حجت الاسلام شهرستانی اظهار کرد: همه ما اعم از سنی و شیعه باید قدردان این موهبت الهی باشیم و با روابط عمیق و صفوف متحد، الگویی بایسته از روابط بین اسلامی را شکل دهیم. روابطی داشته باشیم که حریم اسلام در جهان پر فراز و نشیب امروز را حفظ کند و آبروی مسلمین و منشاء امید و صلح باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهمن موتور محصولات خود را با کاربری آفرودی در معرض دید علاقمندان این نوع خودروها گذاشت. این شرکت پیکاپ G9 و کاپرا و ون اینرودز را با کاربری خاص گردشگری به نمایش گذاشته است.
باستان‌شناسان تلاش کردند تا مهره‌های از هم پاشیدۀ این گردنبند را دوباره سر هم کنند. بازسازی نهایی گردنبند، حالا در موزه جدید پترا در اردن در معرض دید عموم قرار گرفته است.
گروه بهمن با حضور در ششمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی حمل و نقل عمومی و ترانزیت خودرو استان اصفهان جدیدترین محصولات خود را در معرض دید علاقمندان می‌گذارد. در این دوره از نمایشگاه تازه‌ترین محصولات تجاری گروه بهمن عرضه خواهد شد.
نقش برجسته ساسانی پس از استرداد به ایران در موزه ملی ایران رونمایی شد. از امروز این نقش برجسته در معرض دید عموم قرار دارد.
اکنون سوال این است که چرا موتلفه‌ای داعیه دار مذهب و تعهد، اجناس مورد استفاده اش که اغلب در معرض دید افکار عمومی قرار دارد باید خارجی و لوکس باشد؟ آیا این موضوع در برابر استقلال طلبی ایشان امری متناقض و پارادوکسیکال به شمار نمی‌رود؟
این اسکن‌ها نه تنها استخوان‌های حفظ‌شده آرترودایر را نشان داد، بلکه سایر اندام‌های نرم از جمله قلب و همچنین معده، روده و کبد را در معرض دید دانشمندان قرار داد.
این احتمال باید در نظر گرفته شود که در بسیاری از مواقع قاچاق اتوبوسی یا حتی غیر اتوبوسی این حیوان در معرض خطر انقراض با موفقیت انجام گرفته و از دید مردم پنهان مانده تا موضوع به محیط زیست گزارش شود و نسبت به ضبط توله‌های این جانور نادر اقدام گردد.
خروج امارات از ائتلاف دریایی آمریکا در خلیج فارس شاید در نگاه نخست امری غیرمنتظره باشد، اما با نظرداشتِ زمینه‌های این اقدام، حقایق دیگری در معرض دید قرار می‌گیرد.
بانک ملت با حضور فعال در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، خدمات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد.
بانک ملت با حضور فعال در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، خدمات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد.
بهمن موتور تازه‌ترین سواری سدان خود را به باغ کتاب برد و سواری ریسپکت به مدت سه ماه در مجموعه باغ کتاب در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
بهمن موتور تازه‌ترین سواری سدان خود را به باغ کتاب برد. سواری ریسپکت به مدت سه ماه در مجموعه باغ کتاب در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.
سلیمانی گفت: نتظار داریم مهندسین در سال جدید علاوه بر تحول در حال و زندگی خود، تحول در خیابان‌ها، معابر و خانه‌سازی مردم نیز داشته باشند.
در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بخشی از دستاوردهای نظامی ایران در معرض دید عموم قرار گرفت.
فردا مقارن با ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در راستای «جهاد تبیین»، برخی از دستاوردهای دفاعی جمهوری اسلامی ایران در معرض دید مردم شریف و راهپیمایان قرار خواهد گرفت.
در آخرین نشانه‌ای از آنچه اسرائیل و متحدان جدید عرب آن به عنوان رویکردی جدید برای درک تاریخ یهودیان در خاورمیانه توصیف می‌کنند؛ طومار تورات که از هولوکاست باقی مانده، در یک موزه امارات در معرض دید عموم قرار گرفت.
بیش از ۴۳۰ شرکت داخلی و خارجی در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات کشاورزی، نهاده‌ها، سیستم‌های نوین آبیاری و کشت گلخانه‌ای دستاوردهای خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می دهند.
تمبر و البسه، با تصویر و نشان؛ مُهر و گِل مُهرهای مکشوفه از تپه قِلاکتی گِل محله سرخ رود، شهرستان محمودآباد، استان مازندران طراحی و در معرض دید عموم قرار گرفت.
به ابتکار شهرداری منطقه ۱۸ نمونه‌هایی جذاب و تماشایی از نقاشی‌های سه‌بعدی در بوستان قائم (عج) در معرض دید شهروندان قرار گرفته که به جز ایجاد جلوه‌های بصری زیبا در بوستان بزرگ جنوب شهر تهران، مکان و فضای مناسبی برای عکاسی و خلق آثار خلاقانه فراهم کرده است.
غرب نمی‌تواند تصور کند که رئیس جمهور روسیه اگر ملت و رژیم خود را در معرض تهدید وجودی ببیند یک بازیگر منطقی خواهد بود. اگر پوتین نتواند به طور متعارف از کریمه دفاع کند در آن صورت‌ عدم استفاده از تمام ابزار‌های در اختیارش از جمله تسلیحات هسته‌ای می‌تواند منجر به ضعیف شدن موضع‌اش در مسکو شود. دست کم از دید پوتین این امر می‌تواند تهدیدی برای بقای سیاسی داخلی او در روسیه باشد.
فاطمه حاجی ولی زاده، پزشک عمومی گفت: تشخیص به موقع به ویژه اگر در صورت صلاح دید پزشک با درمان و پیگیری دستورات درمانی همراه باشد می‌تواند موجب کاهش احتمال شکستگی، کاهش هزینه‌های اقتصادی خانواده و سیستم بهداشتی، کاهش احتمال وابستگی و از بین رفتن استقلال فرد و همچنین کاهش مرگ و میر در افراد در معرض خطر شود.
گروه صنعتی ایران خودرو حضور گسترده ای در بیست و دومین دوره نمایشگاه مشهد داشته و ضمن نمایش جدیدترین محصولات سواری و تجاری خود، دو خودرو تیونینگ شده و آپشنال شامل یک دستگاه تارا لیمیتد و یک دستگاه هایما S7 لیمیتد را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داد که به میزان قابل توجهی مورد توجه بازدیدکنندگان به ویژه قشر جوان قرار گرفت.
کامیونت باری آترین پلاس ایران خودرو دیزل که برای اولین بار در نمایشگاه خودرو مشهد در معرض دید عموم قرار گرفته، با استقبال بازدیدکنندگان این نمایشگاه روبه رو شده است.
حمید استیلی سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: کاپ جام جهانی ۱۰ شهریور به ایران می‌آید و از مسیر فرودگاه تا برج میلاد تهران در معرض دید عموم مردم قرار خواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ