معاون علمی، فناوری گفت: زمانی که در مورد اقتصاد دانش بنیان سخن می گوییم نمی توانیم توسعه آن را بدون بانکها متصور شویم. در واقع اقتصاد دانش بنیان رقم نمی خورد مگر با حضور بانکها.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با حضور در مرکز رشد و نوآوری نوشهر در جریان آخرین دستاوردهای دانش بنیان ها و واحدهای فناور این مرکز قرار گرفت.
نظام جدید ارزش گذاری دارایی‌های نامشهود با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی رونمایی شد.
با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری از چهار محصول دانش‌بنیان پزشکی تولید شده توسط شرکت‌های فناور یک شتابدهنده رونمایی شد.
مسیر رشد شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا و نوآور و حضور شرکت‌های توانمند دانش‌بنیان فناور به عنوان بازوی اصلی توسعه فناوری در صنعت بزرگ‌ترین اقدام اصلاحی در جهت تحول اکوسیستم اقتصاد دانش‌بنیان و تکمیل زنجیره ارزش در صنایع بزرگ کشور و حرکت به سمت دانش‌بنیان شدن اقتصاد ملی است.
یکی از خلاقیت‌های جالب کمیسیون کسب و کارهای دانش بنیان و اقتصاد دیجیتال اتاق بازرگانی خراسان رضوی که در نشست روز دوشنبه آن رونمایی شد، حضور یک «آواتار» (شخص نما) ساخته شده با هوش مصنوعی با نام «توس» بود که از ظرفیت هوش مصنوعی بهره گرفته و پیرامون مباحث و مسائل این کمیسیون پیشنهاداتی ارائه می کند.
با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری و رئیس دانشگاه صنعتی شریف، مرکز تحقیقات کرایوژنیک افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه آب، برق و انرژی امارات همکاری و مشارکت می‌کند.
خودروی دانشجویی ایرانی ساخته شده توسط دانشگاه فردوسی مشهد امروز در نمایشگاه بین المللی با حضور سرپرست مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رونمایی شد.
خودروی فرمول یک ایرانی ساخته شده توسط دانشگاه فردوسی مشهد امروز در نمایشگاه بین المللی با حضور سرپرست مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رونمایی شد.
اولین تور فناورانه مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان همزمان با نمایشگاه ایران هلث در محل خانه نوآوری و فناوری ایران – iHiT برگزار شد.
سامانه جراحی رباتیک از راه دور سینا با حضور معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در یکی از بیمارستان های کشور اندونزی به بهره برداری رسید.
مدیر دبیرخانه تولید بار اول معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان اعلام کرد: امروز ۳۰ اردیبهشت با حضور معاون علمی رییس جمهور، ۵ قرار داد تولید بار اول در نمایشگاه نفت و گاز منعقد می‌شود.
مرکز توسعه قراردادی وینوا در مرکز هم‌آفرینی شهید سلیمانی با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری و رییس جهاد دانشگاهی افتتاح شد.
با حضور معاون، علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ۱۰ محصول فناورانه حوزه صنایع دریایی در خانه نوآوری و فناوری ایران رونمایی شد.
اولین کارخانه هوشمندسازی و نوآوری کشور (امیدینو) با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری افتتاح شد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، بر اهمیت و ضرورت توجه به اقتصاد مغزافزار برای حضور قدرتمند در بازار صادرات و عرصه بین‌المللی تاکید کرد.
نمایشگاه ملی فناورانه دانش‌بنیان بسیج، با هدف ارائه فناوری‌های نوین و هم‌افزایی در تحقق زیست‌بوم اقتصاد دانش‌بنیان، با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افتتاح شد.
تفاهم‌نامه همکاری تامین مسکن نخبگان دانشگاه صنعتی شریف با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، قائم مقام بنیاد ملی نخبگان و شهردار تهران منعقد شد.
گزارش سالیانه زیست بوم شرکت‌های دانش بنیان با حضور دستیار ویژه معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری رونمایی شد.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان از حضور کشورهای متقاضی بازدید از «دهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت» میزبانی می‌کند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت: خانه‌های فناوری صادراتی باید بستر حضور شرکت‌ها در بازار جهانی را فراهم کنند.
دکتر محمد رضا فرزین در آیین" عملیات اجرایی شهرک زنجیره فوتوولتائیک انرژی های تجدیدپذیر ایران" که با حضور دکتر سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی،محمد رضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، محمد مهدی فداکار استاندار کرمان و حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان آغاز شد،بر عزم بلند بانک ملی ایران بر حمایت از طرح های بزرگ ملی و شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در نمایشگاه قابلیت های وزارت دفاع در تولید و اقتصاد دانش بنیان از بخش های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.
وزیر امور خارجه آمریکا مسئولیت هرگونه بحران یا تشدید تنش در نتیجه سفر مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان را متوجه پکن دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ