مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: در حال حاضر ۹۰ درصد هزینه‌های خدمات درمانی ناباوری در مراکز دولتی توسط سازمان تأمین‌اجتماعی پرداخت می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی‌ آماری که سازمان بیمه مرکزی اعلام کرده است، نشان می‌دهد که تقریبا یک‌سوم تصادف‌هایی که برای آن‌ها دیه پرداخت می‌شود، ساختگی هستند و سالانه ۲ هزار میلیارد تومان خسارت از صندوق بیمه‎ها برای این تصادف‌ها پرداخت می‌شود. تقریبا ۹۰درصد خسارت‌های تصادفات ساختگی خسارات مالی هستند و ۱۰درصد هم به خسارات جانی مربوط می‌شوند.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: مقرر شد طی ۱۰ روز آینده مطالبات شرکت‌های دانش‌بنیان تولیدکننده تجهیزات پزشکی از بیمه سلامت پیگیری و برای پرداخت آن اقدامات لازم انجام شود.
معاون خدمات سلامت بیمه ایران به بیان توضیحاتی درباره اقدامات این ارگان برای تخصیص هزینه درمان زوج های نابارور در راستای حل مشکلات آنها پرداخت.
یک جامعه‌شناس گفت: بیش از ۹۰ درصد زنان سالمند تنهای ایرانی در سه دهک پایین درآمدی قرار دارند، یعنی به‌طور جدی مشکل معیشتی دارند و برای پرداخت هزینه‌های درمان و توانبخشی با چالش بزرگی رو به رو هستند. بیش از ۷۱درصد زنان سالمند تنها درآمدی ندارند و تنها ۲۹درصد بقیه درآمد دارند.
محمدرضا حیدرزاده گفت: مجمع این شرکت با گزارشی مطلوب و بدون هیچگونه بندی برگزار شد و سود ۹۰ درصدی به سهامداران شرکت اختصاص داده شد که  ۵ اردیبهشت‌ماه سود همه سهامداران پرداخت خواهد شد.
معاون امور اعتباری بانک مسکن با اعلام اینکه بیش از ۹۰ درصد تسهیلات بانک مسکن در سال گذشته به بخش مسکن تخصیص یافت خبر داد.
گزارش کمیسیون اصل ۹۰ مجلس حاکی از وقوع تخلفات گسترده در زمینه پرداخت تسهیلات کلان ده‌ها برابر بیشتر از سقف مجاز تعیین شده، تخصیص غیربهینه و ناعادلانه این تسهیلات است.
برای خرید یک خانه ۹۰ متری در محدوده جیحون باید حداقل ۲ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
بیمه ملت، خسارت ۹۰ میلیارد ریالی حادثه قطار زاهدان-تهران را به شرکت راه‌آهن پرداخت کرد.
برای خرید یک خانه ۹۰ متری در محدوده فرمانیه باید حداقل ۲۷ میلیارد تومان پرداخت کرد.
برای خرید یک خانه ۹۰ متری در محله فردوسی تقاطع جمهوری باید حداقل ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
مدیرعامل سمات اعلام کرد: از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۱، سود سهام، مطالبات و حق تقدم بیش از ۹۰ میلیون سهامدار را به ارزش بیش از ۷۳ هزار و ۶۶۱ میلیارد تومان پرداخت شده است.
باغستانی گفت: این شرکت از ابتدای سال تا پایان بهمن۱۴۰۱، سود سهام،مطالبات و حق تقدم بیش از ۹۰میلیون سهامدار را به ارزش بیش از ۷۳ هزار و ۶۶۱ میلیارد پرداخت کرده است.
برای خرید یک خانه ۹۰ متری در محله پرستار باید حداقل ۳ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
برای خرید یک خانه ۹۰ متری در عباس آباد باید ۵ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: بانک‌ها به بهانه‌های واهی از پرداخت تسهیلات خرد به مردم خودداری و سخت گیری می‌کنند و ما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
وزیر اقتصاد با بیان اینکه ۹۰ درصد دستگاه ها حساب واحد خزانه را اجرا کرده اند و از این پس دریافت هرگونه خدمت از خزانه داری کل منوط به اجرای این قانون است، مزایای اجرای این طرح را تشریح کرد.
سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری گفت: درحال حاضر ماهانه بیش از ۱۷ هزار میلیارد تومان حقوق بازنشستگی پرداخت می‌شود که ۹۰ درصد یا بیشتر از آن را دولت تأمین می‌کند.
مرکز افکارسنجی ایسپا درآخرین نظرسنجی خود در خصوص جام جهانی نسبت به احساس مردم ایران نسبت به شکست و پیروزی تیم ملی در مقابل تیم‌های انگلیس و آمریکا و ولز پرداخته است.
احمدی (بازنشسته‌ی کارگری) در این رابطه می‌گوید: وقتی می‌توانند ماهانه ۷ هزار میلیارد تومان برای برخی کارکنان دستگاه‌های اجرایی اختصاص دهند، چرا هر ماه همین مبلغ به تامین اجتماعی پرداخت نشد؛ چرا ۹۰ هزار میلیارد تومان که الزام قانون است پرداخت نشد تا لااقل همان بدهی معوق ۵ ماهه‌ی بازنشستگان کارگری یکجا پرداخت شود؛ با ۹۰ هزار میلیارد تومان، هم اعتبار پرداخت معوقات فراهم می‌شد و هم اعتبار مورد نیاز برای اجرای باقیمانده‌ی متناسب‌سازی.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: سازمان بیمه سلامت و وزارت بهداشت گام‌های موثری را برداشتند تا بتوانند هزینه‌هایی که از جیب مردم پرداخت می‌شود را کاهش دهند. خوشبختانه ۹۰ درصد هزینه‌های ناباروری در بخش سرپایی و بستری تحت پوشش بوده و پرداخت می‌شود.
جلال رشیدی‌کوچی، رییس کمیته امنیت کمیسیون شورا‌ها گفت: حجاب یک منشور چندوجهی است که پرداختن به آن در چارچوب فرهنگی و دینی همچنین رفتاری و اجتماعی می‌گنجد. چنین مقوله‌ای قبل از هر اقدام دیگری نیازمند فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی است. در یک رویکرد کلی می‌توان گفت که ۹۰ درصد مواجهه با مقوله حجاب باید در قالب کار‌های فرهنگی، ایجابی و علمی انجام شود و ۱۰ درصد نیز در قالب رویکرد‌های سلبی. اما متاسفانه اتفاقی که در حال حاضر در حال رخ دادن است، آن است که این فرآیند بر عکس شده است، یعنی تصویری که به افکار عمومی منعکس می‌شود، اغلب رفتار‌های سلبی در مواجهه با این پدیدار است.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه ۹۰ درصد مطالبات گندم‌کاران استان پرداخت شده است، گفت: ۶۵۷ میلیارد تومان مرتبط با خرید گندم تضمینی به کشاورزان پرداخت شده است.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ گفت: تاکنون ۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات به تولیدکنندگان دام و طیور پرداخت شده و روند آن طی ماه‌های آتی تا پایان سال ادامه پیدا می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ