رئیس سازمان انرژی اتمی ایران بیان کرد: کنفرانس عمومی در اصل می‌تواند با برگزاری ملاقات‌های دوجانبه یا چندجانبه، فرصت گفت‌وگو درباره مسائل مختلف را فراهم کند و ما نیز همانند سال گذشته از فرصت به دست آمده در جریان برگزاری این کنفرانس استفاده کردیم و ملاقات‌هایی با کشورهای دیگر داشتیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روایتی از دیدار کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با رهبر انقلاب را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
جمعی از خانواده‌های معظم شهدا صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
وزیر و مدیران ارشد وزارت امور خارجه، سفرا و رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور صبح امروز (شنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار شمار زیادی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، معلمان را پرورش‌دهندگان جواهر قیمتی «نسل نوجوان و جوان» و معماران آینده کشور خواندند.
جمعی از دانشجویان و فعالان تشکل‌های دانشجویی در بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی عصر روز سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) جمعی از استادان زبان و ادب پارسی و شاعران جوان و پیشکسوت با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی دقایقی پیش با رئیس جمهوری اسلامی ایران دیدار و آیت‌الله رئیسی در این ملاقات، حفظ استقلال آژانس و رعایت حقوق ملت ایران را لازمه همکاری‌های دوطرفه دانست.
حتما درباره بیعت و دیدار همافران نیروی هوایی ارتش پهلوی با امام خمینی زیاد شنیده‌اید. مجله مهر در مصاحبه با خلیل صراف، از همافران حاضر در دیدار ۲۹ بهمن، به روایت انقلاب اسلامی پرداخته است.
جمع زیادی از کارآفرینان، تولیدکنندگان و دانش بنیان‌ها با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
ظهر امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس و جمعی از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری، تولید و ارائه محصولات فاخرِ مبتنی بر فکر نو و در نظر گرفتن اقتضائات اجتماعی و فرهنگی تبلیغ را در عین خشیت کامل از پروردگار، دو وظیفه مهم دستگاه‌های فرهنگی تبلیغاتی خواندند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز در دیدار رئیس و جمعی از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری، تولید و ارائه محصولات فاخرِ مبتنی بر فکر نو، و در نظر گرفتن اقتضائات اجتماعی و فرهنگی تبلیغ را در عین خشیت کامل از پروردگار، دو وظیفه مهم دستگاههای فرهنگی تبلیغاتی خواندند.
همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا علیها السّلام، جمعی از مداحان و ذاکران اهل‌بیت علیهم السلام با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
در آستانه سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها جمعی از مداحان و شاعران اهل‌بیت علیهم‌السلام با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
روایت جالب قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی از همراهی با سردار سلیمانی در دیدار شبانه با گروهی از اشرار مناطق جنوبی کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی به همراه جمعی از فعالان سیاسی امروز؛ یکشنبه صبح با علی شمخانی دبیرشورای عالی امنیت ملی دیدار کرد.
مستند غیر رسمی روایتی از دیدار برخی فعالان جهادی و گروه‌های خدمت‌رسانی به مناطق محروم با رهبر انقلاب اسلامی است.
اسلامی با تاکید بر این موضوع که هیچ فعالیت هسته‌ای در این سازمان از بدو تاسیس تا کنون بدون نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نبوده، خاطرنشان کرد: ظرفیت هسته‌ای کشور ما ۳ درصد ‌ظرفیت هسته‌ای موجود در جهان است، با این حال ۲۵ درصد نظارت‌های آژانس متمرکز ایران است.
وزیر خارجه جمهوری اسلامی در دیدار با با ایرانیان مقیم ارمنستان گفت: ۱۵ دقیقه بعد از ورود مهسا امینی به بیمارستان کسری، دو عنصر امنیتی در آنجا مستقر می‌شوند و هدایت از همان لحظه شروع می‌شود. / خبرگزاری دانشجو
رئیسی در دیدار جمعی از مسئولان نظام و میهمانان خارجی شرکت کننده در کنفرانس وحدت اسلامی با رهبر انقلاب گفت: در سفر اخیر خود به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل در دیداری که با دبیرکل سازمان ملل متحد داشتم در اول دیدار ایشان گفت «من اول باید از شما عذرخواهی کنم. عذرخواهی من به خاطر آن است که بسیار تلاش کردم تا تحریم را از کشور شما به خاطر مساله کرونا بردارم اما موفق نشدم. هر چه تلاش کردم نتوانستم.».
ویژه برنامه «مزد اخلاص» روایت حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در منزل شهید همدانی است که به فاصله چند روز بعد از شهادت ایشان انجام شد.
سرمربی تیم ملی هندبال ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل ترکیه، هدف خود را کسب مدال در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی عنوان کرد.
برگزاری مراسم ۱۴ خرداد در حرم مطهر حضرت امام با رعایت محدودیت جمعیت شرکت کننده مواجه است و از پیروان حضرت امام در سراسر کشور عذرخواهی کرد و در عین حال خاطرنشان شده که ستادهای استانی در شهرهای مختلف نیز این مراسم را برگزار خواهند کرد. سی و سومین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی پس از دو سال وقفه (بواسطه فراگیری ویروس کرونا) امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ