قرارگاه ملی حدنگاری، با هدف سیاست گذاری، نظارت و ارزیابی دقیق اقدامات و برنامه‌های اجرای ۱۰۰ درصدی حدنگاری، در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور راه تشکیل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در احکامی، «محمد چکشیان» معاون فرهنگی و اجتماعی را به سمت نائب‌رئیس و «هادی بهداد» را به سمت دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارتخانه منصوب کرد.
نهمین پیش نشست تخصصی دومین همایش ملی «انقلاب اسلامی و افق تمدنی آینده» با محوریت ارزیابی وضعیت تحقق تکالیف قانون جهش تولید مسکن برگزار شد.
فرمانده سپاه گفت: کلان بیمارستان غدیر یکی از پروژه‌های معظم ملی ما است که با همت و مجاهدت‌های فرزندان ایران اسلامی و متخصصین داخلی در مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) ساخته شده است.
فرمانده سپاه گفت: کلان بیمارستان یکی از پروژه‌های معظم ملی ما است که با همت و مجاهدت‌های فرزندان ایران اسلامی و متخصصین داخلی در مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) ساخته شده است.
اهواز- معاون عمرانی استاندار خوزستان از تشکیل قرارگاه جهادی مسکن در استان با هدف شتاب در نهضت ملی مسکن خبر داد.
نامه قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی و بیش از ۱۵۰ تشکل دانشجویی و مردمی به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیرامون اعتبار زدایی از اسناد عادی و وکالتی ارسال شد.
دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی گفت: تیم نظارت و بازرسی وزارت راه و شهرسازی با قدرت، حل مسائل و مشکلات بخش مسکن را در حوزه اراضی، ساخت و سایر موارد رصد می‌کنند.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نخستین جلسه قرارگاه نهضت ملی مسکن شهرهای جدید بر تعیین‌تکلیف و جانمایی اراضی ساخت مرحله سوم پروژه‌های نهضت ملی تاکید کرد.
قرار گاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی و ۷۱ تشکل و مجموعه مردمی و دانشجویی با موضوع اضافه شدن بند قانونی شفافیت تسهیلات کلان بانکی به قانون بودجه نامه‌ای را خطاب به رئیس مجلس نوشتند.
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) گفت: هر کشوری که با رژیم صهیونیستی برای تهدید امنیت ملی ایران همکاری کند، هزینه اقدامات خود را خواهد پرداخت.
اسماعیلی درباره مسئله حجاب گفت: دنبال ایجاد وفاق و همگرایی ملی در این حوزه هستیم؛ چراکه معتقدیم این مسئله، مسئله ذاتی در جامعه ایرانی است و این مسئله را با حوزه فرهنگی و اجتماعی حل می‌کنیم.
قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی به همراه 110 تشکل مردمی و دانشجویی نسبت به اظهارات گستاخانه رئیس جمهور کره جنوبی واکنش نشان دادند.
زمزمه تغییر مدیریت مرکز مرکز ملی فضای مجازی به عنوان بازوی نظارتی شورای عالی فضای مجازی این روزها در حالی شنیده می شود که فعالان حکمرانی فضای مجازی انتقادات زیادی به عملکرد این نهاد دارند.
قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی نسبت به طرح مجلس در خصوص مالیات بر عایدی سرمایه واکنش نشان داد.
قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی به منظور بکار گیری از ظرفیت‌های انرژی‌های تجدید پذیر در کشور به رئیس محترم دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور نامه نگاری کرد.
قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی به منظور بکار گیری از ظرفیت‌های انرژی‌های تجدید پذیر در کشور به رئیس محترم دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور نامه نگاری کرد.
مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از تمدید مهلت ارسال آثار دومین همایش ملی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح خبر داد.
قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی در نامه ای خطاب به رئیس سازمان خصوصی سازی نوشت هیچکدام از اهداف سیاست‌های کلی اصل ۴۴ تاکنون محقق نشده است.
دستیار و مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی جزئیات دومین همایش ملی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه را تشریح کرد.
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) گفت: از نظر ما رژیم صهیونیستی به عنوان تهدید امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در اولویت نخست قرار دارد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: از طریق قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در تلاش هستیم ۲۰۰ هزار ایثارگری که در دهک‌های پایین قرار دارند، تحت پوشش طرح نهضت ملی مسکن قرار گیرند.
دبیر قرارگاه ملی جمعیت گفت: در جلسه قرارگاه مقرر شد بخش‌های مرتبط با وزارت آموزش‌وپرورش تدابیر ویژه حمایتی از زوج‌های جوان فرهنگی و دانشجو معلم را در دستور کار خود قرار دهند.
فرمانده قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح از افزایش وام اشتغال سربازان به ۱۵۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: رئیس جمهور سند ملی مهارت آموزی و اشتغال سربازان را تایید کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در توئیتی از عملکرد "مخبر"انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ