جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» ضمن تبریک عملیات قهرمانانه مبارزان فلسطینی در جنوب غرب رام الله، این عملیات را زنگ خطر جدیدی برای رژیم صهیونیستی دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع فلسطینی از عملیات جدید ضدصهیونیستی در کرانه باختری خبر دادند.
روزنامه یدیعوت آحارونوت جزئیات عملیات دو مبارز فلسطینی در شهرک صهیونیست نشین عیلی در حدفاصل نابلس و رام الله را منتشر کرد.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به عملیات قهرمانانه نیروهای فلسطینی در نبرد اردوگاه جنین و شمال رام الله تاکید کرد که ملت فلسطین قهرمان نهایی این میدان خواهد بود.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) پس از عملیات قهرمانانه شهرک عیلی مابین نابلس و رام الله که به هلاکت 4 صهیونیست منجر شد، پیام شدیداللحنی به صهیونیست‌ها داد.
منابع فلسطینی از عملیات تیراندازی یک جوان فلسطینی در شهرک صهیونیست‌نشین عیلی (حدفاصل نابلس و رام‌الله در شمال کرانه باختری) خبر می‌دهند که تاکنون موجب هلاکت چهار صهیونیست شده است.
نظامیان رژیم صهیونیستی خانه عامل عملیات ضدصهیونیستی خیابان «دیزنگوف» تل‌آویو را در شهرک نعلین در غرب رام الله منفجر کردند.
شهردار تهران گفت: با همکاری بخش خصوصی و جهاد دانشگاهی و شهرداری تهران ۱۱۳ دستگاه واگن ملی ساخته خواهد شد و اعتبارات خرید واگن تر از چین نیز تا پایان ماه عملیاتی می‌شود.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس امروز در بیانیه‌ای تاکید کرد: عملیات رام الله نتیجه طبیعی خشم فلسطینیان علیه دشمن صهیونیستی است.
منابع عبری امروز سه شنبه از وقوع یک عملیات ضدصهیونیستی جدید در شمال رام‌الله (مرکز کرانه‌باختری) خبر دادند.
مجری عملیات ضدصهیونیستی امروز در غرب رام الله در پی تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.
منابع فلسطینی صبح امروز شنبه از وقوع یک عملیات جدید مقاومتی در منطقه «راس کرکر» در غرب رام الله خبر دادند.
یک فلسطینی پس از انجام عملیات ضد صهیونیستی با استفاده از سلاح سرد در نزدیکی رام الله، به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.
لحظه اجرای عملیات ضدصهیونیستی امروز در شرق رام الله که به زخمی شدن یک نظامی اسرائیلی منجر شد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
امروز سه شنبه در رام الله (مرکز کرانه باختری) یک فلسطینی با استفاده از خودرو یک صهیونیست را زیر گرفت و پس از آن هدف تیراندازی نظامیان صهیونیست قرار گرفت.
منابع فلسطینی نام و مشخصات مجری عملیات مقاومتی صبح امروز در جنوب غربی رام الله را منتشر کردند.
منابع فلسطینی از یک عملیات جدید ضد صهیونیستی در جنوب غربی رام الله خبر دادند که طی آن یک نظامی صهیونیست با خودرو زیر گرفته شده است.
منابع فلسطینی از یک عملیات جدید ضد صهیونیستی در جنوب غربی رام الله خبر دادند که طی آن یک نظامی صهیونیست با خودرو زیر گرفته شده است.
منابع فلسطینی از زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در عملیات شلیک در شرق رام الله زخمی شد.
منابع فلسطینی از انجام عملیات مقاومتی علیه صهیونیست ها در اردوگاه «الجلزون» در رام الله و شهادت دو فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر خبر دادند.
در عملیات استشهادی جوان فلسطینی در جنوب شهر نابلس دو نظامی صهیونیست زخمی شدند و عامل عملیات نیز به شهادت رسید.
منابع فلسطینی شامگاه پنج شنبه از عملیات استشهادی در رام الله واقع در کرانه باختری و زخمی شدن ۸ شهرک نشین صهیونیست خبر دادند.
یک نظامی صهیونیست در عملیات پرتاپ سنگ در جنوب غرب رام الله زخمی شد.
عملیات تیراندازی جدید در جنوب نابلس و محاصره منزل دو خانواده فلسطینی در شرق رام الله در کرانه باختری، از جمله آخرین تحولات فلسطین است.
شامگاه جمعه مناطق مختلف کرانه باختری به ویژه نابلس و رام الله صحنه درگیری های شدید فلسطینی ها علیه نظامیان صهیونیست بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ