شرکتهای دانش بنیان ایرانی با حضور در نمایشگاه نوآوری ازبکستان، قرارداد همکاری فناورانه به ارزش ۵.۵ میلیون دلار و ۱۵ تفاهم‌نامه همکاری فناورانه به ارزش ۶.۵ میلیون دلار منعقد کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حاشیه سی و هفتمین رویداد تبادل فناوری حوزه صنایع غذایی، ۳ تفاهم نامه میان شرکت های دانش بنیان و یک هلدینگ تجاری بزرگ منعقد شد.
مراسم انعقاد تفاهم نامه میان هلال احمر و مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا برگزار و بیماران صعب‌العلاج و مبتلا به سرطان تحت حمایت هلال‌احمر قرار می‌گیرند.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: با انعقاد این تفاهم نامه، قدم موثری در تثبیت مالکیت وزارت نیرو بر حریم‌های کیفی و کمی و بستر رودخانه برداشته می‌شود.
دبیر نخستین نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت‌زدا از امضای بیش از ۱۳۰ تفاهم نامه و ۵۳ قرارداد همکاری بین شرکت‌های دانش بنیان و نهادهای محرومیت‌زدا طی سه روز برگزاری این نمایشگاه خبر داد.
دادستان تهران بر اشتغال زندانیان به منظور قطع چرخه جرم و گسترش تولید تاکید و دستوراتی در این زمینه صادر کرد.
بر اساس انعقاد تفاهم نامه ای قرار است صنعت پتروشیمی با استفاده از ظرفیت دانش بنیانها رونق بگیرد.
با انعقاد یک تفاهم نامه قرار است تسهیلاتی به هسته‌های نوآور و فناور بخش معدن و صنایع معدنی اعطا شود.
سیدرضا فاطمی امین گفت: امروز بین ایران و ۱۰ کشور آفریقایی نزدیک به ۸۵۰ میلیون دلار قرارداد و بیش از یک میلیارد دلار تفاهم نامه در حوزه صادرات خودرو، خدمات فنی و مهندسی و ... امضا می شود.
بر اساس انعقاد تفاهم نامه ای شهرک‌های مولد و دانش‌بنیان گلخانه‌ای و کشت محصولات کشاورزی در محیط‌های کنترل شده توسعه می‌یابد.
بر اساس اعلام پارک فناوری پردیس، تفاهم نامه سرمایه‌گذاری بین ایران و روسیه در حوزه متاورس و حمل و نقل هوشمند منعقد شد.
تفاهم نامه همکاری میان سازمان بازرسی کل کشور و دانشگاه تهران به منظور بهره‌مندی مطلوب از توانمندی‌ها، ظرفیت علمی و تحقیقاتی ایجاد هم افزایی منعقد شد.
رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: با هدف حمایت و پشتیبانی از تحصیل دانش آموزان اتباع افغانستانی در ایران، تفاهم نامه ای با صندوق توسعه قطر به ارزش حدود ۵ میلیون دلار منعقد شد.
تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه میان صندوق نوآوری و موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان منعقد شد.
یک صندوق پژوهش و فناوری حوزه سلامت با انعقاد تفاهم نامه ای با بخش خصوصی درصدد است با استفاده از ظرفیت تامین مالی جمعی از طرح های دانش بنیان حمایت کند.
با انعقاد تفاهم نامه ای از ظرفیت دانش‌بنیان‌های حوزه ماشین‌آلات برای توسعه اشتغال مددجویان کمیته امداد استفاده می‌شود.
گردهمایی نوآوری و فناوری «مسینو» شرکت ملی مس در شهربابک با انعقاد شش تفاهم نامه همکاری بین مجتمع مس شهربابک و شرکت های دانش بنیان کشور خاتمه یافت.
ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی و صندوق پژوهش و فناوری گیلان  برای کمک به  توسعه زیست بوم علوم و فناوری شناختی تفاهم نامه امضا کردند
با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و رئیس جهاد دانشگاهی تفاهم نامه همکاری مشترک این نهاد و جهاد کشاورزی استان در زمینه گیاهان دارویی و فرآورده های مرتبط به امضا رسید.
تفاهم‌نامه همکاری تامین مسکن نخبگان دانشگاه صنعتی شریف با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، قائم مقام بنیاد ملی نخبگان و شهردار تهران منعقد شد.
مدیر گروه خودرویی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در رویداد فناورانه خودروهای آینده از شرکت‌های دانش بنیان در راستای انعقاد تفاهم نامه یا قرارداد به میزان یک سوم حمایت می‌کنیم.
تفاهم نامه همکاری اختصاصی دو شرکت عضو پارک فناوری پردیس و شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا منعقد شد.
بر اساس اعلام پارک فناوری پردیس، تفاهم نامه همکاری این پارک با شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا در ۱۷ دسته اولویت بندی شده منعقد شد.
تفاهمنامه همکاری بین ستاد فناوری نانو و سازمان تات در راستای رسوخ نانو به حوزه کشاورزی منعقد شد.
تقویت دفاع همه‌جانبه از یگان‌های دریایی در برابر جنگ سایبری و ارتقاء قابلیت های دفاع از کانون‌های کشتیرانی از مهمترین اهداف تفاهمنامه پدافندغیرعامل و نداجا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ