منابع فلسطینی از عملیات تیراندازی یک جوان فلسطینی در شهرک صهیونیست‌نشین عیلی (حدفاصل نابلس و رام‌الله در شمال کرانه باختری) خبر می‌دهند که تاکنون موجب هلاکت چهار صهیونیست شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عبری اذعان کردند که از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون، ۳۲ صهیونیست در کرانه باختری به دست مبارزان مقاومت و به روش‌های گوناگون به هلاکت رسیده‌اند.
۲ شهرک‌نشین صهیونیست در نتیجه عملیات ضدصهیونیستی و تیراندازی از سوی یک فلسطینی در حواره واقع در جنوب نابلس به هلاکت رسیدند.
۲ شهرک‌نشین صهیونیست در نتیجه عملیات ضدصهیونیستی و تیراندازی از سوی یک فلسطینی در حواره واقع در جنوب نابلس به هلاکت رسیدند.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از هلاکت یک افسر صهیونیست و زخمی شدن یک نظامی دیگر در یکی از پایگاه های این رژیم در جنوب اراضی اشغالی خبر داد.
ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن یک نظامی بر اثر تیراندازی در یک پایگاه نظامی در منطقه نقب اشغالی خبر داد.
حزب‌الله لبنان عملیات مقاومتی در شهرک «عیلی» را که به هلاکت ۴ شهرک‌نشین صهیونیست و زخمی‌شدن ۴ صهیونیست دیگر انجامید، نشانگر آمادگی مقاومت و قدرت آن در پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی دانست.
از ابتدای سال ۲۰۲۳ تاکنون، در نتیجه عملیات‌های مقاومت در کرانه باختری و فلسطین اشغالی، ۲۲ صهیونیست به هلاکت رسیدند و ۲۱۶ نظامی و شهرک‌نشین صهیونیست دیگر نیز زخمی شدند.
یک صهیونیست مجروح در سال ۲۰۰۱ پس از ۲۲ سال کما به هلاکت رسید.
منابع عبری جزییات تازه از عملیات گردان‌های قسام در پشت خطوط مقدم نظامیان اسرائیلی در جریان نبرد سیف القدس منتشر کردند.
کاربران عرب‌زبان با انتشار پست‌هایی در فضای مجازی بر گسترش واکنش گروه‌های مقاومت به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی تاکید کردند.
رسانه‌های خبری از وقوع یک حمله مسلحانه به یک خودرو در منطقه الحمرا و هلاکت ۳ صهیونیست خبر دادند.
منابع صهیونیستی از کشته شدن یک نظامی زن در جریان مانوری در یکی از پایگاه های نظامی در کرانه باختری خبر داد.
یک صهیونیست که در تیراندازی چند روز قبل در خیابان دیزنکوف در تل آویو به شدت زخمی شده بود امروز دوشنبه به هلاکت رسید.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا تأیید کرد که صهیونیست به هلاکت رسیده در عملیات ضد صهیونیستی در اریحا، تابعبت آمریکایی داشته است.
رسانه های رژیم صهیونیستی از هلاکت یک صهیونیست و زخمی شدن چند نفر دیگر در عملیات ضد صهیونیستی در نزدیکی اریحا در کرانه باختری خبر دادند.
حداقل دو صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته در اراضی اشغالی فلسطین کشته شدند.
گزارش ها حکایت از آن دارد که حداقل ۴ صهیونیست در عملیات‌های مختلف و متعدد هفته گذشته فلسطینی‌ها در مناطق اشغالی کشته شده‌اند.
مرکز آماری معطی در گزارشی اعلام کرد از ابتدای سال جاری میلادی (۲۰۲۳) عملیات های مقاومتی در قدس اشغالی و کرانه باختری رشد فزاینده ای داشته و منجر به کشته و زخمی شدن ۷۱ صهیونیست شده است.
بر اثر انفجار در یک مرکز آموزشی ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی جنین در شمال کرانه باختری ، یک نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده و ۳ نفر دیگر زخمی شدند.
از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۹ صهیونیست در عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان در اراضی اشغالی به هلاکت رسیده اند.
منابع صهیونیستی دقایقی پیش به هلاکت ۳ شهرک نشین صهیونیست در عملیات مقاومتی ارئیل در کرانه باختری اذعان کردند.
سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از هلاکت ۲۵ صهیونیست در اراضی اشغالی از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون خبر داد.
منابع عبری اذعان کردند که از ابتدای سال ۲۰۲۲ میلادی تاکنون، ۲۵ نظامی و شهرک نشین صهیونیست در عملیات های مقاومتی فلسطینی ها به هلاکت رسیده اند.
یک نظامی زن صهیونیست که در عملیات تیراندازی مقاومت فلسطین در قدس اشغالی زخمی شده بود، در اثر شدت جراحات وارده به هلاکت رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ