قائم مقام وزیر جهادکشاورزی که به همراه یک هیات تجاری به قزاقستان سفر کرده است، هدفگذاری تجارت دو کشور در حوزه کشاورزی و صنایع غذایی را یک میلیارد دلار برآورد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هدف گذاری برای عبور از دوران سخت روحانی در تلاش و فعالیت آقای رییسی آشکار بوده اما جدای از مخالفان سیاسی جریان انقلاب، برخی محافل سایه هم با رفتار و کنش خود بر آن خدشه می‌کنند به نحوی که انگار دولت سیزدهم نه دولت همه جریان انقلاب که مختص به یک اقلیت ناب‌گرا است
مدیرعامل ساپکو با بیان این که تمام ظرفیت و توان شبکه تامین ایران خودرو به کار بسته شده تا با ارتقای کیفیت قطعات، مراجعه مردم به شبکه خدمات پس از فروش به حداقل ممکن کاهش یابد، تصریح کرد: هیچ یک از مشکلات کمبود ارز، انرژی و سایر مشکلات محیطی حوزه خودرو تاثیری بر تداوم جریان عبور مستقیم تولید نخواهد داشت.
تیم ملی تنیس روی میز در حالی همزمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی آماده می‌شود که برای هر یک هدفی متفاوت از دیگری را دنبال می‌کند.
رئیس‌جمهور سطح مبادلات تجاری فعلی میان دو کشور با وجود ظرفیت‌های موجود را قابل قبول ندانستن و بر ضرورت هدف‌گذاری افزایش یک میلیارد دلاری مبادلات تجاری ایران و بنگلادش در گام اول تاکید کرد.
تولید میگوی پرورشی آب شور به عنوان یک کالای صادرات‌محور در سازمان شیلات کشور هدف گذاری شده است.
علم‌الهدی، امام جمعه مشهد با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری متقابل میان ایران و ونزوئلا برای افزایش چهار برابری صادرات ایران در سفر اخیر رئیس‌جمهور ابراز کرد: اخیراً صادرات ایران به ونزوئلا چهار برابر شده و از عرصه‌های علمی و نظامی گرفته تا اقتصادی در حال پیشرفت هستیم. مردم هم این پیشرفت را لمس می‌کنند، زیرا همه پیشرفت‌ها به نحوی هدف گذاری شده که در نهایت گره از سفره مردم باز کند. علاوه بر این، ایران اسلامی به دنیا ثابت کرد که همه عالم، چهار کشور اروپایی نیست و لازم نیست یک ملت با نگرش ذلیلانه از همه دستاوردهایش دست بکشد تا چهار کشور اروپایی به او توجه کنند.
کاشت ۳۵ تا ۴۰ میلیون اصله نهال در بخش بیابان در نیمه دوم سال جاری در راستای اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت پیش‌بینی می‌شود.
در پایان اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ازبکستان، دو سند در حوزه نقشه راه افزایش تبادلات تجاری به میزان یک میلیارد دلار تا افق ۱۴۰۴ و برنامه اجرایی در حوزه ورزش به امضا رسید.
مدیرکل غرب آسیای سازمان توسعه تجارت گفت: با احیای روابط سیاسی با عربستان، دستیابی به تجارت یک میلیارد دلاری در کوتاه مدت و ارتقای آن به ۲ میلیارد دلار در میان مدت هدفگذاری شده است.
فاطمی امین راهکار رفع مشکلات معیشتی مردم را هم رشد تولید دانست و گفت: زمانی که رشد تولید به مدت چند سال تداوم داشته باشد، مثل سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در دولت سیزدهم، به تدریج می‌توان آثار منفی دهه گذشته را جبران کرد.
معاون وزیر کار با با بیان اینکه ایجاد سالانه یک میلیون شغل مسئله بیکاری را در کشور ریشه کن نمی کند، گفت: ۲.۳ میلیون نفر بیکار در کشور داریم که ۴۰ درصد آنها فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این‌که سال گذشته فراتر از وعده دولت بیش از یک میلیون فرصت شغلی ایجاد شد، گفت: سال ۱۴۰۲ نیز درصدی بیشتراز سال گذشته برای ایجاد اشتغال هدف‌گذاری شده است.
هدف‌گذاری به شما انگیزه و پاسخی می‌دهد تا در برنامه‌های خود متمرکز شوید و به جلو پیش بروید. تعیین اهداف گاهی می‌تواند مانند یک کار دلهره‌آور باشد، به همین دلیل ایجاد یک نقشه راه به عنوان یک راهنما در این مسیر مفید است.
اگر واقعاً در دست‌یابی به اهداف خود جدی هستیم، به نظر می‌رسد باید با یک سؤال بسیار متفاوت شروع کنیم. به جای این‌که فکر کنیم چه نوع موفقیتی را می‌خواهیم، بهتر است بپرسیم: «برای دست‌یابی به این هدف چه زحمات و رنج‌هایی را باید تحمل کنیم؟»
هدف‌گذاری اقتصادی جدید چین نشان‌دهنده تمایل پکن به یک جهش اقتصادی قابل توجه در مقایسه با سال گذشته است. در سال ۲۰۲۲، دولت چین رشد اقتصادی این کشور را ۵.۵ درصد پیش‌بینی کرده بود، اما در پایان سال به دلیل آنچه کارشناسان اجرای سختگیرانه سیاست «کووید صفر» می‌خوانند رشد اقتصادی محقق شده تنها ۳ درصد بود.
شهردار تهران گفت: تهران ۳۰۰ هزار موتور کار دارد و هدفگذاری ما این است که در یک برنامه چهار ساله این موتورها را برقی کنیم.
سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه شورای عالی اشتغال گفت: هدف گذاری شده است تا وعده دولت برای ایجاد بالغ بر یک میلیون فرصت شغلی تا پایان سال محقق شود.
فاجعه شکست در هدفگذاری برای میزبانی تماشاچیان جام جهانی فوتبال، اوایل هفته قبل آشکار شد وقتی جمشید حمزه‌زاده؛ رییس هیات‌مدیره جامعه هتلداران حرفه‌ای کشور گفت که «با وجود تمهیدات برای اسکان و پذیرایی از ۲۰ هزار تماشاچی جام‌جهانی قطر، تاکنون (تا روز ۲۶ مهر ۱۴۰۱ و ۳۳ روز پیش از آغاز جام جهانی قطر) حتی یک رزرو نیز از سوی تماشاگران جام‌جهانی قطر در ایران انجام نشده است.»
معاون سازمان بسیج درباره هدف گذاری امروزه دشمن توضیح داد: راهبرد دشمن در مهار جمهوری اسلامی و انشقاق این ملل و قومی و مذهبی تغییری نکرده است، آنچه تغییر کرده روش های امروز دشمن است.
بر اساس تکلیف تعیین‌شده از سوی مجمع محترم عمومی صاحبان سهام، دستیابی به تولید 1.000.000 (یک میلیون) تن کاتد هدف‌گذاری شده است. مطالعات اولیه انجام‌شده برای تهیه و تدوین برنامه مربوطه، دست‌ یابی به این هدف را طی مدت حدود 6 سال ممکن می‌داند.
بر اساس تکلیف تعیین‌شده از سوی مجمع محترم عمومی صاحبان سهام، دستیابی به تولید 1.000.000 (یک میلیون) تن کاتد هدف‌گذاری شده است. مطالعات اولیه انجام‌شده برای تهیه و تدوین برنامه مربوطه، دست‌یابی به این هدف را طی مدت حدود 6 سال ممکن می‌داند.
محمدجواد موسوی گفت: دنیا به تجدیدپذیر ها به عنوان یک انرژی پایه‌ای نگاه می‌کند و هدف گذاری برای سال ۲۰۳۰ و ۲۰۵۰ می‌کند.
سخنگوی وزارت صمت گفت: برای امسال تولید یک میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه خودرو هدف‌گذاری شده است.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با اعلام جذب ۲۷۰ هزار بیمه‌شده جدید درطرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی، از هدف‌گذاری این سازمان برای افزایش پوشش بیمه‌ای به یک میلیون بیمه‌شده در این طرح خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ