منابع فلسطینی نام و مشخصات مجری عملیات مقاومتی صبح امروز در جنوب غربی رام الله را منتشر کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انبوه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی هنوز هم موفق نشده‌اند مجری عملیات ضدصهیونیستی حواره در جنوب نابلس را بیابند و بازداشت کنند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با یورش به بیت‌لحم و درگیری با فلسطینیان مجری عملیات تیراندازی در تقوع را بازداشت کردند و عصر امروز نیز به خانه وی یورش بردند.
منابع فلسطینی از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به شهر بیت‌لحم در کرانه باختری برای بازداشت مجری عملیات تیراندازی امروز خبر دادند.
با وجود گذشت ۲۴ ساعت از عملیات تیراندازی حرمش در شمال طولکرم، ارتش رژیم صهیونیستی همچنان در بازداشت مجری این عملیات ناکام مانده است.
تصاویر منتشرشده از کرانه باختری حاکی از آن است که ارتش رژیم صهیونیستی در کنار نیروهای شاباک به طور گسترده در تلاش برای بازداشت مجری عملیات تیراندازی امروز در شمال طولکرم هستند.
رژیم صهیونیستی در نظر دارد منزل مجری عملیات در شهرک صهیونیست‌نشین شاوی شومرون در کرانه‌باختری که طی آن یک نظامی صهیونیست به هلاکت رسید را تخریب کند.
نظامیان رژیم صهیونیستی یک بانوی ۲۶ ساله فلسطینی را در جنوب نابلس به بهانه تلاش برای انجام عملیات حمله با سلاح سرد به شهادت رساندند.
ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز چهارشنبه، مدعی بازداشت مجری علمیات تیراندازی در شیخ جراح در قدس اشغالی، شد.
مجری عملیات خودرویی علیه نظامیان صهیونیستی در نزدیکی شهرک بیت امر در شمال الخلیل به شهادت رسید.
قسام شهادت مجری عملیات حواره را تسلیت گفت.
منابع فلسطینی اعلام کردند که در یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین، مجری عملیات حواره در این اردوگاه به شهادت رسید.
ارتش رژیم صهیونیستی از طرح خود برای تخریب منزل مجری عملیات انفجار دوگانه در ایستگاه اتوبوس قدس اشغالی خبر داد.
مجری عملیات ضدصهیونیستی امروز در غرب رام الله در پی تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.
مجری خط ۳ مترو از اجرای عملیات اجرایی پروژه احداث پایانه و پارکینگ آزادگان خبر داد .
نظامیان صهیونیست به منزل مجری عملیات شهادت طلبانه در نزدیکی شهرک «آرئیل» یورش برده و دو نفر از بستگانش را بازداشت کردند.
ارتش رژیم اسرائیل از حمله با چاقو در شهرک صهیونیست نشین ارئیل واقع در کرانه باختری خبر داد که چهار نفر در این حمله زخمی شده‌اند و عامل این حمله نیز به شهادت رسید.
منابع فلسطینی از شهادت مجری عملیات مقاومتی در اریحا خبر دادند.
منابع صهیونیستی اعلام کردند که مجری عملیات کریات اربع یکی از اعضای گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس بوده است.
اهالی قدس و کرانه باختری در اعتراض به شهادت عدی التمیمی مجری عملیات شعفاط از سوی نظامیان صهیونیست، از صبح امروز اعتصاب سراسری خود را آغاز کردند.
منابع فلسطینی تصاویری از لحظه شهادت عدی التمیمی مجری عملیات شعفاط را در نزدیکی شهرک معالیه آدومیم در قدس اشغالی منتشر کرده اند.
منابع فلسطینی اعلام کردند در عملیات یورش نظامی امروز ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، ۵ مبارز فلسطینی به شهادت رسیده اند که یکی از آنها عبدحازم برادر رعد حازم مجری عملیات تل آویو است.
منابع صهیونیستی هدف از عملیات امروز ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین را ترور عبد حازم برادر رعد حازم مجری عملیات تل آویو اعلام کردند.
مشهد ـ مجری طرح ویژه تأمین آب مشهد شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: عملیات اجرایی خط انتقال اضطراری تأمین آب شرب از غرب مشهد با ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار به مناسبت هفته دولت آغاز شد.
منابع فلسطینی اعلام کردند که شمار صهیونیست‌های زخمی شده به دنبال عملیات تیراندازی یک جوان فلسطینی در قدس اشغالی افزایش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ