سید احسان خاندوزی گفت: با اتخاذ سیاست های اقتصادی از سوی دولت سیزدهم روند رشد نقدینگی کاهش یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: راهبرد صیانت از سبد سرمایه‌گذاری‌ها، شفافیت و پاسخگویی و توانمندسازی نیروی انسانی از جمله برنامه‌هایی است که در شستا پیگیری می‌شود.
شاخص کل بورس بالاخره بعد از چند روز به حمایت ها پاسخ داده و امروز یک رشد نسبتا خوب را تجربه کرد.
سخنگوی اقتصادی دولت از ر رشد نقدینگی ۲.۱ درصدی در دو ماه گذشته خبر داد و گفت: تورم تولیدکننده نیز روند نزولی داشته و به ۳۲ درصد رسیده است.
سخنگوی اقتصادی دولت از ر رشد نقدینگی 2.1 درصدی در دو ماه گذشته خبر داد و گفت: تورم تولیدکننده نیز روند نزولی داشته و به 32 درصد رسیده است.
علی بهشتی روی گفت: اگر به کارکرد بازار سرمایه به درستی پرداخته شود، می‌توان نقدینگی را به سمت توسعه بازار اولیه سوق داد و با جمع آوری سرمایه‌های خرد مردم از طریق پذیره نویسی و خلق شرکت‌های جدید، زمینه را برای اشتغال زایی و رشد تولید فراهم کرد. در نهایت هم سرمایه‌گذاران از محل این سرمایه گذاری خود، عایدی مناسبی کسب خواهند کرد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اجرای طرح‌های سراسری مقابله با قاچاق کالا و ارز از روند رو به رشد فعالیت‌های پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.
شاخص کل امروز با رشد خوب ۷۱ هزار واحدی جایگاه جدیدی را برای خود ایجاد کرد.
سید احسان خاندوزی گفت: با اتخاذ سیاست های اقتصادی از سوی دولت سیزدهم روند رشد نقدینگی کاهش یافت.
سید احسان خاندوزی گفت: با اتخاذ سیاست های اقتصادی از سوی دولت سیزدهم روند رشد نقدینگی کاهش یافت.
عبدالناصر همتی نوشت: برای کنترل تورم و نرخ ارز، دولت بایستی در کنار سایر اقدامات لازم، برای کاهش انتظارات تورمی و معکوس کردن روند رشد سهم پول در نقدینگی نیز چاره جویی جدی بکند.
عملکرد ۱۱ ماهه حمل و نقل دریایی نشان از روند رو به رشد این صنعت در بخش های مختلف دارد.
تحقق رشد اقتصادی ۳.۷ درصدی در نه‌ماهه سال ۱۴۰۱ در امتداد رشد اقتصادی ۴.۴ درصدی سال‌ ۱۴۰۰، حکایت از روند رو به بهبود فعالیت‌های اقتصادی در کشور به رغم تداوم تحریم‌های اقتصادی دارد.
بر اساس یک مطالعه جدید، عوارض شایع بارداری مانند دیابت بارداری و پره اکلامپسی (فشارخون بالا در بارداری) ممکن است رشد نوزاد را در رحم کُند نماید.
روند رو به رشد صنایع بورسی که از خرداد امسال آغاز شده در آذر به اوج خود رسیده است و در این ماه شاخص تولید و فروش شرکت‌های صنعتی بورسی به بالاترین سطح سال ۱۴۰۱ رسیده است.
عملکرد ۸ ماهه حمل و نقل دریایی نشان از روند رو به رشد این صنعت در بخش های مختلف دارد.
بورس امروز با رشد بیش از ۱۸ هزار واحدی مواجه شده و توانست به جایگاه
الله‌کرم رضایی‌زاده کارگردان «ملوانان تنها به دریا نمی‌روند» به بهانه اکران این مستند با موضوع تاریخچه و هواداران تیم فوتبال ملوان بندر انزلی،‌ به ارائه توضیحاتی درباره این مستند پرداخت.
بررسی آمارهای مقدماتی پولی و اعتباری در پایان مهرماه ۱۴۰۱ حاکی از تداوم روند کاهنده رشد دوازده‌ماهه نقدینگی در سال جاری می‌باشد.
بررسی آمارهای مقدماتی پولی و اعتباری در پایان مهرماه 1401 حاکی از تداوم روند کاهنده رشد دوازده‌ماهه نقدینگی در سال جاری می‌باشد.
سخنگوی دولت گفت: با ایجاد منابع درآمد پایدار، جلوی خلق پول و روند سرسام آور رشد نرخ تورم و نقدینگی گرفته شد.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با وجود اینکه بازی با سپاهان را باختیم ملی روند به رو به رشد تیم کاملا مشهود است.
هافبک تیم آلومینیوم اراک اعتقاد دارد روند تیمش روبه جلو است و در آینده بهتر از این هم کار خواهند کرد.
روند رشد دوازده ماهه پایه پولی با آغاز به کار دولت سیزدهم و متاثر از رویکرد انضباط گرایانه دولت و سیاست‌های پولی و نظارتی فعال بانک مرکزی به طور قابل ملاحظه‌ای کاهشی بوده است.
پل اینس، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است کریستیانو رونالدو در روند بازسازی این باشگاه اختلال ایجاد می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ