خرمشهر- مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر از رفع مانع قانونی خارج سازی بزرگترین مغروقه دوران جنگ تحمیلی از آبراه اروند با دریافت مجوز دادستان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اتاق اصناف تهران گفت: صدور مجوز در درگاه ملی مجوزها، مغایرت‌های اساسی با قانون نظام صنفی دارد.
مجمع فوق العاده فدراسیون دوومیدانی به منظور موافقت یا عدم موافقت اعضا با استعفای صیامی در حالی فردا برگزار می شود که مجوز برگزاری اش دو روزه صادر شده است!
مجمع فوق العاده فدراسیون دوومیدانی به منظور موافقت یا عدم موافقت اعضا با استعفای صیامی در حالی فردا برگزار می شود که مجوز برگزاری اش دو روزه صادر شده است!
مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری با اعلام صدور مجوز برای واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس بین‌شهری و همچنین سهمیه هر استان را به اداره‌های کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استانی ابلاغ کرد.
وزنه‌برداران روسی اجازه دارند در وضعیت بی‌طرف رقابت کنند.
طبق اعلام درگاه ملی مجوزهای کشور، به دلیل مشکلات فنی صدور کارت بازرگانی و صدور مجوز واحدهای صنعتی از تاریخ ۱۳ اردیبهشت، از دسترس خارج شد.
ملی پوش وزنه برداری کشورمان مجوز پزشکی را برای شروع تمرینات حرفه‌ای در اردوی تیم ملی دریافت کرد.
ملی پوش وزنه برداری کشورمان مجوز پزشکی را برای شروع تمرینات حرفه‌ای در اردوی تیم ملی دریافت کرد.
مهاجر رئیس پیکلبال ایران در رابطه با دوره های مربی گری این رشته گفت: مجوز تدریس دوره مربیگری و داوری ملی پیکل بال از فدراسیون بین‌المللی این رشته "IPF" اخذ شد.
یک کارشناس صنعت خودرو با بیان اینکه اگر دولت با واقعی شدن قیمت خودرو موافق نباشد و عدم صدور مجوز جهت افزایش قیمت منجر به زیان انباشته خودروسازان شود، طبیعتا بر اساس ماده ۹۰ اصل ۴۴ قانون اساسی، زیان خودروسازان باید مستهلک شود، گفت: در غیر این صورت در آینده نه چندان دور زیان انباشته می‌تواند خودروساز را از حیز انتفاع خارج سازد. بر این اساس، بخش قابل توجهی از صنعت خودرو و صنایع عظیم وابسته به آن بیکار خواهند شد که جبران آن غیرممکن است.
فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به روسیه اجازه استفاده از سیستم کمک‌داور ویدئویی (VAR) در را فوتسال داد.
فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به روسیه اجازه استفاده از سیستم کمک‌داور ویدئویی (VAR) در را فوتسال داد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از جابجایی یک میلیون و ۹۶ هزار و ۱۳۸ مسافر از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ تا دوم فروردین ۱۴۰۲ خبر داد.
سرپرست فرودگاه امام خمینی گفت: مجوز ۴ هزار پرواز برنامه‌ای و ۷۳۳ پرواز فوق العاده صادر شده است.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور ۶۰۰ مجوز پرواز فوق العاده در مسیرهای داخلی و خارجی برای ایام نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
برخی رشته‌ها در حالی متفاضی جذب مربی خارجی برای بازی‌های آسیایی هستند که با توجه به بودجه، شرایط کاروان و زمان باقی مانده تا این بازی‌ها، به نظر می‌رسد صدور مجوز لازم برای آن منتفی باشد.
وزارت امور خارجه ترکیه، سفیر نروژ در آنکارا را در پی اجازه مقامات این کشور به گروه های افراطی برای اهانت به قرآن کریم در خاک نروژ، احضار کرد.
مجوز حضور هواداران به اندازه 30 درصد از ظرفیت استادیوم کرمان برای دیدار استقلال و مس صادر شد.
مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار طی اطلاعیه ای اعلام کرد که درخواست صدور هر نوع مجوز کسب و کار فقط از طریق درگاه ملی مجوزها امکان پذیر و ثبت هرگونه درخواست خارج از این درگاه تخلف است.
معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور از صدور مجوز برای ثبت و ریجستری ۲۵۰۰ گوشی تلفن همراه خبر داد.
در صورت عدم رفع مشکل دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در سال جاری، موضوع از حیطه رکن صدور مجوز حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا خارج شده و در اختیار کمیته‌های انضباطی و اخلاق AFC قرار می‌گیرد.
وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با حمایت کامل از قاتلان، مجرمان و عناصر تروریستی خود، مسئول جنایت ها و نقض حقوق ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین است.
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که صدها بیمار فلسطینی ساکن نوار غزه به علت وقت کشی رژیم صهیونیستی در صدور مجوز، نتوانسته اند برای مداوا از این منطقه خارج شوند.
مجوز بازی دو بازیکن خارجی جدید تیم آلومینیوم اراک صادر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ