ستاره‌های ملی‌پوش ایرانی در آستانه جام جهانی 2022 قطر توجه رسانه‌های اروپایی را به خود جلب کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهرداد محمدی با صلاحدید پزشکان در آخرین تمرین گروهی استقلال حاضر بود.
رسانه‌های مصری مدعی شدند محمد الشناوی، دروازه‌بان تیم الاهلی مصر، در نقل و انتقالات تابستانی به باشگاه النصر عربستان می‌پیوندد.
ستاره لیورپول حدود یک ماه قبل از شروع فصل جدید فوتبال ۲۰۲۳-۲۰۲۴، تعطیلات پر سر و صدایی در یونان داشته است.
محمد صلاح در یک برنامه مستند، علت پوشیدن پیراهن شماره یازده لیورپول را توضیح داد.
رژیم صهیونیستی دیواری به بلندی ۶ متر با مصر کشیده و آنرا به شدت مجهز کرده بود، اما این به تنهایی برای ممانعت از عبور سرباز مصری به ارضی اشغالی و هلاکت چند نظامی صهیونیست کافی نبود.
محمد صلاح ستاره مصری دو گل برای تیمش لیورپول مقابل لیدز یونایتد به ثمر رساند تا رکورد جدیدی از خود به جا بگذارد.
محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول و رافائل لیائو، وینگر پرتغالی میلان، به عنوان نمادهای تبلیغاتی مجموعه پوشاک تولیدی دو شرکت آدیداس و گوجی انتخاب شدند.
محمد صلاح، ستاره لیورپول و تیم ملی مصر، همراه با همسر و دو دختر خود در تیزر تبلیغاتی یک شرکت موبایل شرکت کرده است.
آخرین تمرین تیم فوتبال سایپا با حواشی عجیب و غریبی همراه بود و درنهایت هم با صلاحدید محمود فکری این جلسه تمرینی تعطیل شد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از محمد صلاح، ستاره مصری خود، بابت کاهش تعداد گل‌هایش دفاع کرد.
رئیس باشگاه زمالک مصر با اتهامات عجیبی، تیم الاهلی را به استفاده از جادو و کمک گرفتن از اتفاقات ماوراء الطبیعی متهم کرد.
یک روزنامه‌نگار مصری فاش کرد محمد صلاح، ستاره لیورپول، دو هفته پیش دیداری با ناصر الخلیفی، رئیس قطری پی‌اس‌جی، داشته و درباره خرید لیورپول توسط قطری‌ها صحبت کرده است.
لیورپول و رئال مادرید یک بار دیگر در لیگ قهرمانان به یکدیگر برخورد کردند و محمد صلاح حالا فرصتی جدید برای انتقام‌گیری از کهکشانی ها خواهد داشت. رئال در همه مصاف‌های اخیر بهتر از لیورپول کار کرده است.
محمد صلاح ابراز امیدواری کرد برتری لیورپول مقابل ناپولی به این تیم اعتماد به نفس بیشتری بدهد.
فوق‌ستاره تیم ملی فوتبال مصر و لیورپول تاثیرگذاری ویژه‌ای در درمان اعتیاد در کشورش داشته است.
به نظر می رسد سبک بازی محمد صلاح در فصل جاری در ترکیب لیورپول تغییر کرده است.
در وضعیت کنونی اصرار چارچوب هماهنگی شیعیان بر برگزاری نشست جدید پارلمان برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید و برنامه‌ریزی برای تشکیل کابینه تحت ریاست محمد شیاع السودانی، می‌تواند به عاملی برای لبریز شدن مجدد کاسه صبر مقتدی تبدیل شود. حتی این امر می‌تواند در نهایت بازگشت او به قدرتمندترین تاکتیک‌اش که همان صف‌کشی (اعتراضات) خیابانی است را در پی داشته باشد
هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان با صلاحدید محمد ربیعی به فهرست نارنجی‌‎پوشان کرمانی بازگشت.
«صالح محمد العراقی» که به وزیر مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق شهرت یافته است، پیشنهاد جدیدی را به نیابت از او برای برون رفت از بحران سیاسی کنونی در عراق مطرح کرد.
«صالح محمد العراقی» که به وزیر مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق شهرت یافته است، پیشنهاد جدیدی را به نیابت از او برای برون رفت از بحران سیاسی کنونی در عراق مطرح کرد.
جینی واینالدوم، ستاره جدید رم، مدعی شد به توصیه محمد صلاح به پیشنهاد این باشگاه پاسخ مثبت داده است.
محمد صلاح با گلزنی در دیدار امروز لیورپول مقابل فولام به جمع رکوردداران بیشترین گل زده در اولین روز لیگ برتر انگلیس رسید.
تحصن هزاران نفر از حامیان مقتدا صدر، رهبر جنبش صدر که از چند روز پیش در پارلمان عراق آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد. صالح محمد العراقی نزدیکترین شخص به مقتدا صدر در اطلاعیه‌ای از تحصن کنندگان در مجلس عراق خواسته ظرف ۷۲ ساعت آینده صحن مجلس را ترک و در مکانی دیگر خارج از مجلس به تحصن خود ادامه دهند. اگر چه در این اطلاعیه به مکان جدید تحصن اشاره‌ای نشده است، اما همچنان از طرفداران صدر خواسته شده است به تحصن خود پایان ندهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ