محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرد که امروز بیش از ۳۰۰ نوع مشتقات سنگین داریم که هر گرم از آن گاهی ده‌ها هزار دلار می‌ارزد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک عامل تکفیری عصر امروز با سلاح گرم وارد حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) شد و از ورودی اقدام به تیراندازی به سمت زائران و خادمان کرد.
اسامی دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان از سوی حسین عبدی اعلام شد.
اسلامی گفت: کار‌های عملی و اجرایی در سازمان انرژی اتمی در دستور کار داریم که دانش و فناوری هسته‌ای و نقش آن در زندگی مردم در کتاب‌های درسی از مقطع دبستان به بالا بیاید تا بچه‌ها با این علم و دانش بیشتر و اصولی‌تر آشنا شوند.
فلاحت پیشه گفت: من از مسئولین جمهوری اسلامی می‌خواهم که برای مردم فهرستی تهیه کنند که ایران چه دستاورد‌هایی از روسیه، به ویژه از زمان جنگ اوکراین کسب کرده است. یک واکنش سرد و تلویحی سخنگوی وزارت خارجه ایران نمی‌تواند پاسخی به بدعت روس‌ها در مورد جزایر سه‌گانه باشد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آغاز فصل تابستان، فریاد تشنگی و بی‌آبی مردم خوزستان را بار دیگر بلند کرد. هنوز نیمه اول فصل گرم سال نگذشته که باز هم مناطقی همچون ملاشیه در شهر اهواز، روستا‌های غیزانیه و برخی دیگر از روستا‌های شهرستان باوی خوزستان دچار بی‌آبی شده‌اند.
محمد اسلامی در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست هیات دولت در پاسخ به اینکه گفته شده است که در اصفهان دوربین بیش از تعهدات نصب شده است؟ گفت: خیر، اینطور نیست.
مهاجم امیدهای ایران از فدراسیون فوتبال درخواست کرد امکانات لازم را برای این تیم مهیا کند تا آنها با هدایت رضا عنایتی به المپیک راه پیدا کنند.
مهاجم تیم امید ایران پس از سه گل مقابل سوریه از زمین بیرون رفت.
رئیس سازمان انرژی اتمی درباره ادعای رسانه‌های غربی مبنی بر ساخت سایت هسته‌ای در رشته‌کوه‌های زاگرس، اظهار کرد: دشمن صهیونیستی سال‌هاست این اراجیف را می‌گوید و جوسازی ایجاد می‌کند و هر زمان شرایط آنان در منطقه و در محیط خودشان تنگ و سخت می‌شود، این عملیات روانی و ادعا‌ها را تشدید می‌کنند.
رییس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه قدرت هسته‌ای ایران قابل نفی شدن نیست گفت: روایتگری از فعالیت هسته‌ای ایران یک تصویر وارونه از حقایق را نشان می‌دهد و در این زمینه نقش سفرا بسیار مهم است.
اسلامی اظهار کرد: در بحث برجام، آژانس انرژی اتمی طرف مذاکره نیست. گروسی از همکاری با ایران ابراز رضایت کرده و نسبت به بازگشت برجام اظهار امیدواری کرده است. نکته مهم این است که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی طرف مذاکره ما در برجام نیست.
نرخ انواع ارز شامل دلار، یورو و درهم و قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار روز گذشته و در مرکز مبادله ایران کشف و اعلام شد که بر اساس نرخ یورو به صورت اسکناس و حواله و قیمت اعلامی برای هر گرم طلای ۱۸ عیار نسبت به نخستین روز هفته جاری، کاهش یافت.
تعدادی از نمایندگان مجلس مکزیک و همچنین یک نماینده از پارلمان ارمنستان روز دوشنبه در مجلس شورای اسلامی حاضر شدند. این نمایندگان خارجی مورد استقبال نمایندگان در مجلس قرا گرفتند.
اسلامی درباره توافق ماه مارس ایران و آژانس و روند پیشرفت مذاکرات گفت: روند مذاکرات در حال پیشرفت و پیگیری هست و هر روز هیات‌های فنی و کارشناسی میان ایران و آژانس در رفت و آمد و ارتباط هستند و به موقع درباره نتایج کار گزارش می‌دهیم.
تفاوت بی‌حجابی در ایران با دیگر کشور‌های اسلامی بی‌حجاب به آن است که تقید به حجاب در سازمان‌های حکومتی و دولتی و نهاد‌ها و شرکت‌های خدماتی و بانک‌ها می‌تواند مانع از جولان اقلیت بی‌حجاب در کل کشور و تلاش برای عادی‌سازی و همه‌گیر کردن آن باشد. خجالت در اجرای قانون، به اسم مصلحت یا با هر نام دیگری، مقدمه ذبح مصلحت و عدالت، هر دو با هم است.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: بی تردید اغتشاش گران و عاملان ترور و خشونت و بکارگیری سلاح گرم و سرد علیه پلیس و امنیت جامعه، طبق قوانین قضایی کشور به عدالت سپرده می‌شوند.
جمهوری اسلامی در مناقشۀ بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان بر سر منطقۀ قره‌باغ، به‌طور رسمی طرف باکو را گرفته، با این حال، دولت الهام علی‌اف مدعی است که تهران به دلیل روابط گرم و صمیمانه اش با ارمنستان عملاً در کنار ایروان قرار گرفته است.
غریب‌آبادی گفت: اینستاگرام در هفت هفته اخیر میلیون‌ها پست و هزاران صفحه باز کرده است. دستگاه‌های ذیربط در جمهوری اسلامی ایران، تمام مستندات این موضوع را مبنی بر ترویج خشونت، تبلیغ فروش سلاح گرم، تشویق مردم به ریختن در خیابان‌ها و تخریب اموال عمومی و خصوصی جمع آوری کرده اند.
وحید جلال‌زاده رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: به ۴۵ نمایندگی ایران در خارج از کشور حمله شده که در ۱۱ مورد، با سلاح گرم و کوکتل مولوتوف بوده است.
جلال‌زاده رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ نیروی انتظامی با سلاح گرم برای مقابله با تجمعات وارد میدان نشد و اگر تیری از سلاح گرم خارج شد، از سوی گروهک‌های ضد انقلاب بود.
همزمان با آغاز هفته دولت، رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور نیرو‌های چهارگانه ارتش و با شرکت بیش از ۱۵۰ پهپاد در گستره جمهوری اسلامی ایران از آب‌های گرم خلیج فارس و دریای عمان در جنوب تا مناطق شرق، غرب، شمال و مرکز کشور آغاز شد. در این رزمایش پهپاد‌های جدید که توسط ارتش و صنایع وزارت دفاع با همکاری دانش بنیان‌ها تولید شده است مورد آزمایش قرار می‌گیرد.
دوربین مسیر روبه‌روی حادثه را نشان نمی‌دهد تا ببینیم که زن، پرت می‌شود یا خود را پرت می‌کند یا اصلاً در خودرو نبوده و زمین می‌خورد، ولی مخاطب با دیدن همین تک تصویر، متأسفانه قضاوت می‌کند و حکم هم صادر می‌کند، چنان گرم و پرهیجان که انگار حقیقت همان است که او می‌گوید.
کاروان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات المپیک دانشجویان ارتش‌های جهان (سیزم) با کسب ۱۴ مدال به کار خود پایان داد و امروز صبح با استقبال گرم مسئولین ورزش نیروهای مسلح، ارتش و فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به میهن اسلامی بازگشتند.
ظهر هوا بشدت گرم می‌شود که متاسفانه تمهیداتی از سوی میزبان در این خصوص صورت نگرفته است؛ لذا باوجود قوانین و سخت گیری‌های خاص مربوط به دهکده ورزشکاران پس از هماهنگی با کمیته برگزاری، خیلی سریع اقدام به خرید پنکه‌های نو کرده و با هماهنگی سرپرستان تیم‌ها جهت رفاه این عزیزان در اتاق‌ها قرار دادیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ