دایی آرتین در رابطه با انتشار خبری مبنی بر به فرزندخواندگی در آمدن آرتین توسط پدر و مادر شوهر خواهرش، این خبر را تکذیب کرد و گفت: این یک شایعه است. حتی برخی هنرمندان اعلام کرده‌اند می‌خواهند فرزندخواندگی آرتین را قبول کنند؛ قدردان همه مردم ایران و به ویژه کسانی که قصد دارند به هر طریقی به ما کمک کنند هستیم، آن‌ها به ما لطف دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دادگستری گفت: یکی از برنامه‌های دولت این است که کودکان کار زیر ۱۸ سال را در قالب فرزندخواندگی به دامن خانواده‌ها سوق دهد.
رئیس سازمان بهزیستی کشور، کاهش ۷۵ درصدی کودکان در شیرخوارگاه‌های بهزیستی به دلیل افزایش فرزندخواندگی خبر داد.
مدیر کل دفتر کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی گفت: کودکانی که سنشان به بالای ۵ سال می‌رسد یا کودکانی که نیازمند پیگیری‌های درمانی هستند معمولاً متقاضیان کمتری برای پذیرش فرزندخواندگی دارند.
سمنان- بررسی‌ها نشان می‌دهد که تقاضا برای فرزندخواندگی در استان سمنان افزایش یافته اما همچنان خانواده‌ها از سخت گیری‌های سازمان بهزیستی و دادگستری گلایه دارند.
اصفهان- معاون اجتماعی بهزیستی استان اصفهان گفت: فرزندخواندگی به صورت دائمی، موقت و طرح مهمان اجرا شده و اگر کودکی یک ماه به شیرخوارگاه بیاید ترجیح می‌دهیم، مهمان خانواده‌های متقاضی شود.
اصفهان- معاون اجتماعی بهزیستی استان اصفهان گفت: فرزندخواندگی به صورت دائمی، موقت و طرح مهمان اجرا شده و اگر کودکی یک ماه به شیرخوارگاه بیاید ترجیح می‌دهیم، مهمان خانواده‌های متقاضی شود.
مشهد- تولیت آستان قدس رضوی گفت: زوجینی که فرزندخواندگی کودکان بی‌سرپرست را می‌پذیرند، خدمتی تأثیرگذار به فردای کشور در کاهش آسیب‌های اجتماعی و ساخت جامعه‌ای سالم دارند.
سازمان بهزیستی فرآیند فرزندخواندگی را برای هموطنان داخل و خارج از کشور تشریح کرد.
مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه ۲ هزار کودک سالانه واجد شرایط فرزند خواندگی می‌شوند، گفت: حدود ۳۰ هزار خانواده در فرایند فرزندخواندگی هستند.
مدیرکل امور کودکان  و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه ۲ هزار کودک سالانه واجد شرایط فرزند خواندگی می‌شوند، گفت: حدود ۳۰ هزار خانواده در فرایند فرزندخواندگی هستند.
مدیرکل کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور گفت: سال گذشته حدود ۲۰۰ خانواده و امسال هم ۱۰۰ خانواده اقدام به فرزندخواندگی کودکان دارای معلولیت کردند.
مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: از ابتدای سال تا کنون۲۵۰ کودک به متقاضیان فرزندخواندگی واگذار شده است.
مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه تعداد متقاضیان فرزندپذیری بسیار بالا است، گفت: برای سرعت در تحویل کودک، متقاضیان می‌توانند کودک با سن بالای پنج سال یا کودکان دارای معلولیت یا نیازمند پیگیری درمان را نیز بپذیرند.
معاون اجتماعی بهزیستی استان تهران گفت: کودکان دارای پیگیری درمان یا معلول خارج از نوبت به فرزندخواندگی سپرده می‌شوند و مردم می‌توانند در صورت درخواست فرزندخواندگی این کودکان به سرشماره ۳۰۰۰۰۱۲۳۱۱، نام و نام خانوادگی و استان خود را پیامک کنند تا درخواست آن‌ها خارج از نوبت رسیدگی شود.
رئیس سازمان بهزیستی کشور درخصوص فرآیند فرزندخواندگی، گفت: در حال حاضر زمان فرزندخواندگی به کوتاه‌ترین مدت ممکن رسیده است.
سال گذشته ۶۱ نوزاد توسط والدین زیستی خود در سطح شهر به ویژه کنار شیرخوارگاه‌ها رها شدند. با پیدا شدن هر نوزادی در خیابان و اماکن دیگر، مردم انتظار دارند تا این نوزاد فورا به فرزندخواندگی سپرده شود و هم نوزاد و هم یک زوج از موهبت یک خانواده دارای فرزند برخوردار شوند، اما گاهی روند فرزندخواندگی آنقدر سخت و پیچیده است که گاهی سال‫ها خانواده‌ای پشت نوبت برای فرزندخواندگی می‌ماند.
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: در تهران برای اولین بار با ۴۵ شیرخوار شش ماه تا یک ساله، همراه با مادران و همسران شهدا برای مراسم همایش شیرخوارگان حسینی راهی مصلی تهران شدیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ