براساس توافق میان وزرای اقتصاد و صمت و رئیس‌کل بانک مرکزی استفاده از ابزارهای تامین مالی زنجیره‌ای با بسترسازی بورس کالا به میزان ۱۰۰ هزار میلیارد تومان هدف گذاری شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان شیلات ایران گفت: بر اساس طرح‌های بخش کشاورزی در برنامه توسعه هفتم، تولید ۲۰ هزار تن گوشت ماهیان خاویاری و ۲۰۰ تن خاویار هدفگذاری شده است.
اصلاح و نوسازی نزدیک به ۶۵ هزار هکتار از باغات میوه‌های گرمسیری و نیمه‌گرمسیری در سال جاری در دست اقدام است.
تولید میگوی پرورشی آب شور به عنوان یک کالای صادرات‌محور در سازمان شیلات کشور هدف گذاری شده است.
قائم مقام وزیر جهادکشاورزی که به همراه یک هیات تجاری به قزاقستان سفر کرده است، هدفگذاری تجارت دو کشور در حوزه کشاورزی و صنایع غذایی را یک میلیارد دلار برآورد کرد.
میزگرد چالش های سرمایه گذاری و دلایل خلق مناطق آزاد در خبرگزاری مهر مورد بررسی کارشناسان قرار گرفت که در این میزگرد گفته شد هنوز هدف ایجاد مناطق آزاد اقتصادی برای دولت و مسئولان مشخص نیست.
امارات و هند برای دستیابی به تجارت ۱۰۰ میلیارد دلاری تا سال ۲۰۳۰ هدفگذاری کرده اند که با توجه به افزایش حجم تجارت دو کشور طی ماه های گذشته به نظر می رسد رسیدن به این هدف امکانپذیر خواهد بود.
در پایان اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ازبکستان، دو سند در حوزه نقشه راه افزایش تبادلات تجاری به میزان یک میلیارد دلار تا افق ۱۴۰۴ و برنامه اجرایی در حوزه ورزش به امضا رسید.
رشت - معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات کشور از فعالیت ۱۹۳ مزرعه پرورش خاویار خبر داد و گفت: هدفگذاری ۲ میلیارد دلاری در برنامه صادرات آبزیان تعریف‌شده است.
معاون ارتقای کسب و کارهای بین المللی سازمان توسعه تجارت گفت: با رفع مشکلات زیرساختی مانند بحث لجستیک، صادرات ما از ۶۰ میلیارد دلار نیز فراتر می رود.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: استمرار در اجرای برنامه الگوی کشت، هدفگذاری شورای راهبردی تحقیقات آب و خاک است.
سید احسان خاندوزی گفت: با اتخاذ سیاست های اقتصادی از سوی دولت سیزدهم روند رشد نقدینگی کاهش یافت.
کاشت ۸ میلیون اصله نهال در سطح ۶ هزار هکتار ظرف چهار سال در راستای ترسیب کربن و احیا و توسعه جنگل‌ها و رویشگاه‌های استان تهران هدفگذاری شده است.
فاطمی امین راهکار رفع مشکلات معیشتی مردم را هم رشد تولید دانست و گفت: زمانی که رشد تولید به مدت چند سال تداوم داشته باشد، مثل سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در دولت سیزدهم، به تدریج می‌توان آثار منفی دهه گذشته را جبران کرد.
معاون وزیر کار با با بیان اینکه ایجاد سالانه یک میلیون شغل مسئله بیکاری را در کشور ریشه کن نمی کند، گفت: ۲.۳ میلیون نفر بیکار در کشور داریم که ۴۰ درصد آنها فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند.
دهدشت_ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اجرای طرح اجرای طرح «کالابرگ الکترونیک» در کهگیلویه خبر داد.
ساداتی نژاد با تاکید بر کاشت ۱۰ میلیارد درخت گفت: درختکاری را در قالب طرح‌های فراسرزمینی به خارج از ایران توسعه می‌دهیم.
وزیر ارتباطات گفت: هدف گذاری برای اقتصاد دیجیتال در تولید ناخالص داخلی تا سال ۱۴۰۴ حدود ۱۰ درصد است.
رییس سازمان شیلات کشور گفت: طبق هدفگذاری صورت گرفته در برنامه هفتم توسعه تولیدات کشور در حوزه محصولات آبزی به دو میلیون و ۶۰۰ هزار تن خواهد رسید.
وزیر جهاد کشاورزی از هدفگذاری ۳ میلیارد دلاری در بخش تجاری بین دو کشور ایران و قزاقستان خبر داد و گفت: از این میزان نزدیک به ۵۰۰ میلیون دلار انجام شده است که باید به ۶ برابر ارتقا یابد.
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: ما باید نرخ خوراک گاز برای پتروشیمی‌ها را در بودجه امسال واقعی کنیم چون این واحدها همچنان نمی‌خواهند ملزومات توسعه را رعایت کنند و کالاهایشان به صورت خام صادر می‌کنند.
هشتمین گردهمایی روسای شعب استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد با موضوع ارزیابی عملکرد شعب و بررسی میزان تحقق اهداف تعیین شده با حضور مدیر شعب استان برگزار شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور گفت: با هدف جلب سرمایه گذار، اطلس سرمایه گذاری در استان‌ها طراحی می‌شود.
قرارگاه ملی حدنگاری، با هدف سیاست گذاری، نظارت و ارزیابی دقیق اقدامات و برنامه‌های اجرای ۱۰۰ درصدی حدنگاری، در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور راه تشکیل شد.
رئیس کل بانک مرکزی از هدفگذاری ۳۰ درصدی رشد نقدینگی در سال ۱۴۰۱ توسط بانک مرکزی خبر داد و گفت: در راستای تنظیم رابطه مالی بانک مرکزی و دولت، شورای هماهنگی دولت و بانک مرکزی تشکیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ