معاون وزیر کار با با بیان اینکه ایجاد سالانه یک میلیون شغل مسئله بیکاری را در کشور ریشه کن نمی کند، گفت: ۲.۳ میلیون نفر بیکار در کشور داریم که ۴۰ درصد آنها فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: هم‌اکنون مصرف روزانه سی‌ان‌جی ۲۳ تا ۲۴ میلیون مترمکعب است و این ظرفیت وجود دارد که ۳۵ تا ۴۰ میلیون مترمکعب سی‌ان‌جی در کشور توزیع شود.
مجموع ارز عرضه شده به صورت حواله طی روز دوشنبه ۲۳ مردادماه ۱۴۰۲ به معادل ۱۶۴ میلیون دلار رسید.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز تفاوت چندانی نداشته و در کانال ۲۸ میلیون تومان نوسان می‌کند.
هری کین، ستاره تاتنهام، حاضر است ۲۳ میلیون یورو به این باشگاه پرداخت کند تا بتواند در همین تابستان راهی بایرن مونیخ شود.
قیمت سکه امامی برای امروز ۲۳ خرداد اعلام که بر اساس آن با افزایش نسبت به دیروز وارد کانال ۲۸ میلیون تومان شد و در آخرین معاملات ۲۸ میلیون و ۸۹۴ هزار تومان قیمت خورد.
قیمت سکه امامی نسبت به چهارشنبه هفته گذشته با افت قیمت بیش از ۵۰۰ هزار تومانی همراه شد.
امروز بر خلاف روند کاهشی قیمت دلار قیمت سکه و طلا با افزایش مواجه شد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۰۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۳۳ تن از ایشان وخیم است.
قیمت سکه امامی با افزایش نسبت به هفته های قبل به ۲۴میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید.
قیمت سکه و طلا با افت انس در بازار جهانی کاهش قیمت را نسبت به هفته قبل نشان می دهد.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۳ میلیون و ۹۵۱ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۳ میلیون و ۹۸۵ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۳ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۳ میلیون و ۲۷۴ هزار تومان است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۲۸۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۱۷۸ تن از ایشان وخیم است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۳ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۸ میلیون و ۴۰۲ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه یک میلیون و ۹۴۸ هزار تومان است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۲۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۸ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۸۹۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۱۳ تن از ایشان وخیم است.
۲۳ کشور عضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت و متحدانش (ائتلاف اوپک‌پلاس) در سی‌وسومین نشست خود با کاهش روزانه ۲ میلیون بشکه‌ای تولید برای ماه نوامبر (آبان‌ماه - آذرماه) به اجماع رسیدند.
با پذیرش ۸۰۰ فروند شناور در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه در مجموع ۲۳ میلیون تن کالای نفتی و غیرنفتی تخلیه و بارگیری شده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۶۰۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۳۲ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۴۷۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۸۲ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۲۳۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۹۸۴ تن از ایشان وخیم است.
وزیر ارتباطات در دولت طالبان گفت: افزود: ما ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار وب سایت را مسدود کرده ایم. آن‌ها هر بار صفحات خود را تغییر می‌دهند بنابراین، هنگامی که یک وب سایت را مسدود می‌کنید، وب سایت دیگری فعال خواهد شد.
طالبان دسترسی به ۲۳ میلیون وب سایت را در افغانستان به دلیل محتوای نامناسب آن ها مسدود کرده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۳۶۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۶ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۴۷۴ تن از ایشان وخیم است.
با وجود اینکه آزادسازی سهام عدالت به دومین سالگرد خود نزدیک می‌شود و دولت‌ها وعده‌های فراوانی برای حل این مشکل ارائه داده‌اند، ممنوعیت فروش سهام عدالت همچنان ادامه دارد. با این آزادسازی نامعقول ابهامات بازار بیش از پیش شده و شرایط به گونه‌ای است که دست مشمولان همچنان از این سهام کوتاه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ