میزگرد چالش های سرمایه گذاری و دلایل خلق مناطق آزاد در خبرگزاری مهر مورد بررسی کارشناسان قرار گرفت که در این میزگرد گفته شد هنوز هدف ایجاد مناطق آزاد اقتصادی برای دولت و مسئولان مشخص نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ادامه گفت‌وگو با محسن رامخو قائم مقام شرکت رونیکس را به بهانه نمایشگاه صنعت ساختمان می خوانید.
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ایجاد فرصت شغلی و تربیت نیروی انسانی ماهر از مهم‌ترین اهداف ایجاد هنرستان‌های جوار کارخانه است.
یک کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: هدف اصلی پیمان شانگهای بعد از تأسیس آن، ایجاد یک نظم نوین جهانی مبتنی بر چند جانبه‌گرایی برای مقابله با یک جانبه‌گرایی آمریکا و کشورهای متحد آن است.
معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گفت: هدف ما ایجاد زنجیره ارزش بین هنرمند، صنعتگر و بازرگان است. باید از حمایت توصیفی فاصله گرفت. اکنون زمان حمایت فعال و کنشگر است.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش با هدف کم‌کردن فاصله بازار کار و آموزش، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را در جوار کارخانه‌ها و شهرک‌های صنعتی ارائه خواهد کرد.
جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سه قوه، با دستور ادامه بررسی اختیارات ارزی بانک مرکزی، با حضور سران قوا و دیگر اعضا و به ریاست رئیس جمهور تشکیل شد.
بانک ملت با هدف افزایش آگاهی عمومی در یک اینفوگرافی نحوه فعال‌سازی غیرحضوری حساب‌های وکالتی را تبیین کرد.
بانک ملت با هدف افزایش آگاهی عمومی در یک اینفوگرافی نحوه فعال‌سازی غیرحضوری حساب‌های وکالتی را تبیین کرد.
نمایشگاه آبادیران با هدف اتصال شرکت‌های دانش‌بنیان به بازار پروژه‌های محرومیت‌زدایی، کمک به توسعه مناطق محروم و بازار و تسهیل خرید کالا و خدمات‌ شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برگزار می شود.
معاون امنیتی وزارت کشور گفت: هدف دشمن از اقدامات این روزها تعطیلی مدارس و ایجاد آشوب و نگرانی در میان مردم است.
مشهد ـ مدیر حوزه علمیه خراسان با تاکید بر ضرورت تببین محورهای پیام منشور روحانیت جهت مقابله با دسیسه‌های دشمنان گفت: هدف دشمن این است که میان طلاب جوان و جامعه روحانیت اختلاف ایجاد کند.
کارشناس مسائل بین الملل گفت: هدف آذربایجان برای شکایت از ایران به مجامع بین المللی ایجاد فضای تبلیغاتی و ایران هراسی است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان ما چه در داخل و چه در خارج این هدف را داشته اند که میان امام و امت فاصله بیاندازند.
«تورج فرهادی»، شهردار منطقه ۱۹ می‌گوید: «با هدف هم‌افزایی، ایجاد فضا و امکانات مطلوب‌تر و خدمت‌رسانی به شهروندان، به‌خصوص ساکنان مناطق جنوبی شهر، و ایجاد روحیه نشاط و تقویت سلامت جسم و روح بانوان، راه‌اندازی فضای آموزش چوگان در دستور کار قرار دارد.»
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی گفت: مجتمع‌های ترکیبی را در جزیره کیش با هدف اقتصادی کردن پروژه‌های گردشگری ایجاد می‌کنیم. پیشنهادمان این است که مناطق آزاد در این زمینه پایلوت شوند.
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی گفت: مجتمع‌های ترکیبی را در جزیره کیش با هدف اقتصادی کردن پروژه‌های گردشگری ایجاد می‌کنیم. پیشنهادمان این است که مناطق آزاد در این زمینه پایلوت شوند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد از ایجاد ۲۱۸ هزار فرصت شغلی برای جامعه هدف، از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
کیش- وزیر ورزش و جوانان گفت: هدف ما از حضور در میادین بین المللی از جمله جام جهانی ۲۰۲۲ حفظ عزت ایران بوده و ایجاد حاشیه برای تیم ملی فوتبال بازی با روحیه بازیکنان و مردم است.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: هدف دشمن ایجاد وقفه در پیشرفت کشور است و با وجود پیشرفت های کشور با تمام توان می‌کوشد در حرکت کشور به سمت پیشرفت و خدمت به مردم، توقف و اخلال ایجاد کند.
مشهد ـ مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: هدف اصلی دشمن ایجاد انشقاق در وحدت و تضعیف امنیت ملی است.
زارع‌پور با بیان اینکه تمام سرور‌ها و خدمات داخلی کشور به صورت ۱۰۰ درصدی در حال فعالیت است، گفت: ما ظرفیت‌های داخلی بسیار خوبی در همه بخش‌ها داریم، در حالیکه پلتفرم‌های آمریکایی در بسیاری از کشور‌های اروپایی، موضوعات خرید و فروش، جابه جایی مسافر و... را در برگرفته‌اند. ما امروز ظرفیت‌های بومی خودمان را داریم که در حال کار هستند.
«آمریکا در قالب ابتکار جدید خود موسوم به ایجاد شبکه پهپادیِ منطقه ای، صرفا مهار و کنترل نفوذ و قدرت منطقه ای ایران را در دستورکار ندارد، این کشور در عین حال، به دنبالِ متحد کردن جبهه همراه با خود در خاورمیانه و البته پیشبردِ چراغ خاموشِ "توافق ابراهیم" از طریق کنار هم قرار دادن اسرائیل و عربستان سعودی در یک ابتکار دسته جمعی منطقه ای و زمینه چینی جهت توسعه این توافق نیز است.»
در راستای تشکیل میز‌های مطالعاتی در دانشگاه‌های سراسر کشور با هدف حمایت از نظام حکمرانی در نگاه به مسائل کنونی و آینده کشور و تشکیل گروه‌های مسأله‌محور و رصد این مسائل با استفاده از ظرفیت علمی اساتید علمی دانشگاه‌ها، نشست هم‌اندیشی رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری با سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز علمی، پژوهشی و آموزشی در محل این سازمان برگزار شد.
به دنبال تعدد سوال‌های مشترک بسیاری از مردم مبنی بر اینکه با توجه به شرایط فعلی بازار سکه و طلا و تغییرات بازار ارز و قیمت طلای جهانی آیا سرمایه‌گذاری در بازار سکه و طلا اقدامی درست است یا خیر؟ دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن منع سرمایه‌گذاران به حضور در بازار طلای آب شده، ورود به بازار سکه و مصنوعات طلا را ایمن‌ترین سرمایه‌گذاری دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ