یک زندانی در بحرین با هدف جلب نگاهها به اوضاع حقوق بشر در این کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس دست به اعتصاب غذا زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع فلسطینی از ادامه اعتصاب غذای ۶ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به دلیل بازداشت اداری و بدون دلیل خود خبر می‌دهند.
صدها تن از زندانیان سیاسی در بحرین برای دستیابی به حقوق اولیه خود برای دومین روز پیاپی اعتصاب غذا کردند.
زندانیان سیاسی بحرینی که در زندان مرکزی «جو» به سر می‌برند، با صدور بیانیه‌ای، اعلام کردند که در اقدامی اعتراضی به اعتصاب غذا دست زده‌اند.
«خضر عدنان»، زندانی فلسطینی پس از اعتصاب غذای ۸۷ روزه سرانجام در زندان‌های صهیونیستی به شهادت رسید.
برخی منابع امروز سه شنبه اعلام کردند که رئیس جنبش النهضه تونس دست به اعتصاب غذا زده است.
بهنام تیرافکن، دادستان شهرستان دهلران در ار‌تباط با جزئیات پرونده این متهمان اظهار کرد: این چهار متهم بعد از اعلام عفو اخیر مبادرت به اخلال در نظم عمومی و تیراندازی و اخافه مردم کرده‌اند.
خضر عدنان از اسرای فلسطینی پس از ۵۸ روز اعتصاب غذای متوالی در زندان های رژیم صهیونیستی، وصیت نامه خودش را نوشت.
اعتصاب غذای خضر عدنان یکی از اسرای فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی وارد چهل و نهمین روز خود شد.
دنی آلوز پس از تقاضای طلاق همسرش از او در زندان اعتصاب غذا کرده است.
یک روحانی زندانی در بحرین با هدف جلب نگاهها به اوضاع حقوق بشر این کشور اعتصاب غذا کرد.
دفتر اطلاع رسانی اسرای فلسطین اعلام کرد که مسئولان زندان «النقب» با یورش به بخش های مختلف این زندان، به صورت تحریک آمیزی اقدام به بازرسی از اتاق های اسیران فلسطینی کردند.
شیخ خضر عدنان از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین برای هشتمین روز متوالی به اعتصاب غذای خود در زندان های رژیم صهیونیستی در اعتراض به بازداشت بدون اتهامش، ادامه می دهد.
از شب گذشته انتشار عکس‌های فرهاد میثمی که از پنج مرداد ماه سال ۱۳۹۷ و در پی قطعی شدن حکمش در زندان به سر می‌برد توجه کاربران را به خود جلب کرده است، در همین زمینه مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرده است که وی در گذشته اعتصاب غذا کرده که پس از مداخلات پزشکی و صحبت‌های انجام شده از تصمیم خود صرفنظر کرده است.
از شب گذشته انتشار عکس‌های فرهاد میثمی که از پنج مرداد ۱۳۹۷ و در پی قطعی شدن حکمش در زندان به سر می‌برد، توجه کاربران را به خود جلب کرده است.
از شب گذشته انتشار عکس‌های فرهاد میثمی که از پنج مرداد ماه سال ۱۳۹۷ و در پی قطعی شدن حکمش در زندان به سر می‌برد توجه کاربران را به خود جلب کرده است.
میزان نوشت: چندی پیش رسانه‌های معاند طی یک خبرسازی کذب مدعی شدند خانم فریده مرادخانی که بر اساس حکم دادگاه در حبس به سر می‌برد در زندان قرچک دست به اعتصاب غذا زده است که صحت ندارد.
ده ها اسیر فلسطینی تصمیم دارند به علت عدم پایبندی رژیم صهیونیستی به تعهدات خود اعتصاب غذا کنند.
۳۰ اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی به اعتصاب غذای خود برای یازدهمین روز متوالی، ادامه دادند.
۱۲۰۰ اسیر فلسطینی از عصر امروز پنج شنبه در اقدامی هماهنگ که با حضور همه گروه‌های فلسطینی انجام می‌شود، اعتصاب غذای خود در زندان های رژیم صهیونیستی را آغاز خواهند کرد.
چهار اسیر فلسطینی در زندان های اشغالی رژیم صهیونیستی به اعتصاب غذای خود ادامه می دهند و خواستار چندین درخواست از جمله پایان بازداشت اداری هستند.
عبدالجلیل السنکیس استاد دانشگاه بحرینی که در زندان آل خلیفه به سر می‌برد بیش از یکسال است که در اعتصاب غذا بسر می برد .
جنبش اسیر فلسطین اعلام کرد که از اعتصاب غذای سراسری اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی از ابتدای این هفته شروع می شود.
اسر فلسطینی دربند زندان های رژیم صهیونیستی که از حدود پنج ماه پیش تا کنون دست به اعتصاب غذا زده است، تأکید کرد که به این اعتصاب تا زمان دستیابی به آزادی کامل ادامه خواهد داد.
خلیل عواوده اسیر فلسطینی پس از دیدار با همسرش در بیمارستان، تاکید کرد که به اعتصاب غذای خود تا بازپس گیری آزادی اش از زندان رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ