خرید یک مهاجم خارجی پیش از شروع لیگ برتر، مهمترین اولویت باشگاه تراکتور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید رسول موسوی در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت :«امروز یکصد و چهارمین سالروز استرداد استقلال افغانستان است. در دیدار با سرپرست سفارت افغانستان در تهران این روز را که برای تمام مردم افغانستان مورد احترام است تبریک گفتم.»
بعد از جذب محمدحسین کنعانی‌زادگان، این باشگاه باید یک بازیکن را از لیست خود خارج کند.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بدرقه وزیر خارجه کویت این کشور را ترک کرد و راهی امارات، چهارمین مقصد سفرش به حاشیه خلیج فارس شد.
مرد شماره یک نیمکت استقلال می تواند به چهارمین سرمربی خارجی تاریخ این باشگاه تبدیل شود که دربی را برده است.
در پیش‌گفتار لایحه برنامه هفتم توسعه که برای سال‌های ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۶ تدوین و دارای ۲۲ فصل و ۷ بخش شامل اقتصادی، زیربنایی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، فناوری، آموزشی، سیاست خارجی، دفاعی، امنیتی، اداری، حقوقی و قضایی است، آمده: «برنامه هفتم توسعه چهارمین برش از سند چشم‌انداز ۲۰ ساله کشور و اولین برنامه در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که برای تحقق عدالت و با رویکرد مسئله‌محوری بر موضوعات انسانی و مهم کشور تمرکز نموده است. این برنامه با اتکا به اسناد بالادستی از جمله؛ سند تحول دولت مردمی برنامه‌های اولویت‌دار مشخصی را براساس پیشران‌های توسعه‌محور انتخاب و مبنای حرکت توسعه مستمر و باثبات در جامعه تنظیم و تدوین نموده است.»
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (یکشنبه) با حضور در محل مصلی تهران از سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کردند.
هدایت تیم ملی بسکتبال ایران برای شرکت در جام جهانی 2023 به هاکان دمیر، سرمربی اهل ترکیه سپرده شد.
چهارمین دوره جشنواره دانش آموزی عکس، گرافیک و نقاشی مدرسه با حضور شرکت‌کنندگان خارجی و تقدیر از برگزیدگان به اتمام رسید.
در حاشیه چهارمین نشست کشور‌های همسایه افغانستان در سمرقند امیرخان متقی سرپرست وزارت خارجه دولت سرپرستی موقت افغانستان و حنا ربانی وزیر مشاور در امور خارجی پاکستان با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان که در رأس هیئتی برای شرکت در چهارمین نشست همسایگان افغانستان در ازبکستان به سر می‌برد، با وزیر خارجه ازبکستان دیدار کرد.
مردم ایران با شعارهایی مانند «منافق وطن سوز/ خائن آتش افروز» پاسخ مناسبی به دشمنان داخلی و خارجی استقلال کشور در چهل و چهارمین جشن استقلال ایران دادند.
وزیر امور خارجه و تجارت مجارستان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی به امیرعبداللهیان تبریک گفت.
معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه تایلند به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی به امیرعبداللهیان تبریک گفت.
وزیر امور خارجه و تجارت مجارستان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی به امیرعبداللهیان تبریک گفت.
تیم ملی عراق با شکست ۳-۲ عمان در دیدار پایانی جام خلیج فارس برای چهارمین بار قهرمان این رقابت‌ها شد. در این مسابقه که در ورزشگاه بین المللی بصره برگزار شد عراق در دقیقه ۲۴ توسط ابراهیم بایش گل رساند. صلاح یحیایی در دقیقه ۹۶ از روی یک ضربه پنالتی گل تساوی عمان را به ثمر رساند تا اینکه امجد عطوان در دقیقه ۱۱۶ گل دوم عراق را به ثمر رساند. در ادامه عمر محمد در دقیقه ۱۲۰ بازی را به تساوی کشاند و سرانجام مناف یونس در دقیقه ۱۲۲ گل سوم و پیروزی‌بخش عراق را به ثمر رساند. این اولین قهرمانی عراق در این رقابت‌ها با هدایت یک مربی خارجی است.
وزیر خارجه ایتالیا اعلام کرده است که اتحادیه اروپا چهارمین بسته تحریمی علیه تهران را آماده می کند.
گئورگی گولسیانی با ثبت چهارمین گل، دهمین گلزن خارجی برتر پرسپولیس شد.
پاکو خمس به دنبال این است که از چهارمین سهمیه بازیکن خارجی تراکتور هم استفاده کند.
در این جلسه دادگاه، به دستور قاضی صلواتی فیلم‌هایی منتشر شد که مضمون آن فعالیت‌های مجرمانه و غیراخلاقی متهم در خارج از کشور بود که از اقداماتش فیلم تهیه و در صفحه مجازی اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته بود. همچنین تصاویری از چالش‌های غیر اخلاقی متهم در اینستاگرام، کلیپ‌های خودنمایی وی با استفاده از الفاظ رکیک و تشویق جوانان و نوجوانان به ثبت نام در سایت‌های قمار به نمایش در آورد.
کادرفنی پرسپولیس نگران گرفتن چهارمین پنالتی برای مهاجم برزیلی شاغل در لیگ برتر ایران در تقابل با این تیم است.
سرخپوشان با این پیروزی خارج از خانه، چهارمین برد متوالی خود در فصل بیست‌و‌دوم را جشن گرفت و با 14 امتیاز مقتدرانه به صدر جدول بازگشت.
معاون وزیر خارجه بولیوی و هیأت همراه که برای برگزاری اولین کمیسیون مشترک اقتصادی و چهارمین نشست رایزنی های سیاسی به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده اند، با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.
وزرای امور خارجه ترکیه و چین در حاشیه چهارمین نشست همکاری میان آنکارا و آسه‌آن در پایتخت کامبوج دیدار و گفتگو کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ