مشهد ـ مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش گفت: از مجموع ۲۲۴ هزار و ۵۰۲ دانش آموز عشایری، تعداد هشت هزار و ۷۵۴ نفر در خراسان رضوی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترکیب ملوان با حضور تنها سه بازیکن از فصل گذشته برای دیدار با ذوب آهن معرفی شد.
فصل آینده رقابت‌های لیگ حرفه‌ای امارات شاهد حضور هشت سرمربی جدید خواهد بود.
شاهرود- مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود از برگزاری محفل انس با قرآن ویژه دانش آموزان این شهرستان خبر داد و گفت: هشت هزار دانش آموز مجموعاً در این طرح حضور داشتند.
هشت بازیکن تیم ملی واترپلو ایران در بیانیه‌ای مشترک از حضور در تیم‌ ملی برای شرکت در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ چین انصراف دادند.
با اعلام فدراسیون فوتبال عربستان، هشت باشگاه این کشور موفق شدند مجوز حرفه ای دریافت کنند.
فدراسیون جهانی جودو هشت جودوکار روسیه را از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان محروم کرد.
آیین رونمایی از سردیس هشت شهید ارتش، امروز شنبه با حضور مسئولان لشکری و کشوری در ستاد ارتش برگزار شد.
حضور 10 بازیکن در خطر محرومیت نگرانی بزرگی را در اردوگاه سرخپوشان شکل داده و آنها امیدوارند بدون تلفات از بازی با مس کرمان خارج شوند.
فیلیپه کاردوسو بازیکن کاساپیا پس از حضور در میدان به عنوان بازیکن تعویضی، ظرف هشت دقیقه هم گل زد و هم 2 بار کارت زرد گرفت.
با صعود ناپولی به مرحله یک چهارم نهایی، سه تیم از ایتالیا در این مرحله حضور دارند.
اهواز - فرمانده کل نیروی انتظامی کشور با حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس با آرمان‌های شهدای جنگ تحمیلی تجدید بیعت کرد.
باشگاه پرسپولیس اجازه حضور هشت هزار نفر از هوادارانش برای بازی با سپاهان را کسب کرده است.
با اعلام فدراسیون فوتبال دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر با حضور ناظران انضباطی برگزار می شود.
اورال اوفا در حضور امیرحسین اسفندیار به یک پیروزی ارزشمند دست یافت.
مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال از روز یکشنبه و با حضور هشت تیم مدعی به طور متمرکز در سالن فدراسیون والیبال آغاز می‌شود تا چهره تیم‌های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شود.
۳۲ هیات قضایی متشکل از ۵۱۱ مقام قضایی به‌طور هم‌زمان در هشت زندان استان تهران حضور یافتند و پرونده‌های زندانیان را بر اساس معیارهای عفو رهبر انقلاب تطبیق دادند.
تصاویری از حضور رهبر انقلاب بر مزار شهدای حادثه هفتم تیر و شهدای انفجار دفتر نخست وزیری در هشت شهریور سال ۱۳۶۰ را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
هشت تیم در بیست‌ودومین دوره لیگ برتر زنان در سال ۱۴۰۱ برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر می‌روند تا تولد ۲۱ سالگی این دوره از مسابقات را جشن بگیرند.
یحیی گل‌محمدی با حفظ ساختار اصلی ترکیب برنده هفته قبل به دنبال دومین پیروزی فصل است.
از قاره آسیا چهار تیم در این رقابت‌ها حضور دارند و تیم ملی والیبال ایران تنها تیمی است که صعود خود را با ۲ برد و ۵ امتیاز قطعی کرده است.
شنیده‌ها حاکی از این است که با توجه به نظر مساعد مسئولین برگزاری و نظمی که در اولین حضور زنان در استادیوم برقرار بوده، قرار است برای دیدار پرسپولیس مقابل صنعت نفت، سازمان لیگ ظرفیت بیشتری را برای حضور زنان در ورزشگاه در نظر بگیرد
وزیران صنعت، راه، امورخارجه، دفاع، میراث فرهنگی، نفت، نیرو و دادگستری هفته آینده در جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس حضور می‌یابند.
سجاد غریبی، ملقب به هالک ایرانی، در اولین مبارزه واقعی خود مقابل جومانوف آلمات باخیتوویچ مشهور به گوریل قزاقستان در راند نخست ناک اوت شد و شکست خورد.
ارتباط ما(خانه سینما) با دولت دکتر احمدی نژاد چندان مناسب نبود. هماهنگی برای حضور آنان بی واسطه وزارت فرهنگ و ارشاد از طریق بخش امنیت وزارت اطلاعات انجام شد. سه دیدار در دو محل متفاوت با رابط شان داشتم و اطلاعات مهمانان و سوابق سینمایی شان را در بیست، سی صفحه ارایه کردم. درست چهل و هشت ساعت بعد از اجرای مراسم اعطای جوایز اسکار آن سال، ساعت 1 بامداد، هواپیمای شرکت هواپیمایی انگلیس به زمین نشست. من و دو همکارم حمید رضا پورنصیری و پرستو دوکوهکی منتظر پایین آمدن از پله های برقی بودیم اما بعد از خروج کامل مسافران پرواز یاد شده خبری از مهمان مان نشد. مضطرب و نگران شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ