معاون ارتقای کسب و کارهای بین المللی سازمان توسعه تجارت گفت: با رفع مشکلات زیرساختی مانند بحث لجستیک، صادرات ما از ۶۰ میلیارد دلار نیز فراتر می رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون توسعه صندوق نوآوری هدف‌گذاری برای ایجاد ۵٠٠ هزار فرصت شغلی جدید دانش بنیان و صادرات ۶ هزار و ١٠٠ میلیون دلاری دانش بنیان ها را از راهبردهای صندوق در برنامه هفتم توسعه عنوان کرد.
رئیس سازمان شیلات ایران گفت: بر اساس طرح‌های بخش کشاورزی در برنامه توسعه هفتم، تولید ۲۰ هزار تن گوشت ماهیان خاویاری و ۲۰۰ تن خاویار هدفگذاری شده است.
اصلاح و نوسازی نزدیک به ۶۵ هزار هکتار از باغات میوه‌های گرمسیری و نیمه‌گرمسیری در سال جاری در دست اقدام است.
تولید میگوی پرورشی آب شور به عنوان یک کالای صادرات‌محور در سازمان شیلات کشور هدف گذاری شده است.
قائم مقام وزیر جهادکشاورزی که به همراه یک هیات تجاری به قزاقستان سفر کرده است، هدفگذاری تجارت دو کشور در حوزه کشاورزی و صنایع غذایی را یک میلیارد دلار برآورد کرد.
علم‌الهدی، امام جمعه مشهد با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری متقابل میان ایران و ونزوئلا برای افزایش چهار برابری صادرات ایران در سفر اخیر رئیس‌جمهور ابراز کرد: اخیراً صادرات ایران به ونزوئلا چهار برابر شده و از عرصه‌های علمی و نظامی گرفته تا اقتصادی در حال پیشرفت هستیم. مردم هم این پیشرفت را لمس می‌کنند، زیرا همه پیشرفت‌ها به نحوی هدف گذاری شده که در نهایت گره از سفره مردم باز کند. علاوه بر این، ایران اسلامی به دنیا ثابت کرد که همه عالم، چهار کشور اروپایی نیست و لازم نیست یک ملت با نگرش ذلیلانه از همه دستاوردهایش دست بکشد تا چهار کشور اروپایی به او توجه کنند.
در پایان اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ازبکستان، دو سند در حوزه نقشه راه افزایش تبادلات تجاری به میزان یک میلیارد دلار تا افق ۱۴۰۴ و برنامه اجرایی در حوزه ورزش به امضا رسید.
رشت - معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات کشور از فعالیت ۱۹۳ مزرعه پرورش خاویار خبر داد و گفت: هدفگذاری ۲ میلیارد دلاری در برنامه صادرات آبزیان تعریف‌شده است.
سرپرست وزارت جهادکشاورزی گفت: افزایش ظرفیت تولید گوشت مرغ به میزان ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تن در کشور به منظور توسعه بازارهای صادراتی هدفگذاری شده است.
کاشت ۸ میلیون اصله نهال در سطح ۶ هزار هکتار ظرف چهار سال در راستای ترسیب کربن و احیا و توسعه جنگل‌ها و رویشگاه‌های استان تهران هدفگذاری شده است.
معاون وزیر کار با با بیان اینکه ایجاد سالانه یک میلیون شغل مسئله بیکاری را در کشور ریشه کن نمی کند، گفت: ۲.۳ میلیون نفر بیکار در کشور داریم که ۴۰ درصد آنها فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند.
ساداتی نژاد با تاکید بر کاشت ۱۰ میلیارد درخت گفت: درختکاری را در قالب طرح‌های فراسرزمینی به خارج از ایران توسعه می‌دهیم.
وزیر ارتباطات گفت: هدف گذاری برای اقتصاد دیجیتال در تولید ناخالص داخلی تا سال ۱۴۰۴ حدود ۱۰ درصد است.
رییس سازمان شیلات کشور گفت: طبق هدفگذاری صورت گرفته در برنامه هفتم توسعه تولیدات کشور در حوزه محصولات آبزی به دو میلیون و ۶۰۰ هزار تن خواهد رسید.
وزیر جهاد کشاورزی از هدفگذاری ۳ میلیارد دلاری در بخش تجاری بین دو کشور ایران و قزاقستان خبر داد و گفت: از این میزان نزدیک به ۵۰۰ میلیون دلار انجام شده است که باید به ۶ برابر ارتقا یابد.
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: ما باید نرخ خوراک گاز برای پتروشیمی‌ها را در بودجه امسال واقعی کنیم چون این واحدها همچنان نمی‌خواهند ملزومات توسعه را رعایت کنند و کالاهایشان به صورت خام صادر می‌کنند.
رییس سازمان حفظ نباتات کشور از هدف‌گذاری افزایش دو برابری صادرات محصولات کشاورزی تا پایان برنامه هفتم خبر داد و گفت: صادرات کیوی به هند از هفته آینده از سر گرفته می‌شود.
هشتمین گردهمایی روسای شعب استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد با موضوع ارزیابی عملکرد شعب و بررسی میزان تحقق اهداف تعیین شده با حضور مدیر شعب استان برگزار شد.
وزیر صمت تصریح کرد: هر کشوری که بتواند صادرات بیشتری داشته باشد وضع بهتری دارد و این به معنای تراز تجاری مثبت است. خوشبختانه اعلام می‌کنم با روند فعلی تراز تجاری کشور در پایان سال آینده مثبت می‌شود.
وزیر صمت تصریح کرد: هر کشوری که بتواند صادرات بیشتری داشته باشد وضع بهتری دارد و این به معنای تراز تجاری مثبت است. خوشبختانه اعلام می‌کنم با روند فعلی تراز تجاری کشور در پایان سال آینده مثبت می‌شود.
وزیر صمت تصریح کرد: هر کشوری که بتواند صادرات بیشتری داشته باشد وضع بهتری دارد و این به معنای تراز تجاری مثبت است. خوشبختانه اعلام می‌کنم با روند فعلی تراز تجاری کشور در پایان سال آینده مثبت می‌شود.
براساس توافق میان وزرای اقتصاد و صمت و رئیس‌کل بانک مرکزی استفاده از ابزارهای تامین مالی زنجیره‌ای با بسترسازی بورس کالا به میزان ۱۰۰ هزار میلیارد تومان هدف گذاری شد.
رئیس کل بانک مرکزی از هدفگذاری ۳۰ درصدی رشد نقدینگی در سال ۱۴۰۱ توسط بانک مرکزی خبر داد و گفت: در راستای تنظیم رابطه مالی بانک مرکزی و دولت، شورای هماهنگی دولت و بانک مرکزی تشکیل شده است.
مدیرعامل هلدینگ گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو از هدف‌گذاری برای گسترش فعالیت‌های تخصصی و توسعه بازارهای خارج گروه ایکیدو و شرکت‌های زیرمجموعه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ