اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مهمترین اولویت آموزش و پرورش توجه به نهاد خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جهت گیری های پراکنده و غیرمنسجم در طول برنامه و نبود نگاه کل نگر به حوزه فناوری و نوآوری در کشور و مشخص نبودن اولویت های فناورانه از مهمترین آسیب های لایحه برنامه هفتم توسعه در این حوزه است.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: مهمترین وظیفه این شورا این است که اقتصاد را به اولویت اول کشور تبدیل کند و این به هماهنگی و هم افزایی ۳ قوه نیازمند است
وزیر کشور گفت: برگزاری باشکوه انتخابات مهم‌ترین اولویت کشور محسوب می شود چرا که حضور حداکثری در انتخابات لازمه اقتدار ملی و تثبیت کننده امنیت کشور است.
وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که مهمترین اولویت ناتو تامین سامانه‌های پدافند هوایی برای اوکراین است.
شاید مهم‌ترین خروجی جلسه برگزار شده بین مهدی تاج، حبیب کاشانی و البته امیر قلعه‌نویی، انتخاب گزینه‌ای داخلی برای سرمربیگری تیم امید است.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: سنددار کردن اراضی کشاورزی از مهمترین اولویت‌های کاری وزارت جهاد کشاورزی و دستور مقام معظم رهبری است.
بانک‌ها اعتبارسنجی را شوخی گرفته اند؛ این جدیدترین موضع گیری وزیر اقتصاد در خصوص یکی از مهم ترین اولویت های اقتصادی دولت در راستای تسهیل دسترسی مردم به دریافت وام از شبکه بانکی است، اما به نظر می رسد مشکل اصلی، در اتاق مدیریت این بانک هاست که قرار نیست همراهی کنند.
قالیباف تاکید کرد: امروز مبارزه ما مسئولان مبارزه با گرانی و تحول در عرصه اقتصادی است و قطعا ضعف است که دشمن بر آن سوار می‌شود و این وظیفه ماست که پیش برویم و تکلیفی بر مجلس و دولت و قوه قضاییه و همه کارآفرینان است و اولویت ما حل مشکلات اقتصادی است.
امضای تفاهم نامه ایران و عمان در صنعت نفت، مصرف برق در سال ۱۴۰۵ به ۹۰ هزار مگاوات می‌رسد و اجرای پروژه‌های نیمه‌کاره، اولویت اصلی وزارت نفت از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته  جاری بودند.
معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: اولویت نخست ما مقابله با تبعات بحران معیشتی و استواری در برابر تحریم آمریکا به عنوان مهمترین عامل رنج لبنانی هاست.
رئیس جدید مجلس نمایندگان آمریکا تأکید کرد که مهمترین اولیت کاری‌اش، پایین‌آوردن قیمت‌ها و جلوگیری از هزینه‌های بیهوده در واشنگتن است.
اهواز - نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: تربیت نسلی از دانش آموزان توحیدی و اخلاق مدار به عنوان یک اصل اولویت دار در دستور کار مجموعه تعلیم و تربیت کشور قرار گیرد.
یک عضو دفتر سیاسی جنبش حماس از آزادی اسرای فلسطینی به عنوان یکی از مهمترین اولویت های این جنبش از زمان تاسیس خود یاد کرد.
رئال مادرید یکی از مهم‌ترین هدف‌های خود برای ماه‌های آتی را تمدید قرارداد با کریم بنزما، لوکا مودریچ و تونی کروس تعریف کرده است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز مباحث آموزشی و آموزش رزم زمینی در نیروی زمینی ارتش از اهمیت و جایگاه بسیار بالایی برخوردار است.
رئیس پارلمان لبنان تاکید کرد که در حال حاضر مهمترین اولویت این کشور انتخاب رئیس جمهور است.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه اولویت مبارزه با قاچاق مواد مخدر، مقابله با باند‌ها و تشکیلات سازمان یافته تجارت مواد افیونی است، بر تمرکز بیشتر دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی برای مقابله با این باند‌های سازمان‌یافته در مرز‌ها و قبل از توزیع در داخل کشور تاکید کرد.
یکی از مهم‌ترین مهره‌های چند سال اخیر فدراسیون به دنبال بازگشت دوباره به فوتبال است.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: کاهش ریسک از وضع موجود شهر با تمرکز بر پیشگیری از وقوع حوادث و بحران‌ها و ایمن‌سازی ساختمان‌ها از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری تهران است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تکریم رزمندگان دوران دفاع مقدس، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از مهمترین دغدغه‌های فرماندهان و مسئولان در این نیرو و در اولویت برنامه‌ریزی آنها قرار دارد.
سرپرست جدید شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: اولویت اول برنامه‌های میان‌مدت مترو بازگشایی مدارس و تدابیر روز اول مهر است.
قم- سخنگوی وزارت خارجه گفت: رژیم صهیونیستی و تبیین ماهیت حقیقی و خطرهای آن برای صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی باید یکی از مهم‌ترین مباحث رسانه‌ای گفتمان انقلاب و رسانه‌های انقلابی باشد.
توسعه شبکه ریلی مترو تهران یکیداز مهمترین اولویت ها و الزاماتی است که مدیریت شهری به دنبال آن است و برای احداث و تکمیل ۳۳۰ ایستگاه و ۱۱ خط مترو تا ۴ آینده به منابع مالی بسیای نیاز است .
خرید یک مهاجم خارجی پیش از شروع لیگ برتر، مهمترین اولویت باشگاه تراکتور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ