قم- سخنگوی وزارت خارجه گفت: رژیم صهیونیستی و تبیین ماهیت حقیقی و خطرهای آن برای صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی باید یکی از مهم‌ترین مباحث رسانه‌ای گفتمان انقلاب و رسانه‌های انقلابی باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره با اهمیت تشریح پیام واقعه غدیر گفت: تبیین، شناخت و رساندن درست پیام واقعه غدیر یکی از راه‌های مقابله با هجمه‌ها و جنگ شناختی دشمنان اسلام است.
وزیر کشور با بیان اینکه جهاد تبیین مقدمه لازم و قطعی امربه معروف و نهی از منکر است، گفت: باید برای شناساندن معروف و پرهیز از منکر به‌دور از انفعال، در چارچوب منطق و فکر اقدام کرد.
حجت الاسلام تقوی جهاد تبیین در امر غدیر را مهم‌ترین سیاست این ستاد در ایام جشن غدیر قلمداد کرد.
کرمان- سخنگوی دولت با اشاره به لزوم اطلاع رسانی پیشرفتهای کشور گفت: جهاد تبیین یک فرصت ارزشمند برای این کار است.
دومین نشست از سلسله نشست های علمی و مطالعاتی پیرامون تبیین شخصیت و معرفی خدمات سردار سلیمانی در مرکز مطالعات سیاسی بین المللی وزارت امورخارجه برگزار شد.
ایران می‌تواند در اجلاس جهانی ILO به‌ وسیله جامعه زنان از اسناد بالادستی و قوانین موضوع در خصوص اشتغال زنان با رویکرد خانواده‌محوری که تدوین شده‌اند، حمایت کند.
رئیس جمهور در دیدار اعضای کنگره ملی بزرگداشت شصتمین سالروز قیام تاریخی ۱۵ خرداد، بر ضرورت تبیین خدمات و اقدامات صورت گرفته به نام نظام و انقلاب اسلامی، از تریبون‌های مختلف تاکید کرد.
زرندیه- معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: تبیین خدمات دولت موجب امیدآفرینی و خنثی کننده نقشه های دشمن است.
دبیرکل حزب‌الله لبنان، فردا شب در مراسمی به مناسبت سالروز عید مقاومت و آزادسازی جنوب لبنان از اشغال صهیونیست‌ها، سخنرانی خواهد کرد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور سیاست‌های ۱۹ گانه این سازمان را تشریح کرد.
مدیرعامل بانک سپه در همایش سراسری مدیران ارشد رویکردهای کلان و ضرورت های عملیاتی این بانک در سال ۱۴۰۲ را تشریح کرد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: جهاد تبیین کاربرد اساسی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان دارد.
تربت حیدریه ـ فرماندار تربت حیدریه گفت: جهاد تبیین اولویت مهم و ضروری جامعه و مدیران است و باید این افراد پاسخگوی شبهات روز به مردم باشند، زیرا مردم سرمایه اجتماعی نظام هستند.
همایش تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای صبح امروز دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ با حضور جمعی از مسئولین لشکری و کشوری در شهرک امام خمینی برگزار شد.
مجلس خبرگان رهبری در پایان یازدهمین اجلاسیه خود تاکید کرد:تبیین حقایق ناب انقلاب اسلامی به ویژه دستآوردهای شگرف نظام مقدس جمهوری اسلامی یک تکلیف دائمی برای تمام دلسوزان انقلاب اسلامی است.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از اعلام آمادگی این معاونت برای تبیین حماسه‌های زنان آزاده سیاسی در دوران مبارزات انقلاب اسلامی خبر داد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به تبیین نگاه «کریمانه» اسلام نسبت به زنان گفت: ۴۰ درصد فرزندان در غرب خارج از چارچوب ازدواج به دنیا می‌آیند.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: راه پیروزی و غلبه بر دشمنان، شناخت شهدا و تبیین دستاوردهای نظام اسلامی و دشمن شناسی است.
در ستاد بازی‌های آسیایی و پاراسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین، شاخص‌های اعزام به این دو رویداد در حضور وزیر ورزش و جوانان تبیین شد.
معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور بخشنامه مقابله با ترک فعل مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی را تشریح و تبیین کرد.
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: در وقایع اخیر حتی ممکن است اغتشاش‌گرها هم مورد آسیب قرار گرفته باشند، این آسیب‌هایی که به آنان اعم از اموال و جان‌شان رسیده است باید مورد بررسی قرار بگیرد و اتفاقا اگر این افراد مورد ظلم قرار گرفته‌اند، باید تکلیف‌شان روشن شود.
سخنگوی قوه قضائیه علت صبر دستگاه قضایی به مطالبه افکار عمومی و برخورد با قاطع اغتشاش گران را تشریح کرد.
سخنگوی فراجا ضمن تبیین شعار هفته فراجا ۱۴۰۱ گفت: خدمتگزاری پلیس خادم به عنوان نوک پیکان و خط مقدم مواجهه با مشکلات آحاد مردم بر کسی پوشیده نیست.
رئیس‌جمهور گفت: همه دستگاه‌های اجرایی با بیان واقعیات پیشرفت‌های علمی کشور دشمن را در رسیدن به اهداف خود در ناامید کردن جامعه ناکام گذاشته و جامعه نخبگانی را بیش از پیش امیدوار کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ