روند بروز سرطان پستان در ایران بین سال‌های ۱۳۸۲ تا ۱۳۹۶ از ۱۵.۹۶ به ۴۰.۷۲ در ۱۰۰ هزار زن افزایش یافته است. همچنین مشخص شد که فراوانی نسبی سرطان پستان در زنان از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۶ از ۲۵ درصد به ۲۶.۴۷ درصد تغییر کرده و شایع‌ترین سرطان در بین زنان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزد- این روزها هشدار آلودگی هوا و عدم حضور افراد آسیب پذیر در محیط شهر بارها اعلام شده و یزدی ها شرایط حساس و خطرناک را بیشتر از گذشته تجربه می کنند و این رهاورد صنایع و معادن است.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش ابر بدلیل گذر موج ناپایدار شمالی از روی استان طی ۲ روز پیش رو خبرداد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای هوای استان طی هفته جاری روند افزایشی خواهد داشت.
به گزارش کارشناس هواشناسی؛ سامانه بارشی تا روز پنجشنبه در نوار شمالی کشور فعال خواهد بود.
در فروردین‌ سال ۱۴۰۲ بیش از ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار فقره چک مبادله‌ شد که نسبت به ماه مشابه سال قبل، بیش از ۲۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
با کمک نانولوله‌های کربنی مملو از آهن، محققان نانورباتی ساختند که می‌تواند به تومور سرطانی در بیماران مبتلا به گلیوبلاستوما رود و سلول‌های سرطانی را از بین ببرد.
توقف صادرات و تولید نفت در اقلیم کردستان عراق و افزایش غیرمنتظره ذخیره‌سازی‌های نفت خام آمریکا قیمت نفت در بازارهای جهانی را افزایش داد.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش‌های رگباری فردا مناطقی از استان از جمله کلانشهر اصفهان
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم روند افزایشی دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت پیش رو خبر داد.
پروانه‌های صادر شده برای احداث ساختمان در تابستان امسال ۴.۶ درصد افزایش یافته است.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از افزایش حجم تولید دارو در مجموعه داروسازی طی هفته‌های گذشته خبر داد.
امسال در ابتلا به آنفلوآنزا با سویه عجیب و جدیدی درگیر نبودیم و می‌توان گفت که تقریبا شرایط مانند سال‌های قبل از کرونا بوده است. منتها امسال یک ویژگی که در اپیدمی آنفلوآنزا وجود داشت، این بود که علائم تنفسی را در کودکان بیشتر شاهد بودیم، اما به لحاظ تعداد و روند، تقریبا شرایط مانند قبل از کرونا بود.
سرطان کولورکتال سومین سرطان شایع در جهان است. مطالعات اخیر نشان می‌دهد که اشکال غلیظ یورولیتین A، محصول طبیعی هضم انار، باعث میتوفاژی (تجزیه میتوکندری) می‌شود. این روند به نوبه خود، باعث ایجاد میتوکندری جدید می‌شود و ابتلاء به بیماری‌های مرتبط با افزایش سن را کاهش می‌دهد.
روند افزایشی آنفلوآنزا و آمار ۱۹.۹۹ درصدی استفاده از ماسک
قیمت نفت روز جمعه در پی کاهش ارزش دلار، افزایش یافت اما نگرانیها نسبت به دورنمای تقاضای چین برای سوخت، مانع صعود بیشتر قیمت شد.
گروه خودروسازی سایپا در ادامه روند افزایشی تولید در سال جاری نسبت به سال گذشته، در ابتدای آبان سال جاری با تولید ۲۵۳ هزار و ٧٦٢ دستگاه خودرو نسبت به ابتدای آبان سال گذشته با تولید ۲۴۷ هزار و ٦٩٩ دستگاه خودرو به میزان ۶ هزار و ٦٣ دستگاه بیشتر تولید کرده است.
در هفته گذشته شاهد بودیم که موارد بیماری به شدت افزایش یافت، تا جایی که حدود ۵۰ درصد نمونه‌هایی که علایم سرماخوردگی داشتند، مبتلا به این بیماری بوده اند. در دو سال گذشته که با شیوع بالای کرونا، شیوع آنفلوانزا به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کاهشی بود؛ اما امسال که کمتر شاهد رعایت پروتکل‌ها هستیم، بروز موارد افزایشی دور از انتظار نیست.
در هفته گذشته شاهد بودیم که موارد بیماری به شدت افزایش یافت تا جایی که حدود ۵۰ درصد نمونه‌هایی که علائم سرماخوردگی داشتند، مبتلا به این بیماری بوده اند. در طول دو سال گذشته که با شیوع بالای کرونا، شیوع آنفلوانزا به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کاهشی بود، اما امسال که کمتر شاهد رعایت پروتکل‌ها هستیم، بروز موارد افزایشی دور از انتظار نیست.
روند افزایشی آنفلوانزا در کشور/ خطر تا بهمن‌ماه بیخ گوشمان است/ ۶ راه پیشگیری از ابتلا
طبق گزارش کمیسیون انرژی مجلس، با توجه به شروع افت فشار در مخازن گازی میدان پارس جنوبی و ادامه روند افزایشی مصرف، چالش جدی برای تأمین گاز طبیعی در آینده بسیار نزدیک وجود خواهد داشت.
بررسی آماری نشان می‌دهد بیشترین نرخ مشارکت اقتصادی در تابستان امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان‌های زنجان با ۴۹.۴ درصد، اردبیل با ۴۷.۵ و آذربایجان غربی با ۴۶ درصد به ثبت رسیده است.
معامله گران ارزی در هفتمین روز از مهرماه، شاهد نوسان افزایشی شاخص ارزی هستند. این در حالی است که بهای دلار و یورو مسافرتی امروز برابر شده است.
سخنگوی گمرک گفت: تجارت غیر نفتی کشور در ماهِ مرداد، به ۸ میلیارد و ۱۰۹ میلیون دلار رسید که نسبت به مرداد سال قبل رشد ۲۵.۴ درصدی داشته است.
افزایش فوت نیز در ۱۹ استان گزارش شده است که شامل مازندران، خوزستان، البرز، اصفهان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، قم، گیلان، فارس، خراسان جنوبی، گلستان، بوشهر، قزوین، همدان، کرمانشاه، یزد، سیستان و بلوچستان و خراسان شمالی و ایلام بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ