سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: مقرر شد طی ۱۰ روز آینده مطالبات شرکت‌های دانش‌بنیان تولیدکننده تجهیزات پزشکی از بیمه سلامت پیگیری و برای پرداخت آن اقدامات لازم انجام شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری‌های لازم انجام شده است و مطالبات گندم‌کاران به زودی پرداخت می‌شود.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید پول گندم به گندم‌کاران پرداخت شود تا آنها بتوانند برای کاشت جدید، بذر تهیه کنند.
مدیرعامل بنیاد ملی گندم کاران کشور گفت: ۳ ماه از تحویل بذرها به شرکت‌های طرف قرارداد وزارت جهاد کشاورزی می‌گذرد اما ریالی پرداخت نشده است.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: پیگیری‌هایی را انجام دادیم تا ظرف یک تا دو هفته آینده بخش عمده‌ای از مطالبات کشاورزان را پرداخت کنیم.
گزارش بدهی‌ها و مطالبات شرکت‌های دولتی سال ۱۴۰۱ به رئیس جمهوری ارائه شد.
«فراخوان شناسایی شرکت‌های توانمند در حوزه مطالعات زمین‌شناسی و ژئوفیزیک برای شناسایی منابع آب ژرف» توسط ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی منتشر شد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در نشست با فعالان حوزه دختران بر لزوم شنیده شدن صدای شبکه‌های فعال حوزه دختران جهت توجه به مطالبات آن‌ها در این عرصه تأکید کرد.
عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار تدوین آیین نامه تبصره دو ماده ۷ قانون کار را یکی از مهمترین خواسته‌ها و انتظارات جامعه کارگری دانست و با اشاره به طرح حذف شرکت‌های پیمانکاری گفت: جامعه کارگری امیدوار است که در جهت تحقق مطالبات بحق خود در هفته کارگر اخبار مسرت بخشی بشنود.
بدهی‌های دولت و شرکت‌های دولتی تا پایان آذر سال ۱۴۰۱ برابر با یک میلیون و ۱۴۴ هزار و ۴۷۶ میلیارد تومان و مطالبات دولت تا پایان آذر ۱۴۰۱ برابر با ۵۴۱ هزار و ۱۰۱ میلیارد تومان بوده است.
عملیات اجرایی طرح پروژه تونل بهشت‌آباد پس از اطمینان‌سنجی توسط وزیر وقت نیرو و نظر مثبت مشاور بین‌المللی سومی به‌نام d۲ از کشور اتریش و مطالعات مجرب‌ترین مشاوران داخلی و بین‌المللی ازقبیل شرکت‌های کوئینه بلیه فرانسه، پویری سوئیس، رم آلمان، با اخذ مجوز‌های لازم از سال ۱۳۸۸ شروع و با ردیف اعتبار ملی در سال ۱۳۹۱ ادامه یافت؛ اما در ابتدای سال ۱۳۹۹ متوقف شده است.
دبیر کل کانون کارگزاران تاکید کرد: در راستای کاهش هزینه معاملات و ارتقاء کارایی عملیاتی بازار سرمایه، این کانون افزایش تنوع درآمدی صنعت کارگزاری را شرط لازم و مقدم بر سایر اصلاحات در صنعت برای تحقق این هدف می‌داند و بر همین اساس، مواردی که برگرفته از مطالعات تطبیقی سایر کشورها و ظرفیت‌های قانونی و مقرراتی داخلی است را به عنوان منابع جدید درآمدی برای شرکت‌های کارگزاری پیشنهاد می‌کند.
تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه میان صندوق نوآوری و موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان منعقد شد.
امیر طایفه ابراهیمی با اشاره به برگزاری سه میز صنعت تا پایان سال از جمله میز صنعت خودرو و ساخت قطعات (بخش دوم) و میز صنعت بانک و موسسات اعتباری، گفت: در ارتباط با موضوع قیمت‌گذاری دستوری، خسارت ناشی از قطعی برق و گاز در صنایع، نرخ خوراک پتروشیمی‌ها، مطالبات شرکت‌های نیروگاهی و پتروشیمی‌ها و ... پیگیری لازم صورت پذیرفته و پیشنهاداتی از سمت سازمان بورس به‌منظور جبران زیان وارده به صنایع در بودجه سال ۱۴۰۲ ارائه شده است.
بر اساس اعلام خزانه داری کل کشور، گزارش سه ماهه دوم سال ۱۴۰۱ بدهی‌ها و مطالبات دولت و شرکت‌های دولتی در سه ماه دوم امسال ۱۹۲ هزار میلیارد تومان نسبت به3 ماه نخست کاهش داشته است.
آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات نوشت: پیش بینی کاهش درآمد ده هزار میلیارد تومانی اپراتور‌ها تا پایان سال جاری، افت شدید ارزش سهام بخش تلکام در بورس و مشکلات جدی نقدینگی این شرکت‌ها که بعضا ممکن است در عدم پرداخت مطالبات پیمانکاران یا تاخیر زیاد در پرداخت حقوق کارکنان نمایان شود، دور از ذهن نیست.
اعتصاب یک پدیده حقوقی، سیاسی و اجتماعی است و اظهارنظر حقوقی محض درباره آن کافی نخواهد بود؛ کما‌اینکه در سال‌های اخیر به دلیل خصوصی‌سازی شرکت‌ها حق بسیاری از کارگران پایمال شده، بسیاری از آن‌ها به دلیل رفتار‌های سلیقه‌ای اخراج شده یا مجبور به استعفا شده‌اند و قطعا مشکلات اقتصادی و معیشتی نیز در این مسیر بی‌تأثیر نبوده و اعتصاب‌های بسیاری را رقم زده است. مطالبات بحقی که پاسخ مناسبی برای آن‌ها در زمان خود دریافت نشده و این بی‌واکنشی، معضلات بزرگ‌تری را رقم زده است.
عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران گفت: عدم قیمت‌گذاری اقلام دارویی، کمبود جهانی مواد اولیه، تاخیر بیمه‌ها در پرداخت تعهدات و کمبود نقدینگی شرکت‌ها در بروز کمبود دارویی موثر بوده است.
گفته بودند بعد از جان باختن «آرمان علی‌وردی» در حوادث اخیر، نام شهرک اکباتان تغییر می‌کند. اولین‌بار این خبر را علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای ششم شهر تهران به خبرنگاران داد و تعدادی از ساکنان اکباتان و کاربران شبکه‌های اجتماعی، آن را واکنشی در برابر اعتراضات اخیر در این شهرک دانستند. سخنگوی شورا در این باره گفته است: «پس از شهادت آرمان علی‌وردی، هزاران تماس با کمیسیون تعیین نام و کمیسیون فرهنگی شورای شهر برقرار شد و عمده مطالبات نیز تغییرنام شهرک اکباتان به شهرک آرمان بود.»
مسئول مرکز مطالعات اطلاعات و امنیت دانشگاه امام‌ حسین (ع) با اشاره به شکست تلاش‌های دشمنان در اغتشاشات اخیر گفت: آن‌ها برای ترمیم این شکست در پی درج نام سپاه در لیست تروریستی هستند
شبکه‌های اجتماعی بعد از نا‌آرامی‌های اخیر در حالی در کشور فیلتر شده که جایگزینی برای آنها در داخل کشور وجود ندارد. از همین‌رو این روزها یکی از مطالبات مردم رفع فیلتر این پلتفرم‌ها است.
عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم خوزستان سابقه دیرینه در مبارزه گسترده علیه بی‌حجابی دارند گفت: مردم خوزستان در زمان کشف حجاب اجباری رضاخان به مبارزات گسترده علیه بی‌حجابی پرداختند و تاکنون بر عقاید خود پایبند هستند.
به گفته مدیر کل امور شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد؛ انتشار صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی غیربورسی، موجب تقویت فضای پرسشگری عمومی و افزایش مطالبات مردمی نسبت به پاسخگویی مدیران خواهد شد و زمینه را برای ورود پژوهشگران و صاحب نظران حوزه‌های اقتصادی برای بررسی عملکرد هر یک از این شرکت‌های دولتی را فراهم خواهد کرد.
فرهنگ حسینی گفت: به منظور بهبود وضعیت صنعت پتروشیمی در بخش متانول، بایستی قیمت‌گذاری خوراک گاز تعدیل و به منظور اقبال سرمایه‌گذاران به گروه اوره‌ساز، دولت بایستی مطالبات این شرکت‌ها را پرداخت و سازوکاری منطقی برای خرید اوره از این شرکت‌ها از جمله تهاتر با گاز طراحی کند.
طبق تقویم هجری شمسی، تاریخ شروع محرم ۱۴۰۱ روز شنبه هشتم مرداد و پایان این ماه هم یکشنبه ششم شهریور است. روز تاسوعا و عاشورای حسینی 1401 نیز به ترتیب یکشنبه و دوشنبه  ۱۶ و ۱۷ مرداد ماه خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ