شهردار تهران گفت: با همکاری بخش خصوصی و جهاد دانشگاهی و شهرداری تهران ۱۱۳ دستگاه واگن ملی ساخته خواهد شد و اعتبارات خرید واگن تر از چین نیز تا پایان ماه عملیاتی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگو هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: هنگام خرید بلیت برای اربعین پیام عدم موجودی به معنای نبود ظرفیت نیست صرفا بلیت‌ها به تدریج برای فروش ارائه می‌شوند.
لیگ عربستان تابستان فوق‌العاده اش را با یک خرید هیجان‌انگیز دیگر تکمیل کرد.
شهروندانی که در طرح جوانی جمعیت سامانه یکپارچه خرید خودرو، متقاضی محصولات بهمن موتور بوده و بر مبنای نوبت‌دهی وزارت صمت موعد تحویل آنها شهریور اعلام شده، فرایند ثبت نام خود را تکمیل کنند.
مجرمان سایبری از اقشار و مناسبت‌های مختلف برای تحقق اهداف مجرمانه خود سوءاستفاده می‌کنند. یکی از این موارد فریب شهروندان و علی‌الخصوص بازنشستگان در پوشش خرید بیمه‌های تکمیلی با کلید واژه‌هایی نظیر «کارت هوشمند سلامت» یا «کارت بیمه سلامت» و ... است.
فهرست بزرگسالان تراکتور با جذب دو بازیکن دیگر تکمیل خواهد شد و این باشگاه در تدارک رونمایی از خریدهای بعدی تا حداکثر روز دوشنبه است.
یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در سابقه بیمه ، عدم رد کردن بیمه از سمت کارفرما است. افراد خاصی می‌توانند سوابق بیمه تامین اجتماعی خود را بخرند.در صورتی که فرد بخواهد برای تکمیل سوابق خود، خرید سابقه بیمه را به صورت کسری از ماه انجام دهد، باید در کارگاهی به صورت پاره وقت کار کند که زیر نظر سازمان تامین اجتماعی است و حداقل یک روز سابقه پرداخت حق بیمه برای او لحاظ شود.
با شش خرید لیگ برتری، تراکتور به سرعت اسکواد خود را در بخش بزرگسالان تکمیل می‌کند.
با جدیدترین تحولات پنجره تابستانی، لیست خرید پرسپولیس هم دچار تغییر شده است.
گودرزی گفت: افسران پلیس فتای تهران بزرگ در مرحله تحقیقات پرونده متوجه شدند مجرمین با توجه به گرمای هوا تحت پوشش فروش آب معدنی خنک در اتوبان‌های پرترافیک تهران مشغول کار شده‌اند و پس از کپی‌برداری کارت‌های بانکی مال‌باختگان به‌وسیله دستگاه اسکیمر اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنان کرده‌اند که با بررسی‌های تکمیلی و همه‌جانبه و بهره‌گیری از روش‌های فنی و علمی این افراد شناسایی و پس از تشریفات قضایی، هر ۲ مجرم در یکی از اتوبان‌های شمالی تهران درحال ارتکاب جرم دستگیر و به‌همراه تجهیزات اسکیمر به پلیس فتا منتقل شدند.
طی سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱، بیش از ۲۹ درصد پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها در مقطع دکترا و ۴۶ درصد در مقطع کارشناسی ارشد به روش کپی‌برداری و تقلب تهیه شده است. ضعف زیرساخت‌های علمی و پژوهشی که ابزار اصلی در دوره تحصیلات تکمیلی و به خصوص در مقطع کارشناسی ارشد و دکتراست، به عنوان عامل موثر در بی‌رغبتی دانشجویان برای صرف وقت در حوزه پژوهش و مطالعه و تحقیق معرفی‌شده و نویسندگان گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس تاکید دارند که نتیجه این بی‌رغبتی که البته متوجه قصور دستگاه‌های مسوول در حوزه تحصیلات تکمیلی است، به تشویق برخی دانشجویان به کپی‌برداری از سایر آثار علمی یا خرید مقاله و رساله و پایان‌نامه منجر شده است.
شهردار تهران گفت: با همکاری بخش خصوصی و جهاد دانشگاهی و شهرداری تهران ۱۱۳ دستگاه واگن ملی ساخته خواهد شد و اعتبارات خرید واگن تر از چین نیز تا پایان ماه عملیاتی می‌شود.
متقاضیان خرید خودرو از محصولات سایپا در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی که حائز شرایط هستند از امروز به مدت ۳ روز می‌توانند نسبت به واریز وجه و ثبت‌نام اقدام کنند.
اصلاح نظام پرداخت و کارمزد عملیات خرید از پروژه‌هایی است که با جدیت در حال پیگیری است و بخشی از تکمیل فرایند آن در سال ۱۴۰۲ است.
بر خلاف روش‌های گذشته، فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان نام نویسی پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی سه مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
برخلاف روش‌های گذشته فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان ثبت‌نام پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی ۳ مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
در راستای تکمیل سبد خدمات و ارائه محصولات روزآمد، تبدیل حساب‌های مشتریان بانک رفاه کارگران به حساب‌های وکالتی به منظور خرید خودرو از شرکت ایران خودرو امکان‌پذیر شد.
تکمیل زنجیره خدمات معلم در قالب فروش خرد و ظرفیت های سهامداری
این گزارش، ماجرای تکمیل و خرید حیوانات مختلف برای ساخت بزرگ‌ترین باغ وحش ایران را روایت کرده است. برای اینکه بدانید بزرگ‌ترین باغ وحش ایران کجاست، این ویدیو را تماشا کنید.
اولین نشست از همایش «نظام مالیاتی؛ عادلانه و هوشمند» با موضوع «فرصت‌ها و چالش‌های سامانه مودیان» با حضور صاحب‌نظران در مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی کشور برگزار شد.
پس از تکمیل خرید «ایلان ماسک» شرکت هلدینگ پادشاهی عربستان سعودی به دومین سرمایه گذار بزرگ توئیتر تبدیل شد.
در سال‌های گذشته تحمیل تحریم‌های خارجی بر ایران و سوء مدیریت مسئولان موجی عدیده از مشکلات اقتصادی همچون تورم افسارگسیخته، کاهش قدرت خرید، دشواری در تامین نیاز‌های ابتدایی زندگی و... را به همراه داشته است. همین امر موجب نارضایتی‌های گسترده و انباشت شده را در جامعه شده است. جامعه‌ای که با محرومیت نسبی مواجه شده و انتظارات فزآینده‌ای دارد، زمانی با عدم پاسخ به مطالبات‌اش برخورد می‌کند، خشونت بخشی لاینفک از کنش‌اش خواهد بود
گرمسار- وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه این وزارتخانه بابت خرید تضمینی دام از دامداران یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد که از هفته آتی این بدهی‌ها با علوفه و نهاده تهاتر می‌شود.
رئیس ستاد اربعین ضمن تاکید بر تکمیل ثبت نام در سامانه سماح گفت: بدون ثبت نام امکان خرید بلیت برای اربعین وجود نخواهد داشت.
رئیس ستاد اربعین ضمن تاکید بر تکمیل ثبت نام در سامانه سماح گفت: بدون ثبت نام امکان خرید بلیط برای اربعین وجود نخواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ