رئیس سازمان بهزیستی گفت: اگر به این باور برسیم که خود سرپرستی همسران ما چندان موضوع دور از انتظار نیست، به موضوع معلولیت و سالمندی جدی‌تر نگاه خواهیم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بخشی از این نامه آمده است: «همه ما گرفتار اوضاع بد اقتصادی و از همه مهمتر افکار پریشان هستیم، اما باور کنید ما به عنوان نانوا بدترین دوران خود را سپری‌می‌کنیم و هر روز از طرف رسانه‌ها و هم دولت مورد سوءظن قرار گرفته‌ایم.»
در حالی که همه ما تغییرات طبیعی ناشی از افزایش سن را تجربه خواهیم کرد، برخی افراد ممکن است سریعتر از دیگران پیر شوند. استعمال دخانیات، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، کمبود خواب و سطوح بالای استرس همگی می‌توانند روند پیری را تسریع کنند؛ به همین دلیل محققان به کشف عوامل مختلفی ادامه می‌دهند که ممکن است به ما کمک کنند ترمز پیری را بکشیم.
فرمانده فراجا گفت: شهادت مایه شرف و عزت کارکنان انتظامی است که در مسیر تامین امنیت مردم در مقابل بی‌قانونان قرار می گیرند و خون پاکشان را تقدیم امنیت می‌کنند. شهید قنبری خصوصیات خاص خود را داشت مردی مظلوم، کم توقع، کم حرف اما پرکار و پر اراده و برای ماموریت خود اهمیت قائل بود و دل می‌سوزاند.
اسپاگتیفیکیشن اصطلاح علمی برای اتفاقاتی است که برای فردی که به سمت سیاهچاله سقوط می‌کند اتفاق می‌افتد. سیاهچاله ستاره‌ای است که به طور کامل از بین رفته است. اگر ابتدا با پا‌های خود به سیاهچاله بیفتید، متوجه می‌شوید که کشش گرانشی روی پاهایتان بیشتر از سرتان است، زیرا پاهایتان به مرکز جرم سیاه‌چاله نزدیک‌تر است.
امام همانطور که از سویی فرمودند راه قدس از کربلا می‌گذرد؛ یعنی در عین حال که تمام تمرکز خود را گذاشته بودند روی رژیم صهیونیستی و نامشروع بودن، غاصب بودن، متجاوز و قاتل و جنایتکار بودن آن؛ اما از طرفی هم معتقد بودند خود انقلاب بایستی در یک جوشش عمومی با این پدیده برخورد کرد.
ما از هیچکس تقاضای کمک نقدی نداریم و فقط پذیرش بیمارستان می‌خواهیم تا به این وسیله بتوانیم‌ به او کمک کنیم...
مربی فولاد می‌گوید از این لحظه تمام ارکان فوتبال ایران باید از این تیم حمایت کنند تا نتایج خوبی را در آسیا رقم بزند.
همه ما درصدد هستیم تا جایی که می‌توانیم جوان بمانیم. در این مطالب با چند مورد اشتباهات روزانه که موچب پیری می‌شوند آشنا می‌شوید.
امروز هر انسان دغدغه‌مند نسبت به آینده ایران، چه در حکومت و چه در جامعه باشد، باید با فهم درست انتقادها، اعتراض‌ها و خواسته‌های ملت، ضرورت اصلاح و تغییر را بپذیرد و از افتادن کشور در چرخه خشونت به سهم خود جلوگیری کند. باید سخن همه مردم خصوصاً مردم معترض و ناراضی را به درستی شنید.
هافبک تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه استقلال روز خوبی را پشت سر نگذاشت گفت: همه چیز دست به دست هم داد تا نتوانیم برنده شویم.
سرمربی سپاهان نسبت به شایعات موجود مبنی بر ترک نیمکت این تیم و ایران واکنش نشان داد.
فرمانده‌کل سپاه گفت: می‌توانیم بگوییم که به همه فناوری‌های نظامی روز دنیا بر پایه دانش و بینش فرزندان این سرزمین بزرگ دست یافته‌ایم و این فناوری در همه یگان‌های ما توسعه یافته است.
ملی پوش تیم سپاهان اصفهان معتقد است که با وجود امکانات کمتر نسبت به همگروهی های جام جهانی، می توان با یکسری کارها، نتیجه لازم را گرفت.
علم‌الهدی در انتها گفت: تسلیت عرض می‌کنیم این مصیبت جانگداز را و از خداوند متعال می‌خواهیم که افتخار شهادت که امروز نصیب و روزی این خانواده‌های معظم و معزز شد، نصیب و روزی همه ما هم باشد.
سجاد بازگیر تبدیل به بهترین گلزن ملوان در این روز ها شده و آمار خوب فصل قبل را ادامه می دهد.
پورابراهیمی با اشاره به اینکه امریکایی‌ها یک روزی در ایران حق توحش می‌گرفتند، افزود: امروز ایران در عرصه پزشکی جزو رتبه‌های برتر دنیاست و امیدواریم این اتفاقات برای همه ما درس باشد و اجازه ندهیم دشمن سوءاستفاده کند که آن‌ها به جز نابودی ایران، انقلاب و اسلام به هیچی فکر نمی‌کنند؛ چرا برخی از افراد جنایت‌های امریکا و استکبار را نمی‌بینند؟
احتمالا همه ما منتظر 27 روز دیگر هستیم؛ بعد از بازی ایران و انگلیس، که محکم‌تر از همیشه همدیگر را در آغوش بگیریم.
احتمالا همه ما منتظر 27 روز دیگر هستیم؛ بعد از بازی ایران و انگلیس، که محکم‌تر از همیشه همدیگر را در آغوش بگیریم.
شکیرا که با چشمانی اشک آلود دیده می‌شود در این آهنگ می‌خواند: «تو فراموش کردی ما روزی چه بودیم. ناگهان دیگر آدم قبل نبودی و به خاطر خودشیفته بودنت ترکم کردی. حالا هوا مثل کریسمس سرد است و بهتر که همه چیز تمام شده است.»
مربی فولاد معتقد است این تیم با وجود اینکه در دیدار با پیکان استرس داشت اما کاملا روی بازی مسلط بود.
وقایع نگاری روزی که ستاره کشتی آزاد ایران مقابل حرف سرسخت کم آورد.روزی که انگار همه ما باختیم .
مروز در جمهوری اسلامی همه باید نسبت به امیددهی حساس باشند. ممکن است هزار اشکال باشد، که هست، اما با ناامیدی به جایی نمی رسیم. یکی از فیلسوفان معاصر جمله بسیار لطیفی دارد؛ گفته بود من نمی گویم هرکسی امید دارد به نتیجه رسیده ولی می توانم بگویم هرکسی ناامید بوده به هیچ جایی نرسیده است
هافبک نساجی مازندران معتقد است از دست رفتن امتیازات با اشتباه داوران در انتهای فصل تاثیر خود را روی جایگاه تیمش می‌گذارد.
کمتر از ۴۰ روز مانده به رقابت های جهانی صربستان، جلسه علیرضا دبیر و اعضای کادرهای فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ