواجه شده و از او به خاطر تعرض جنسی شکایت کرده اند.
مقامات اوکراین از بازداشت یک نماینده سابق پارلمان این کشور در فرانسه که به اختلاس بیش از ۱۰۰ میلیون دلار از بانکی که قبلاً ریاست آن را برعهده داشت متهم است، خبر دادند.
فرمانده انتظامی «ارسنجان» گفت: مردی با مراجعه به پلیس اعلام کرد شب قبل و زمانی که در خانه حضور نداشته منزلش مورد دستبرد سارق یا سارقان قرار گرفته و حدود یک کیلو و ۴۰۰ گرم طلا که متعلق به اقوامش و به صورت امانت نزد او بود به سرقت رفته که بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.
جان کارو، مهاجم سابق تیم ملی نروژ، به اتهام فرار مالیاتی به 14 ماه حبس محکوم شد و باید 43 هزار پوند نیز جریمه بدهد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مرگ سارق مسلح در جدال با پلیس/ عبرت از شکست های تلخ!/ سارق خرما قاتل شد/ کلاهبرداری ۴۰ میلیاردی با جعل سند زمین/ محاکمه ۲ برادر به اتهام قتل فروشنده/ اعتراف بادیگاردهای کمدین/ معروف به اسیدپاشی!/ آدم ربایی به کشف عتیقه های دو هزار ساله رسید
دختر جوان گفت: من و امیرعلی هر کدام در یک شرکت کار می‌کردیم. قرار بود پول‌هایمان را جمع کنیم و با هم خانه‌ای اجاره و ازدواج کنیم، اما بعد از مدتی به من گفت دیگر من را نمی‌خواهد و من متوجه شدم او با دختر مدیر شرکت دوست شده است و قصد دارند با هم ازدواج کنند. امیرعلی میان پول و عشق، پول را انتخاب کرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کودک ربایی به خاطر سرقت طلا/ اشتباه شیطانی!/ راز قتل قدیمی در پرونده سارق تیزرو لو رفت/ دزد سابقه دار با ۴۵ فقره سرقت به چنگ پلیس افتاد/ نقشه شیطانی نگهبان پارک برای تعرض به زنان/ ماجرای دزدی با ۶۰ سابقه کیفری!/ محاکمه زن کارتن‌خواب به اتهام قتل پسر ۴ ساله
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری زوج سارق با ۴۰ کلید/ مرد میانجی دست به قتل زد/ قتل ۲ زن جوان به خاطر شرکت در مراسم عروسی/ دام شیطان!/ محاکمه پدر به اتهام قتل پسر معتاد/ آدم کشی ماهواره ای!/ افشای راز سرقت ۳۰۰ میلیارد تومانی از صرافی
ساندرو راسل، رئیس سابق باشگاه بارسلونا، امروز از اتهام فرار مالیاتی تبرئه شد.
سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات جنوب استان تهران در راستای مراقبت از بیت المال و صیانت از حقوق مردم، معاون سابق یکی از ادارات شهرستان ری را به اتهام فساد مالی دستگیر کردند.
یکی از این صندوق‌دار‌های غیرمجاز، زنی به نام آیناز بود که به‌رغم دریافت پول از دست‌کم ۱۲۵۴ نفر، نتوانسته بود وام آن‌ها را پرداخت کند. در این شرایط بود که حکم جلب او و ۵ نفر دیگر که با وی همکاری داشتند صادر شد و یکی از آن‌ها فوتبالیست سابق بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ