گل‌گهر سیرجان در اردوی آماده‌سازی خود در تعطیلات فیفادی که به میزبانی تهران برگزار می‌شود، انجام ۲ بازی تدارکاتی را در دستور کار قرار داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریچاردسون درباره آینده‌ای هشدار می‌دهد که در آن ربات‌ها به صورت روزمره و عادی برای مقاصد جنسی به کار می‌روند. او «کارزار علیه ربات‌های پورن» را با هدف جلب توجه به آسیب‌های اخلاقی عادی‌سازی چنین استفاده‌هایی از فناوری راه‌اندازی کرده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تکرار ادعاهای واهی رئیس جمهور اوکراین علیه جمهوری اسلامی ایران با هدف جلب هر چه بیشتر کمک‌های تسلیحاتی و مالی کشورهای غربی صورت می‌گیرد.
نگرانی این جریان از تک‌روی با هدف سهم‌خواهی پایداری‌ها که منجر به تشتت و افتراق میان خودی‌ها خواهد شد، نتیجه انتخابات را برای این جریان به نگرانی تبدیل کرده و گر‌ه‌زدن منافع مردم با منافع جریان اصولگرایی گزاره‌ای بی‌حاصل است؛ زیرا عملکرد این جریان که همه ارکان اجرائی و حاکمیتی را در دست دارد، جایی برای جلب حمایت عمومی باقی نگذاشته که بخواهد پشت یک جریان در مقابل یک جبهه تندرو قرار گرفته و این‌گونه دوقطبی بی‌حاصل شکل بگیرد.
این انجمن با هدف جلب توجه جوامع جهانی برای حفاظت از حیوانات زشتی که در معرض خطر انقراض هستند، اقدام به برگزاری یک «شب کمدی» در «جشنواره علوم نیوکاسل» در انگلیس کرد که در این نظرسنجی عمومی «ماهی ژلاتینی بلاب یا قلمبه ماهی» به عنوان سمبل حیوانات زشت در جهان انتخاب شد.
این سیاسی‌کاری با هدف جلب توجه رسانه‌ای و کسب رأی در انتخابات دوره آتی مجلس بروز یافت و در مصادیق متعددی از جمله طرح استیضاح وزیر صمت برای بار دوم سر زد و فضای حاکم بر روابط دولت و مجلس را به سمتی برد که طرح هشدار نسبت به پرهیز از حاشیه‌ها و توصیه به همکاری و هم‌افزایی قوا از سوی عالی‌ترین مقامات کشور را ضروری ساخت و البته از سوی بسیاری از نمایندگان و مسئولان شنیده شد.
جالب است بدانید که پشه‌ها چشمانی قوی دارند و از این ویژگی خود برای هدف قرار دادن قربانیان استفاده می‌کنند. تحقیقات نشان می‌دهد پوشیدن رنگ‌های تیره (سبز، سیاه و قرمز) تشخیص شما را برای دشمن (!) آسان‌تر می‌کند، پس بهتر است لباس‌هایی با رنگ‌های ملایم‌تری مانند پاستلی، بژ یا حتی سفید را انتخاب کنید.
نکته جالب توجه در این حمله استفاده از توپولف تو ۱۴۱ است که یکی از پهپاد‌های قدیمی جهان و مربوط به دوران اتحاد جماهیر شوروی است. اوکراینی‌ها پیش از این نیز با این پهپاد‌های ساخت زمان شوروی سابق پایگاه‌های هوایی مهم روسیه را هدف قرار داده بودند که در این حملات بمب‌افکن استراتژیک توپولوف ۹۵ مورد اصابت قرار گرفته بود.
یک روحانی زندانی در بحرین با هدف جلب نگاهها به اوضاع حقوق بشر این کشور اعتصاب غذا کرد.
یک زندانی در بحرین با هدف جلب نگاهها به اوضاع حقوق بشر در این کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس دست به اعتصاب غذا زد.
مقامات هنوز توضیحی در مورد هدف یا منشاء این شیء ناشناس ارائه نداده‌اند. اما یک نظریه جالب به سرعت در میان جامعه علاقه‌مندان به بالون پیچید: «به یک بالون «پیکو»، چیزی شبیه به یک بالون میهمانی مایلار، در آسمان شلیک شده است.»
معاون وزیر آموزش وپرورش با اشاره به اجرای طرح یاوران نماز در مدارس گفت: هدف از اجرای این طرح جلب مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت های مردمی برای پیشبرد اهداف تربیتی است.
احسان خاندوزی وزیر اقتصاد دولت سیزدهم در زمان دانشجویی خوئ در سال 1383 با هدف جلب توجه مسئولان وقت به موضوع کارتن‌خوابی، این اقدام نمادین را با سایر دانشجویان عدالت‌خواه انجام داد.
عباس عبدی نوشت: اول خلق پول و نقدینگی، دوم قیمت‌گذاری با این دو اقدام می‌خواهند دو هدف متعارض را حل کنند. از یک طرف بودجه دولت را تامین کنند و از طرف دیگر رضایت مردم را جلب نمایند. کاری که شدنی نیست، زیرا این دو هدف به سرعت در تقابل با یکدیگر عمل می‌کنند. مثل دیگی که فشار از داخلش افزایش داده شود ولی دریچه تخلیه هم نداشته باشد. خلق پول و نقدینگی، یعنی پول برای دولت و تورم برای ملت. پس طبیعی است که همه کالا‌ها به نسبت‌هایی با افزایش قیمت روبرو شوند.
بر اساس تازه‌ترین گزارش، رژیم کی‌یف با هدف جلب رضایت تل‌آویو به منظور تامین سلاح برای اوکراین، رای مخالف خود در رای‌گیری سازمان ملل را به نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیشنهاد داده است!
شرکت‌های بهمن دیزل و سیبا موتور از برگزاری طرح پاییز 1401 خبر دادند. این طرح با هدف جلب رضایت دارندگان خودروهای تجاری تولید شرکت‌های مذکور و در راستای عملیاتی کردن شعار «همواره مراقبتان هستیم» از 13 لغایت 28 آذر 1401 به مدت 14 روز کاری اجرا می‌شود.
دانیال اسماعیلی‌فر به عنوان بهترین پاسور فصل پرسپولیس تا اینجای لیگ، امیدوار بود بتواند نظر کارلوس کی روش را جلب کند که در نهایت این هدف او محقق نشد.
دانیال اسماعیلی‌فر به عنوان بهترین پاسور فصل پرسپولیس تا اینجای لیگ، امیدوار بود بتواند نظر کارلوس کی روش را جلب کند که در نهایت این هدف او محقق نشد.
دولت جدید سوئد با هدف جلب رضایت ترکیه به منظور پیوستن استکهلم به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو)، از شبه‌نظامیان کُرد فاصله می‌گیرد.
ستاره تیم ملی قطر می‌گوید هدف قطر در جام جهانی ۲۰۲۲، صعود از مرحله گروهی خواهد بود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور گفت: با هدف جلب سرمایه گذار، اطلس سرمایه گذاری در استان‌ها طراحی می‌شود.
در اطلاعیه سازمان انرژی اتمی آمده است: هدف از انجام این‌گونه تلاش‌های غیرقانونی که از روی استیصال انجام می‌شود، به منظور جلب توجه عموم، فضاسازی‌های رسانه‌ای و عملیات روانی بوده و فاقد هرگونه ارزش دیگری است.
ستاره‌های ملی‌پوش ایرانی در آستانه جام جهانی 2022 قطر توجه رسانه‌های اروپایی را به خود جلب کرده‌اند.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاکید بر ضرورت توسعه و ارتقای کیفیت محصول و خدمات و تنوع بخشی به خودروها در راستای جلب رضایت مشتریان، گفت: هدف از تدوین طرح تحول کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو و انجام اقدامات موثر در قالب برنامه‌ها و پروژه‌های مختلف، سربلندی نام ایران خودرو در بازار داخلی و جهانی است.
رضا پرکاس می‌گوید در صورت ارائه بازی های خوب حتی قهرمانی هم دور از دسترس صنعت نفت نیست اما در این مسیر باید تلاش بسیار زیادی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ