منابع فلسطینی از انجام عملیات مقاومتی علیه صهیونیست ها در اردوگاه «الجلزون» در رام الله و شهادت دو فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین با صدور بیانیه‌ای به شهادت دو جوان فلسطینی در اردوگاه عقبه جبر در اریحا واکنش نشان داد.
کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین با صدور بیانیه‌ای به شهادت دو جوان فلسطینی در اردوگاه عقبه جبر در اریحا واکنش نشان داد.
دو جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در اردوگاه «عقبه جبر» در شهر اریحا واقع در کرانه باختری به شهادت رسیدند.
دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی با انتشار بیانیه‌ای به شهادت‌رساندن دو جوان فلسطینی در کرانه باختری توسط نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
در تازه‌ترین عملیات تیراندازی در قدس اشغالی دو نظامی صهیونیست زخمی شدند و مجری فلسطینی این عملیات نیز به شهادت رسید.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نقش حمایتی حامیان رژیم صهیونیستی در استمرار جنایات روزمره آنها از منظر حقوقی و بین‌المللی مسئولیت‌آور است.
منابع فلسطینی از شهادت کودک دو ساله فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در روستای نبی صالح در شمال رام الله خبر دادند.
نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان، شهادت دو جوان فلسطینی در طولکرم به دست نظامیان صهیونیست را محکوم کرد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین به شهادت دو مبارز فلسطینی در طولکرم (شمال غربی کرانه باختری) واکنش نشان داد.
در پی شهادت دو مبارز فلسطینی در اردوگاه نور شمس در طولکرم، امروز شنبه در این شهر اعتصاب عمومی اعلام شد.
منابع فلسطینی بامداد پنج شنبه از شهادت یک جوان فلسطینی که دو هفته پیش از این در یورش نظامیان صهیونیست به شهر جنین مجروح شده بود، خبر دادند.
منابع فلسطینی گزارش دادند که در جریان یورش گسترده نظامیان صهیونیست به نابلس تاکنون، پنج فلسطینی شهید و ۴۵ نفر دیگر زخمی شده اند.
دو جوان فلسطینی در درگیری مسلحانه با نظامیان صهیونیست در جنین به ضرب گلوله به شهادت رسیدند و یک جوان دیگر فلسطینی که 10 روز پیش در جنین زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحت به شهادت رسید.
دو جوان فلسطینی در درگیری مسلحانه با نظامیان صهیونیست در جنین به ضرب گلوله به شهادت رسیدند و یک جوان دیگر فلسطینی که 10 روز پیش در جنین زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحت به شهادت رسید.
دو جوان جوان فلسطینی در درگیری مسلحانه با نظامیان صهیونیست در جنین به ضرب گلوله به شهادت رسیدند و یک جوان دیگر فلسطینی که 10 روز پیش در جنین زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحت به شهادت رسید.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز به غرب جنین (شمال کرانه باختری) یورش برده و پس از درگیری شدید با مبارزان فلسطینی دو نفر از آنها را به شهادت رساندند.
شهاب خبر داد که صهیونیست‌ها مدعی هستند که این فرد به سمت آنان سنگ و کوکتل ملوتوف پرتاب کرده است و به همین دلیل به سمت وی تیراندازی کرده‌اند. در این تیراندازی‌ها دو نفر دیگر نیز زخمی شدند.
اسماعیل رضوان از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به شهادت دو عضو گردان جنین در درگیری با نظامیان صهیونیست، واکنش نشان داد.
گردان جنین (وابسته به گردان های قدس) با صدور بیانیه ای از شهادت دو مبارز فلسطینی عضو این گروه مقاومتی در درگیری بامداد امروز پنج شنبه با نظامیان صهیونیست خبر داد.
در یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین، دو فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۱ نفر دیگر زخمی شدند، همچنین نظامیان صهیونیست یک فلسطینی را بازداشت و با خود به خارج از این اردوگاه منتقل کردند.
منابع فلسطینی از شهادت دو فلسطینی که در تیراندازی نظامیان صهیونیست در کرانه باختری مجروح شده بودند، خبر دادند.
در عملیات استشهادی جوان فلسطینی در جنوب شهر نابلس دو نظامی صهیونیست زخمی شدند و عامل عملیات نیز به شهادت رسید.
دو جوان فلسطینی بامداد امروز پنج شنبه در پی تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست در مناطق البیره و نابلس در کرانه باختری به شهادت رسیدند.
با شهادت دو نفر دیگر، شمار شهدای فلسطینی در درگیری‌های اخیر و بمباران های رژیم صهیونیستی به ۴۸ نفر رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ