رییس سازمان انرژی اتمی گفت: در این سفر با رافائل گروسی مدیرکل آژانس دیدار می‌کنم. امیدوارم این گفتگو‌ها تسهیل‌گر باشد تا این نوع برداشت‌ها که ناشی از فشار سیاسی و عملیات روانی علیه ایران است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرد که امروز بیش از ۳۰۰ نوع مشتقات سنگین داریم که هر گرم از آن گاهی ده‌ها هزار دلار می‌ارزد.
امیرعبداللهیان گفت: این آمادگی را داریم در چارچوب مذاکراتی که تا کنون در وین انجام شده و پیام‌هایی که بین ما و طرف آمریکایی از طریق واسطه به صورت "نان پیپر" (none paper سند غیر رسمی) تبادل شده که متضمن رعایت منافع همه طرف‌ها و البته خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران هست نسبت به جمع بندی توافق و بازگشت همه طرف‌ها به تعهداتشان ذیل برجام عمل کنیم. تصور می‌کنم اگر طرف آمریکایی در چارچوب پیامی که ارسال کرده واقع بینانه برخورد کند و اظهارات رسانه‌ای ریاکارانه قبلی را تکرار نکند ما فاصله زیادی با توافق نخواهیم داشت.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: عمان علاوه بر تلاش برای وصول توافق وین، یکی از مراکز نقل و انتقال دارایی ارزی ایران از سایر بانک‌ها است.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: عمان علاوه بر تلاش برای وصول توافق وین، یکی از مراکز نقل و انتقال دارایی ارزی ایران از سایر بانک‌ها است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز پس از دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: توافق کردیم برجام را بر اساس مذاکرات وین احیا کنیم.
«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، در توییتی خبر داد شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار است درباره پیش‌نویس قطعنامه تحت عنوان «توافقنامه پادمانی ان‌پی‌تی با جمهوری اسلامی ایران» اقدام کند. وی افزود: توافقی رو متن نیست. (لذا) چاره‌ای جز رای‌گیری نیست.
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران بیان کرد: کنفرانس عمومی در اصل می‌تواند با برگزاری ملاقات‌های دوجانبه یا چندجانبه، فرصت گفت‌وگو درباره مسائل مختلف را فراهم کند و ما نیز همانند سال گذشته از فرصت به دست آمده در جریان برگزاری این کنفرانس استفاده کردیم و ملاقات‌هایی با کشورهای دیگر داشتیم.
رافائل گروسی، مدیرکل آژانس اتمی و محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، روز دوشنبه در وین با یکدیگر دیدار کردند.
محمد اسلامی فردا در راس هیاتی برای شرکت در اجلاس سالانه کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی راهی وین پایتخت اتریش می‌شود.
محمد اسلامی فردا در راس هیاتی برای شرکت در اجلاس سالانه کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی راهی وین پایتخت اتریش می‌شود.
در این ملاقات مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به دولت سوئد در قبال این تهاجم وحشیانه و قصور پلیس این کشور در اتخاذ اقدامات تأمینی بموقع و کامل، وفق کنوانسیون وین، به کاردار سوئد ابلاغ شد.
شیعیان و محبین اهل بیت در وین همزمان با اربعین حسینی در مرکز اسلامی امام علی علیه السلام گرد هم آمدند و با بزرگداشت این روز برای مصائب اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) عزاداری نمودند.
الجزیره در خبری از گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران و قطر در خصوص مذاکرات وین بر سر احیای برجام خبر داد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نوشت: با توجه به آخرین گزارش‌های دریافتی از مذاکرات وین، متاسفانه پیش‌نویس توافق احیای برجام همچنان با سیاست قطعی کشور فاصله زیادی دارد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: دیدگاه‌ها و ملاحظات جمهوری اسلامی ایران درباره ایده‌های ارائه‌شده از سوی «انریکه مورا» به وی‌ منتقل شده است.
اعضای هیأت مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران یکشنبه شب پس از جلسات مذاکراتی، با حضور در مرکز اسلامی امام علی (ع) وین، در مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی (ع) شرکت کردند.
اعضای هیأت مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران به ریاست علی باقری مذاکره کننده ارشد دیشب (شنبه) ۱۵ مرداد ماه پس از پایان روز سوم گفتگو‌ها در وین در مراسم عزاداری در مرکز اسلامی وین پایتخت اتریش شرکت کردند.
مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی در مرکز اسلامی امام علی وین با حضور تیم مذاکره کننده هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
اعضای هیأت مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران شب گذشته پس از پایان روز سوم گفتگوها، با حضور در مرکز اسلامی وین، در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شرکت کردند.
کارشناسان جمهوری اسلامی ایران برای دومین بار در دو روز گذشته، دقایقی پیش به منظور ادامه مذاکراتی که با محور رفع تحریم‌ها در وین جریان دارد، وارد هتل کوبورگ شدند.
نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی نسبت به نتیجه دیدار خود با نمایندگان جمهوری اسلامی در مذاکرات وین ابراز خوش بینی کرد.
هیات مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران امروز به ریاست علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه جهت ادامه مذاکرات رفع تحریم وارد وین پایتخت اتریش شده است.
دیدار و گفتگوی مذاکره کنندگان جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در وین در حال برگزاری است.
وحید جلال زاده، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگوی تفصیلی با شبکه العالم پیرامون آخرین وضعیت مذاکرات وین و برجام، هدف از سفر بشار اسد به تهران، آتش سوزی هفته گذشته در پارچین، مذاکرات ایران و عربستان در بغداد و ... توضیحاتی داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ