مدافع پیکان تهران می گوید وقفه ایجاد شده در لیگ برتر به ضرر تیمش شده اما تلاش خواهند کرد لیگ را با قدرت شروع کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیات مدیره استقلال به صورت غیر مستقیم شایعه درگیری علی خطیر و جواد نکونام را تکذیب کرد.
محمد سلطانی‌مهر می‌گوید استقلال خوزستان تیم شگفتی‌ساز لیگ بیست و سوم خواهد بود.
نیمار در مورد ناکامی مثلث مخوف پی اس جی در دو فصل گذشته حرف زد و اینکه کنار هم نتوانستند برای تیم موفق عمل کنند.
بازیکنان رئال مادرید امشب پیش از شروع دیدار تیم‌شان مقابل رایو وایه‌کانو با پیراهن‌های شماره 10 وارد زمین می‌شوند تا حمایت‌شان را از وینیسیوس جونیور نشان بدهند.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: مردم ما در این ۴۳ سال با همه توطئه‌ها، نفوذها و نفوذی‌ها و سختی‌ها مقابله کردند و مردانه ایستادند چراکه هدف دارند.
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: مردم ما در این ۴۳ سال با همه توطئه‌ها، نفوذها و نفوذی‌ها و سختی‌ها مقابله کردند و مردانه ایستادند چراکه هدف دارند.
آرمان اکوان همدلی را علت نتایج خوب ذوب‌آهن در این فصل می‌داند.
مرتضی منصور، رئیس باشگاه الزمالک پس از تحمل یک ماه حبس در میان استقبال گرم اعضای این باشگاه و کارمندان وارد دفتر مرکزی باشگاه شد.
مانوئل پیگرینی، مربی بتیس، پس از شکست 4-1 مقابل منچستریونایتد گفت که هرگز از صعود به یک چهارم نهایی لیگ اروپا ناامید نیستند.
صمد مرفاوی در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی جوانان پیش از اعزام به مسابقات آسیایی، درباره شرایط و امکانات این تیم توضیح داد.
پپ گواردیولا معتقد است منچسترسیتی تخلفی مرتکب نشده و باشگاه با وکلای خوب خود این را ثابت خواهد کرد.
اورلین شوامنی، در نشست خبری بازی با الهلال، فاش کرد که در بازی قبلی مقابل الاهلی مورد توهین و فحاشی بازیکنان حریف قرار گرفتند.
حجت الاسلام شهرستانی اظهار کرد: همه ما اعم از سنی و شیعه باید قدردان این موهبت الهی باشیم و با روابط عمیق و صفوف متحد، الگویی بایسته از روابط بین اسلامی را شکل دهیم. روابطی داشته باشیم که حریم اسلام در جهان پر فراز و نشیب امروز را حفظ کند و آبروی مسلمین و منشاء امید و صلح باشد.
سرمربی سپاهان نسبت به شایعات موجود مبنی بر ترک نیمکت این تیم و ایران واکنش نشان داد.
یاسین بونو، دروازه بان تیم ملی مراکش گفت که توصیف شادی پس از شکست پرتغال و راهیابی به نیمه نهایی جام جهانی قطر دشوار است.
سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در همایش جهاد تبیین با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ضرورت جهاد تبیین، از همه کسانی که در جهت روشنگری، تبیین و تنویر افکار عمومی نقش دارند قدردانی کرد و گفت: کار جهادی یک معنا و مفهومی دارد و در مبانی ما با کار عادی فرق می‌کند.
هافبک جوان ملوان با اشاره به شرایط حساس این تیم در جدول، امیدوار است با برتری در بازی معوقه برابر فولاد خوزستان با شرایط مناسب راهی تعطیلات شوند.
دایی آرتین در رابطه با انتشار خبری مبنی بر به فرزندخواندگی در آمدن آرتین توسط پدر و مادر شوهر خواهرش، این خبر را تکذیب کرد و گفت: این یک شایعه است. حتی برخی هنرمندان اعلام کرده‌اند می‌خواهند فرزندخواندگی آرتین را قبول کنند؛ قدردان همه مردم ایران و به ویژه کسانی که قصد دارند به هر طریقی به ما کمک کنند هستیم، آن‌ها به ما لطف دارند.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: به نظرم باید صبور باشیم و کمی زمان در اختیار سوریان قرار دهیم تا بتواند از مشکلات خود کم کند و بار دیگر به فدراسیون کشتی بیاید و به کار خود ادامه دهد.
خرم‌آباد- رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه هیچ ایرانی بزرگوار و غیرتمندی در دنیا پیدا نمی‌شود که دنبال حذف تیم کشورش باشد، گفت: به دور از هیاهوها تیم ملی را تدارک و پشتیبانی می‌کنیم.
آمریکایی‌ها می‌خواهند با اقوام و فریب جوانان ما را به درون خیابان‌ها بکشند. این آخرین سیاست دشمن است، ترکیبی از هر آنچه قبلا به کار گرفته است، اما ما کار آزموده‌ایم و کافیست که دشمن را بشناسید. نداشتن آگاهی و شناخت، عامل شکست است ولی آگاهی همیشه پیروزی می‌آفریند. پیروزی در آگاهی و ایمان است.
این بیانیه پس از وقوع درگیری‌های مسلحانه شب گذشته در مرز دو کشور که منجر به کشته و زخمی شدن نیروهای دو طرف شد، صادر شده است.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: اگر به این باور برسیم که خود سرپرستی همسران ما چندان موضوع دور از انتظار نیست، به موضوع معلولیت و سالمندی جدی‌تر نگاه خواهیم کرد.
هافبک استقلال مدعی است علیرغم انتقاداتی که هواداران به شیوه بازی این تیم برابر پیکان داشتند، آنها یک نمایش موفق را برابر حریف پشت سر گذاشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ