فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تکریم رزمندگان دوران دفاع مقدس، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از مهمترین دغدغه‌های فرماندهان و مسئولان در این نیرو و در اولویت برنامه‌ریزی آنها قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم تکریم از آزادگان گفت: صدام از شکست‌ناپذیری آزادگان در عراق به شکست‌پذیری خود در برابر رزمندگان ایران پی برد.
مراسم تکریم و معارفه مدیر کل حراست شرکت ملی مس با حضور مسئولان حراست کل کشور و دکتر امیر خرمی‌شاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد.
مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی وزیر کشور با حضور وزیر و اعضای شورای معاونان وزارت کشور برگزار شد.
مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی وزیر کشور با حضور وزیر و اعضای شورای معاونان وزارت کشور برگزار شد.
جشن بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان
آیین روز خانواده و تکریم روز بازنشستگان فراجا
قم- آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان قم با حضور سردار رادان فرمانده فراجا و جمعی از مسئولان برگزار شد.
آئین تکریم و تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان ناوشکن سهند و سبلان با حضور فرمانده نیروی دریایی و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش برگزار شد.
دادستان کل کشور در دیدار نوروزی با کارکنان دادستانی کل کشور بر تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی بهتر بر مردم تاکید کرد.
سردار شریف با اظهار امیدواری نسبت به روشن شدن هر چه سریع‌تر سرنوشت جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان و دیگر عزیزان همراه وی تصریح کرد: عنوان جاوید الاثر و یا شهید جاویدالاثر یک اصطلاح عرفی بوده و برای تکریم و تجلیل شماری از فرماندهان و رزمندگان اسلام در دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی به کار می‌رود که از سرنوشت قطعی آن‌ها (شهادت یا زنده بودن) اطلاعات موثقی در دست نیست.
پنجمین اجلاس سراسری تکریم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور
آئین تکریم و معارفه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی
حسینی همدانی گفت: مسوولی که در نظام اسلامی نسبت به امر به معروف و نهی از منکر بی تفاوت باشد به درد این دولت نمی خورد و با تحریم کنندگان فرقی ندارد؛ غیرت دینی داشته باشید و از غیر خدا نترسید، مسوول ترسو به درد نظام اسلامی نمی خورد و جایی که باید اقدام کند، نیست و باید مثل رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم وسط میدان باشید و از ارزش های دینی و انقلابی و اسلامی دفاع کنید.
ضرورت تدوین لایحه برای تکریم شأن و جایگاه قضات
رئیس جمهور پیام حضور مردم در خیابان‌های شیراز و دیگر شهرهای کشور را علاوه بر محکومیت حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ، مقابله قاطع با تروریست‌ها و تأمین و تضمین امنیت کشور دانست.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی مشهد گفت: زائران پیاده، با طی کردن صدها کیلومتر، به حرم رضوی مشرف می‌شوند و لازم است که اقدامات مقتضی در رابطه با اسکان و حمل‌ونقل آنها انجام دهیم.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی مشهد گفت: زائران پیاده، با طی کردن صدها کیلومتر، به حرم رضوی مشرف می‌شوند و برماست که اقدامات مقتضی در رابطه اسکان و حمل‌ونقل انجام دهیم.
مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره سنجش و ارزیابی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه برگزار شد.
سامانه شناسایی، ارزیابی، تکریم و حمایت از ایثارگران زیست بوم دانش‌بنیان و خلاق راه‌اندازی شد.
کوتاه کردن فرآیند دادرسی ضروری است
امام صادق می‌فرماید: «هر مؤمن روزه‌دار هنگام سحر و افطارش سوره قدر را بخواند، همانند كسى است كه در فاصله این دو وقت، خونش در راه خدا ریخته شده است‌».
امام صادق می‌فرماید: «هر مؤمن روزه‌دار هنگام سحر و افطارش سوره قدر را بخواند، همانند كسى است كه در فاصله این دو وقت، خونش در راه خدا ریخته شده است‌.»
مدیر عامل گروه بهمن: تکریم مشتری اولویت اصلی ما در بهمن است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ